Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd II

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-11, 11:20   #981
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Nå fikk jeg faktisk ikke kjøpt den igår pga manglende kodekort. Men NÅR jeg kjøper den er det her: http://www.etsy.com/search/handmade?...ery&ship_to=NO

Åh, jeg elsker Marimekko og ugler. Har ikke fått med meg denne siden før, har registrert konto sporenstreks.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 04-11-11, 16:39   #982
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Har shoppet ny tapet til det nye kjøkkenet:


Begge to er fra Fiona wall design, den første er fra Nordic blossom kolleksjonen den andre fra Light&Bright

Macky er ikke aktiv  
Gammel 04-11-11, 21:40   #983
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Lampe til ny-rommet til 10-åringen:



To av disse til gangen:



Og denne fordi den er så fin

Hvor er den blå lampen til 10-åringen kjøpt?
Likte den veldig godt

Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 04-11-11, 21:44   #984
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Hvor er den blå lampen til 10-åringen kjøpt?
Likte den veldig godt

Jeg kjøpte den på Interia i Trondheim. Det er flere nettbutikker som fører den, bl.a her: http://www.lyseideer.no/belysning/ta...ll/kartell-fly

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv  
Gammel 04-11-11, 21:44   #985
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Er det ikke en Fly fra Kartell?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv  
Gammel 04-11-11, 21:44   #986
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Jeg kjøpte den på Interia i Trondheim. Det er flere nettbutikker som fører den, bl.a her: http://www.lyseideer.no/belysning/ta...ll/kartell-fly

Se der, ja.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv  
Gammel 04-11-11, 21:47   #987
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Her i Norge, selges de hos bla.a. Illums bolighus.
De heter avvento og produseres av Kahler.

Jeg bor dessverre, langt unna nærmeste utssalgssted her i Norge og bestilte derfor fra Danmark. De kom faktisk i posten i dag og det ser ut til at jeg slapp betale moms.
Bestilte herfra: www.deluxdesign.dk

Anbefales!!

Var innom Illum i dag, men fant de ikke.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 09-11-11, 10:15   #988
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeg har kjøpt spisestuestoler (nei, det er ikke bilde av min stue).

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 09-11-11, 15:51   #989
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeg har kjøpt knaggrekke/hylle til gangen:



__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv  
Gammel 09-11-11, 22:51   #990
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Jeg har kjøpt knaggrekke/hylle til gangen:



Utrolig kul! Hvor er den kjøp? Har de med flere kroker?

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv  
Gammel 10-11-11, 09:26   #991
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Utrolig kul! Hvor er den kjøp? Har de med flere kroker?

Den er kjøpt på www.purnorsk.no og finnes bare med tre kroker.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv  
Gammel 10-11-11, 20:33   #992
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II



To sånne.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 11-11-11, 18:09   #993
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Litt utbytting i skapet.





dharma er ikke aktiv  
Gammel 12-11-11, 01:04   #994
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Avvento får du hos backe i grensen .
http://www.backeigrensen.no/produkte...vvento&x=0&y=0

Ciela er ikke aktiv  
Gammel 18-11-11, 08:38   #995
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeg har bestilt lampe og hvite lingardiner.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 18-11-11, 09:31   #996
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Den lampen likte jeg veldig godt!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 18-11-11, 09:37   #997
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Den lampen likte jeg veldig godt!

Ja, jeg gleder meg til den kommer i hus. Den er stor, 60 cm i diameter.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 18-11-11, 11:29   #998
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Den lampen likte jeg veldig godt!

Jeg også. Jeg vurderte den lenge selv, jeg.

Jeg har skikkelig storshoppet. Eller fått shoppet for meg, levert på døren, båret opp og hjelp til montering. Sånne venner liker man!


Så nå er det plass til overnattingsgjester på loftet, ungene har et sted å bo når de ser tv der oppe. Ja, jeg er ganske så fornøyd.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 18-11-11, 13:04   #999
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Så mye fint dere handler

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv  
Gammel 18-11-11, 15:47   #1000
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Pute fra Etsy:

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no