Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Go i Oslo

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-16, 22:11   #101
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skal visst til Råma i morgen, der må det da være litt av hvert?

Krysser fingre.
Jeg har også planlagt å utvide repertoiret på reise i september.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 22:18   #102
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Sparky, Rainer og Pyro.

Sa ungene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 00:08   #103
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Jeg har Rainer.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 01:55   #104
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Jeg ville ha ventet med å bruke navnetrikset på eevee til jeg var oppe på level 25 minst, om jeg kunne ha valgt på nytt. For det funker bare en gang.
Og før man er så høyt oppe i level får man ikke så bra eevee allikevel.
At man skal kunne jukse med andre pokemon som feks pidgey har jeg aldri hørt, det virket snodig og ulogisk mtp koding?
Men hva vet jeg.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 08:50   #105
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Jeg regner egentlig med å ha mistet interessen før jeg når 25. Jeg er straks på 21 og merker at det daler betraktelig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 15:15   #106
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

20 her, og jeg er ganske så lei rotter, flaggermus og småfugler. Det er morsomt når man kommer til et nytt sted (men det gjør jeg jo aldri lenger).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 18:19   #107
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Det er jo nå det begynner å bli gøy å jakte på noen bra. Med den siste oppdateringen hvor man kan få en vurdering direkte i spillet og kan grovsortere hvilke man skal sjekke nøyere for å få den beste av de beste.
Mens jeg jakter på de skikkelige godsakene altså, de som er himla vanskelige å finne.
Og nå kan jeg jo overta en gym helt alene, når jeg lufter hunden og har lyst til å teste. Det er jo gøy å danke ut unggutta.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 07:53   #108
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

OK, litt morsommere igjen, jeg når et pokestop fra hotellsengen, og har fått flere nye jeg aldri har sett før. Tangela og Eggexecute, liksom? Også kjørte jeg lucky egg og evolvet flere jeg hadde samlet opp.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 09:49   #109
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Kan melde om høy pokémon-aktivitet i Gamla Stan i Stockholm i helgen! Mannen og jeg turde nesten ikke bruke mobilene til å finne veien, angst for å bli mistenkt for å jakte på de små monstrene.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 09:59   #110
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Vi kom oss endelig ned på Aker brygge og Tjuvholmen i helgen. Det er tre-fire pokestops nedover havnepromenaden, og tre stykker på plenen foran Astrup Fearnley. Sitter du riktig kan du nå alle tre. Folk setter lures på alle hele tiden, så det krydde av Pokemon. Men det var de samme hele tiden da, så man går jo litt lei.

Masse magicarps, goldeen, tentacool, poliwags, og noen psyducks.

Sånn alt i alt syns jeg Frognerparken var bedre, både fordi det er mer behagelig å være der, det er så utrolig stappa på Aker brygge, og jeg syns det er greit å kunne gå over et litt større areal og fange litt ulikt. Om det var mer variasjon i pokemonene vet jeg ikke, vi var i Frognerparken ganske tidlig i spillet, så da syns vi alt var nytt og spennende.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 10:01   #111
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Dro til botanisk i går for å finne Pikachu. Fant ikke Pikachu.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 10:03   #112
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Dro til botanisk i går for å finne Pikachu. Fant ikke Pikachu.

Det er fordi han er på Munchmuseet.

Og så vidt jeg har skjønt spawner de mest sjeldne pokemonene bare fem minutter en gang om dagen. Jeg har heller ingen pikachu.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 10:04   #113
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sånn alt i alt syns jeg Frognerparken var bedre, både fordi det er mer behagelig å være der, det er så utrolig stappa på Aker brygge, og jeg syns det er greit å kunne gå over et litt større areal og fange litt ulikt. Om det var mer variasjon i pokemonene vet jeg ikke, vi var i Frognerparken ganske tidlig i spillet, så da syns vi alt var nytt og spennende.

Hva er "spesialitetene" til Frognerparken nå om dagen?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 10:06   #114
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hva er "spesialitetene" til Frognerparken nå om dagen?

Vet ikke, vi har ikke vært der siden sommerferien. I denne FB-gruppa legger folk inn tips om hotspots.

Også skal det være et digert event i Frognerparken 10. september.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 10:15   #115
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vet ikke, vi har ikke vært der siden sommerferien.

Skjønte det, altså! Kanskje dumt å sitere deg, for jeg lurte på om noen andre har vært der mer nylig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 10:19   #116
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Skjønte det, altså! Kanskje dumt å sitere deg, for jeg lurte på om noen andre har vært der mer nylig.

Ah, skjønner. Jeg trodde du spurte meg spesifikt. Men i følge den FB siden har de byttet meganest (hva nå det betyr) og man kan få mange squirtles der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 10:41   #117
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Eldste min er svært ofte i Frognerparken, Aker Brygge og Tjuholmen så det må da være noe å hente der..
Jeg aner ikke men noe må det jo være som trekker når de drar ut i regnvær. Dette er jo supert for de er ute i timesvis.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 13:03   #118
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Jeg er ofte i Botanisk hage og rundt Munch-museet, men har aldri sett Pikachu. (Jeg har riktignok en Pikachu, men den har jeg klekket ut selv.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 13:24   #119
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

AR? Hvor - inne i selve appen?

For å fange dem, lønner det seg å ikke ha dem "i kameraet", men å ha dem på tegneseriebakgrunn. Da holder pokemonen seg på skjermen mens du skyter ballen (bruker du nærmiljøfunksjonen, må du også holde telefonen riktig når du kaster baller. Dvs mer å holde styr på, og mindre sjanse for treff).

Da kan du også snappe en pokemon du går forbi uten å stoppe - den holder seg på skjermen din en liten stund så du får mulighet til å ta den før den forsvinner. Genialt når man spiller mens man går. Har jeg hørt av en venn

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 13:27   #120
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Også skal det være et digert event i Frognerparken 10. september.

Jeg skal til Oslo akkurat den helgen!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no