Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken regnbukse til lav dame?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-23, 20:58   #1
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Spørsmål

Hvilken regnbukse til lav dame?

Jepp. Overskriften sier vel det meste. Etter å ha vært innom 3 sportsbutikker, gir jeg nesten opp. Det som passer i livet, er typ 30 cm for langt i beina. Kanskje noen av dere har noen tips?

Buksa må passe til dame 160 cm, i str XL, og med litt trang snøring/strikk e.l. liknende i beina. Bør være behagelig og lett å sykle i. Og enkel å tre utover vanlig bukse.

Anyone?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-23, 21:54   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken regnbukse til lav dame?

Bergans har bukser med kort lengde.

Jeg har noen fra vikafjell. Tror det er denne: https://sportoutlet.no/klaer/ytterbe...t/70402?c=8652. Jeg har den i M men den sitter ganske ok til meg på 164, og sønnen på 155.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-23, 22:12   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken regnbukse til lav dame?

Jeg er også liten og er fornøyd med denne. Den har en god passform som meg som har litt mage og lår. Savner bare flere lommer, men har jo som regel regnjakke på meg når jeg bruker den, så det går fint. Liker at den er veldig lett og kompakt, så kan ha den liggende i sekken hele tiden, i tilfelle det regner når jeg skal sykle hjem. Min passer meg fint i lengden, ble målt til 154 sist på sykehuset (kan man krympe 3 cm? : knegg: ), og denne er ikke noe for lang. Hadde den vært det, hadde det gått font, fordi den er så smal med anklene. Glidelås gjør det likevel lett å få den på utenpå støvler. Er også fornøyd med at den er veldig tynn, så det er lett å regulere temperatur med hva jeg velger under. Var ute og gikk i ekstremnedbøret i dag, og den holdt meg tørr. I helga satt jeg på en sti som hadde blitt en bekk, og plukket blåbær i en time, og ble ikke våt.

https://www.fjellsport.no/merker/bla...4aAuXcEALw_wcB

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-23, 22:29   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken regnbukse til lav dame?

Jeg har Haglöfs L.I.M goretex i kort versjon. Den er supertynn og lett, og har glidelås i sidene. Veldig lett å ta av og på. Jeg har også en Bergansbukse i kort versjon, men den er mye tykkere og stivere.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-23, 16:07   #5
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken regnbukse til lav dame?

Tusen takk for tips, dere er supre! Vi har faktisk en Sport Outlet i byen, skal sjekke den!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-23, 00:19   #6
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken regnbukse til lav dame?

Jeg er 152 cm og har Bergans Letto regnbukse i kort lengde. Har glidelås på hele sida på begge beina.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-23, 14:35   #7
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Hvilken regnbukse til lav dame?

Jeg har Bergans super lett lady pants. Den er nesten litt kort til meg som er 165 cm, men jeg har den i xs. Mulig de er lengre i bena i større størrelser.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-23, 12:41   #8
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken regnbukse til lav dame?

Da endte jeg opp med Vikafjell Odda bukse, så nå kan høsten bare komme.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no