Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nyttårsforsetter i 2021?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-21, 16:22   #81
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg skal kvitte meg med en last som jeg har hatt noen år nå. Jeg skal slutte å snuse. Det holder som mål og har startet å trappe ned og gått ned i styrke. Fra fjerde januar skal det være slutt. Nå skriver jeg det her så da blir det sant!

Klarer meg enn så lenge bra!!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 16:29   #82
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Så bra, Vixen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 16:19   #83
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Vi har passert 19. januar, hvordan ligger dere an?

Jeg har ikke lært meg å strikke ennå.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 16:27   #84
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

I 2020 kom jeg meg endelig i god form igjen og gikk ned i vekt. Brukte og mye tid på å finne ut hva jeg vil med mitt liv og hvordan jeg vil leve det. Er fornøyd med hvordan jeg har det nå, så trenger ingen nye forsetter. Bare fortsette i samme gode stim.

Går bra. Har kvitta meg med alt av godis i hus, men savner å sykle til og fra jobb. Så burde fått trent litt mer.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 16:28   #85
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har ikke lært meg å strikke ennå.

Ikke jeg heller.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 16:42   #86
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Vi har passert 19. januar, hvordan ligger dere an?

Jeg har ikke lært meg å strikke ennå.

Jeg har ikke engang bestemt meg for hva som skal være mine forsetter.

Men når du nevner det nå, å lære meg å strikke skal være ett av dem.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 16:52   #87
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Ikke bli klink kokos er mål nummer en.

Mål nummer to er å bli KJEMPESPREK før jeg fyller 50.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 17:17   #88
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Altså, 20. januar så er det ikke sånn at jeg bedriver utebading eller overnatting, og de andre tingene var også sagt å skulle skje "etter årsoppgjøret" så i praksis sånn fra mars og fremover. 1.3 er mitt "nytt og bedre liv" dato, ikke 1.1, for da går jeg inn i årsoppgjøret.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 20:53   #89
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Vi har passert 19. januar, hvordan ligger dere an?

Jeg jobber meg inn i gamle vaner - ser ut som om det fungerer

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 20:58   #90
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg må prioritere hyggelige ting mer, det ble for mye slit i 2020.

Jeg klarer meg bra jeg, altså! I dag drikker jeg vin for Biden, for eksempel.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 22:35   #91
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg klarer meg bra jeg, altså! I dag drikker jeg vin for Biden, for eksempel.

Jeg og.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-01-21, 12:35   #92
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Nyttårsforsettet mitt var å skrive middagsliste, handle 1 gang i uka og lage ordentlige middager hver dag. Det har jeg faktisk fått til så langt, og er så fornøyd. Har ikke vært i matbutikken på 1 uke, og har fortsatt middager til 1 uke til planlagt.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-21, 13:04   #93
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Jeg var kommet godt i gang, men måtte ta en ufrivillig pause da jeg datt ned en trapp og slo halebeinet kraftig. Men nå har jeg fått piller så jeg regner med at jeg snart kan begynne å gå igjen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-21, 20:25   #94
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Tror jeg får sette på listen i alle fall en cellepøve, som jeg skulle hatt i 2020 men legen tok ikke annet enn hastesaker så jeg fikk beskjed om å gå privat og det har jeg ikke rotet meg til å gjøre.

Og gjerne en synstest/nye briller, som jeg nok trenger, blitt litt gammel og ser ote over brillene...

Og tannlegen, når vi nå først ramser opp alt jeg burde bruke tid og penger på av egen helse.

I tillegg bedre rutiner på husarbeide så det blir gjort mer regelmessig eller på et eller annet vis i alle fall MER av det
Kvitte oss med en del ting, kaste mye, gi bort eller selge noe.

Sove i telt minst 10 netter, flere av dem lenger unna enn egen hage (men ser for meg at jeg trolig skal ligge der noen netter i egen hage også, i alle fall mistemor sover neppe ute uten foreldre enda, men det er vel en overgangsfase det da.)

Bade/svømme ute. Helst sjøen, men det har jeg ikke fått til på mange år, vann godtas . (baseng teller ikke)

Siden jeg nå i forbindelse med en tilsvarende tråd for 2022 begynte å tenke på hva jeg skrev for et år siden.

