Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Halloweenparty på jobben

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-23, 15:37   #21
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Halloweenparty på jobben

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Her tenker jeg helt motsatt. Hvorfor arrangere noe som mange hater, og føler seg forpliktet til å delta på av hensyn til de som arrangerer? Hvorfor ikke arrangere noe som folk gleder seg til, og deltar på fordi de har lyst, ikke av plikt? Greit hvis mange faktisk liker den slags, da er det jo gøy. Men hvis de fleste ikke gidder så er det jo en grunn til det, og da bør man kanskje heller vurdere å arrangere noe annet, framfor å guilt-trippe de som ikke har lyst fordi de egentlig ikke liker utkledning.

Men hvis jeg først går så kler jeg meg ut, eller så lar jeg være å gå. Hadde også gjort det litt enkelt, på hårbøylenivå, og litt sminke. Men som regel dropper jeg å dra. Men jeg har jobbet der i årevis så det er ikke så viktig. Noe annet hadde det vært om jeg var helt ny i jobben. Da hadde det vært viktigere å sosialisere seg, og jeg hadde nok gått. Men hadde ikke likt det. Aldri gjort, kommer aldri til å gjøre.

Jeg kan ikke se at det står noe i HI om at de fleste på arbeidsplassen hennes hater utkledningsfest eller temafester. Det står at Frukt ikke liker det. Ikke at det gjelder flertallet.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-23, 15:42   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Halloweenparty på jobben

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg kan ikke se at det står noe i HI om at de fleste på arbeidsplassen hennes hater utkledningsfest eller temafester. Det står at Frukt ikke liker det. Ikke at det gjelder flertallet.

Nei, det har jeg vel heller ikke sagt noe om?

Det var denne kommentaren jeg refererte til (og derfor siterte):

Sitat:

... Også håper jeg for arrangørenes skyld, at de fleste virkelig gidder å gjøre en innsats for å kle seg ut. Det er kjedelig om alle hater å kle seg ut når man arrangerer noe sånt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-10-23 kl 16:10.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-23, 13:29   #23
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Halloweenparty på jobben

Utkledning er egentlig noe jeg liker, det går mer på selvtillit/selvbilde. Jeg landet til slutt på djevel, og har vært på Birkemo i Stavanger og kjøpt hårbøyle med horn, og svarte vinger. Jeg har en kort, trang, og glitrende kjole som passer perfekt. Så egentlig blir det vel sexy djevel. Det er ikke ofte jeg pynter meg, så why the hell not.
Var fristet til å kjøpe røde kontaktlinser også, men vil ikke bruke for mye penger på dette, så det droppet jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-23, 14:01   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Halloweenparty på jobben

Så gøy frukt! Håper det blir en bra fest!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-23, 14:33   #25
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Halloweenparty på jobben

Du blir sikkert kjempefin! Håper det blir en gøy fest.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 11:29   #26
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Halloweenparty på jobben

Takk!

Jeg skal på jobb 7:30 på søndagen, så det blir ikke utagerende festing på meg. Men jeg er ingen festløve, så det gjør ingenting.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no