Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Betale for mat og kaffe/te på jobb

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-21, 20:36   #61
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Gratis kaffe og te på personalrommet. Kantine (for ansatte og elever) med god mat og helt kurante priser.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 22:05   #62
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Det er laget et sånn betalingssystem som man betaler utifra hvor mye kaffe man drikker i løpet av en dag. Vet ikke hva det koster, jeg drikker ikke kaffe.

Vi har enn så lenge kantine 2 dager i uka, men den er vedtatt lagt ned fra neste skoleår.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 22:19   #63
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Gratis kaffe og te.
Betaler 540 i måneden for kantine, eller 45 kroner dagen. Da er det suppe + varmrett, salatbar, brød, pålegg, frukt osv.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 22:29   #64
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Kaffe og te er gratis. 150 kr for lunch og da kan man fikse seg litt mat noen timer etter lunch også. I ikke koronatider så kjøper vi inn selv i matbutikk i samme bygg. Vi er tre og tre som har ansvaret for det og det går på rundgang fra uke til uke. Det fungerer hra.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 22:42   #65
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Ubegrenset fra kaffemaskin med kakao og diverse, men jeg drikker ikke kaffe. Bevilger meg en kopp kakao i uken.

Har mulighet til å kjøpe mat på kafeen på jobb, med ansattrabatt, men går heller til nærmeste matbutikk en gang i ny og ne og har liggende greier i kjøleskapet.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 22:53   #66
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Alt av varmt, melk, juice er gratis.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 23:29   #67
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Vi får kaffe og dårlig te gratis, jeg drikker ikke kaffe og tar med egenlaget skikkelig te. Vi har kantine som vi har en liten rabatt på. Nå i disse tider tar jeg alltid med matpakke.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 08:25   #68
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Vi har kaffemaskin fra House of Coffee som leverer ulike typer kaffe, samt kakao. I tillegg er det tilgang på teposer og suketter. jeg er sær på teen så jeg har uansett med min egen. Mat må vi kjøpe i kantina, til ganske så høy pris, så jeg har alltid med matpakke.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 09:36   #69
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Betaler ingenting, får kaffe og frukt.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 16:42   #70
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Jeg er på kontoret i dag, og vi har ny kaffemaskin som maler bønner. Gratis kaffe, som før. Det var en gledelig oppdagelse siden jeg glemte den gode kaffen min hjemme!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 11:39   #71
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg er på kontoret i dag, og vi har ny kaffemaskin som maler bønner. Gratis kaffe, som før. Det var en gledelig oppdagelse siden jeg glemte den gode kaffen min hjemme!

Vi får gratis kaffe og te. Har maskiner som maler kaffen. Vil bare spille inn at vi har to typer maskiner, en type som maler til filter og en uten. Vi hadde den uten først. Mange kolleger fikk høyere kolesterol, og man kom til at den nye kaffemaskinen kunne være årsak. Vi har derfor fått maling til filter, også. Ville bare nevne det, om det hender flere. Kaffen var jo kjempegod i forhold til den gamle kaffetrakteren, så folk drakk nok mer kaffe, men framforalt tror de at det var mer ufiltrert kaffe som hadde helsekonsekvenser for noen.

Vi har kantine etter selvkostprinsipp, en lunsj for meg koster vel typ 35 kr, en salat eller to skiver med pålegg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 12:03   #72
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Kaffe og te er gratis. Har en automat på spiserommet med godt utvalg.

På avdelinga har vi en mokkamaster som vi koker kaffe på om morningen og om vi spiser kake i pausen. Der kjøper vi inn kaffen, og det er frivillig om man vil være med eller gå på spiserommet og hente kaffe der. Kjøper kaffe for ca 200 kr i året til avdelinga.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 15:05   #73
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Vi får gratis kaffe og te. Har maskiner som maler kaffen. Vil bare spille inn at vi har to typer maskiner, en type som maler til filter og en uten. Vi hadde den uten først. Mange kolleger fikk høyere kolesterol, og man kom til at den nye kaffemaskinen kunne være årsak. Vi har derfor fått maling til filter, også. Ville bare nevne det, om det hender flere. Kaffen var jo kjempegod i forhold til den gamle kaffetrakteren, så folk drakk nok mer kaffe, men framforalt tror de at det var mer ufiltrert kaffe som hadde helsekonsekvenser for noen.

Vi har kantine etter selvkostprinsipp, en lunsj for meg koster vel typ 35 kr, en salat eller to skiver med pålegg.

Hm, vi har maskin som maler bønner hjemme, men ingen av oss har høyt kolesterol. Det er ulike typer på jobben, uansett er vi jo der nesten ikke, så blir ikke mange koppene per person.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no