Celleprøve og tannlegen resirkuleres. Nye briller har jeg, men ble enig med optikerennom at jeg kan se over brillene på mobilen. Så ordnet hun heller briller til jobb og til hverdags.

Sove ute nok klarte jeg og jeg badet i en elv og et vann.

Huset.... Vel. Det bærer preg av at vi ikke har besøk i koronstiden. Så det skal der absolutt inn skjerping på.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-21, 20:32   #95
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

- Ned sju kilo.
- Rydde ferdig 1. etg, 2. etg
og kjeller (ordentlig dybderydding) og kvitte meg med det jeg ikke trenger.
- Få meg ny jobb.

Og sikkert noe mer.

Klarte ingen av dei.

- opp tre kilo
- rydder og rydder. Fy fader kor mykje rot.
- Har vore på fire intervju og søkt sikkert ti jobbar. Ingen nye.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-21, 20:34   #96
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Ingen nyttårsforsetter, men jeg håper og tror jeg skal bli frisk i 2021 og med det kunne fokusere på kosthold og aktivitet (= vektnedgang) igjen.

Jobb ikke, men jeg var veldig aktiv store deler av året og hadde perioder hvor jeg greidde oppnå vektnedgang. Får si meg fornøyd med det, fremgang på de tingene jeg kunne styre.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-21, 20:46   #97
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Fortsette med ukehandling og -meny. Prøve (som alltid) å gå ned i vekt. Gå tur hver dag midt på dagen så lenge jeg har hjemmekontor

Ellers er det en del kjipe ting som kommer i 2021, så jeg velger å ha forsett om å takle det som best jeg kan. Men med kreftoperasjon foran meg og en mamma som begynner å rote veldig, ser jeg for meg at noen ting kanskje blir verre før de blir bedre.

mvh
pessimisten pøblis

Oi! Jeg har klart å gå ned 18 kg (eller kanskje +1-2 igjen nå i julen). Jeg har gått mye tur. Vært gjennom kreftoperasjon og stråling og kom ut på andre siden og fikk ferdigattest av kreftlegene for ett år i slutten av mai.

Mamma er mye verre. Vi er i gang med oppfølging. Det er trist.

Så jeg er ikke på langt nær så pessimistisk i år. Bare realistisk klar over at det er en del ikke-så-morsomme ting jeg må gjennom i 2022 også.
Men jeg har altså klart å gå ned i vekt! Det gikk på forsøk nr 14 eller 35 eller noe.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-21, 21:26   #98
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg MÅ skjerpe kostholdet.
Og så skal jeg identifisere hva hodet mitt bruker energi på. For mye av den energien er feil bruk av energi. F.eks ikke bruke uendelig lang tid på en avgjørelse som ikke er viktig.
Fortsette å kvitte oss med det vi ikke bruker/trenger.
Følge opp det jeg bestemmer meg for å gjøre. Altså små ting som dagbok, tracking som kan hjelpe meg å forstå meg selv, balanseøvelser mens jeg likevel venter etc.
Ikke kritisere meg selv nedenom og hjem hvis jeg ryker på en godtesmell for deretter gi opp fordi jeg likevel ikke klarer det.

Har skjerpa kostholdet og -15 kg.
Har kvitta oss med en del, men mer igjen.
Dagbok og migrenetracking er startet/fortsatt.
Blitt snillere med meg selv
Men sliter fortsatt med at hodet bruker for mye energi. Ikke blitt så veldig mye klokere der.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 11:36   #99
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg skal prøve å bli flinkere til å ta hensyn til min egen helse, si mer nei og hvile mer. Det er søren meg lettere sagt enn gjort.

Veldig mye lettere sagt enn gjort viste det seg.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 12:23   #100
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Å, så koselig at denne kom frem!

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, hva tenker dere? Er kanskje staying alive håret nok mål?

Selv har jeg (takket være korana ++) begynt med hudpleie og trening i 2020. Føler meg helt crazy ... Men blir ikke noe nytt på meg i 2021 (må ha tid til å få vanene til å "sitte").

Dere?

Jeg har fortsatt med hudpleie og trening, men klarte ikke å "holde meg" og la på noen ekstra mål i februar:
- level 40 i pokemon
- 1000 følgere på insta
- ny jobb

Men det fortalte jeg ingen (litt for at det var "teite" mål, men også ok å holde jobbsøking privat)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no