Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gi bort brukte leker til jul

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-09, 09:30   #21
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Vet ikke helt om jeg hadde fått meg til og gjort det selv, men hadde helt klart blitt glad for det. Dette er kvailitetsleker som ikke slites noe særlig.

Dronningen, med den siste du la ut der, så tror jeg ikke poden min hadde lagt merke til noen andre gaver.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 09:31   #22
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Tja, er min første reaksjon. Selv om jeg egentlig mener det bør være helt greit. Men skal du gjøre det bør det være helt rent, nye batterier etc., og pakket pent inn. Jeg tror jeg nok ville kjøpt en liten ting til hver som var helt ny. Enten for å supplere noe som evnt mangler, eller kjøpe noe helt annet.

Jeg ville blitt veldig glad for en slik gave selv, hvis den var gjort i stand som en ordentlig gave, og kun om det var noe jentene virkelig ville ha glede av. Hvis jeg følte det som dumping av avlagte leker ville jeg ikke satt pris på det.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 09:38   #23
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Du kan være sikker på at ungene blir glade. Jeg synes det er helt flott med (pent) brukte ting som gave, men jeg tror nok at noen vil kunne reagere fordi du ikke direkte bruker penger på julegaver. Å "finne noe gammelt skrot i skapet" man ikke bruker lenger istedenfor å kjøpe noe kan på noen virke litt gnient. det kommer selvfølgelig også an på hva slags ting det er snakk om å gi bort.

Jeg tenker at til egne barn er det greit å kjøpe brukt for å få ting billigere, evt å få mer innenfor budsjettrammene. Til andres barn bør det hvis man har en avtale om gave til 200 kr ikke være en ting som kostet 200 kr, men som i tillegg er brukt. det bør da være en ting som var dyrere i utgangspunktet slik at den fremdeles kan vurderes til minst 200 kr også i brukt utgave.

Jeg tipper at foreldrene også vil synes dette er en god ide, bare prime dem litt på forhånd, type: "Jeg har tenkt litt på julegaver, og jeg har en stor kasse med fine little people-figurer som jeg hadde tenkt å legge ut for salg, men så kom jeg på at dette kanskje kunne være aktuelt som gave til.... hva tror du?"

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 09:46   #24
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Nå har jeg snakket med min ene svigerinne (mammaen til to av fetterne). Hun ble kjempeglad og syns det var en super idé. Så da tror jeg at jeg gjør det, jeg. Kommer nok til å kjøpe en liten ting ved siden av uansett, kjenner jeg meg selv rett.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 09:50   #25
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.888
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Så flott at hun syntes det var en god idé

Jeg ville nok ikke gitt bort brukte leker i gave, men jeg ville veldig gjerne latt dem gå i arv sånn ellers.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 09:51   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Så flott! Jeg hadde blitt dødsglad, håper virkelig vennene mine som evt. skal gi gaver til mine barn, kan finne på å gi brukte leker og sånt, og ikke føle de må kjøpe noe ved siden av. Jeg setter enormt stor pris på det. Men det vet de jo, siden de kjenner meg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 09:51   #27
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Jeg synes det er en fantastisk idé, og ganske i god juleånd også. Selv hadde jeg blitt så glad for noe slikt. =)

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 09:59   #28
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Nå har jeg snakket med min ene svigerinne (mammaen til to av fetterne). Hun ble kjempeglad og syns det var en super idé. Så da tror jeg at jeg gjør det, jeg. Kommer nok til å kjøpe en liten ting ved siden av uansett, kjenner jeg meg selv rett.

Så bra! Jeg synes ikke det er nødvendig med noe i tillegg heller, jeg da, men jeg ville vasket alt sammen skikkelig (selvsagt), byttet batterier og funnet en fin eske å dandere det pent i.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 10:01   #29
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg synes det er midt i blinken, og hadde blitt veldig glad for det selv. Du kan jo lufte det med foreldrene om du lurer på hvordan de vil ta det?

Kan i grunnen bare signere denne jeg.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 10:01   #30
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Nå har jeg snakket med min ene svigerinne (mammaen til to av fetterne). Hun ble kjempeglad og syns det var en super idé. Så da tror jeg at jeg gjør det, jeg. Kommer nok til å kjøpe en liten ting ved siden av uansett, kjenner jeg meg selv rett.

Da er det bare å gi syns jeg.
Det er nok foreldrene som evnt. hadde rynket på nesen, ikke 2-åringen.

Og, Dronningen: jeg må på jakt på ebay ser jeg. Storebror eeeeelsker Star Wars.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 10:11   #31
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

argh! Må dere snikreklamere for ebay??

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 10:12   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.390
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Jeg tenker at man ikke får ned overforbruk hvis brukte ting aldri skal gis til bursdager og jul, og det man får da alltid skal være nytt. Så lenge ting er komplett, i god stand og alle parter syns det er greit, så ser jeg ikke noe galt i det.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Så bra! Jeg synes ikke det er nødvendig med noe i tillegg heller, jeg da, men jeg ville vasket alt sammen skikkelig (selvsagt), byttet batterier og funnet en fin eske å dandere det pent i.

Jepp, sånn ville vi gjort også! Lillebroren min pleier å gi Glitterbarnet porsjoner av sin gamle lego og bilsamling til bursdag og jul, og ingenting settes så stor pis på som det. Til fireårsdagen fikk han en hel pose full av nyvasket lego, og absolutt alle de andre nye gavene bleknet når han fant en bitteliten lego-R2D2 i posen. Den har omtrent bodd i hånda hans i ett år.

I år fikk han en brukt Lego Mindstorms-robot av oss, skulle vi kjøpt en ny hadde vi nok prioritert den vekk, på grunn av prisen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 10:24   #33
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Så bra! Jeg synes ikke det er nødvendig med noe i tillegg heller, jeg da, men jeg ville vasket alt sammen skikkelig (selvsagt), byttet batterier og funnet en fin eske å dandere det pent i.

Og jeg som hadde tenkt til å bare raske alt sammen i en Kiwipose for overlevering på julaften. Akk, sånt ekstraarbeid da gitt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 10:31   #34
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Så bra det løste seg!

Jeg er også for gjenbruk, så hvis hestene ikke var noe jeg trenger å ta vare på (spare til fremtidige barn eller barnebarn) hadde jeg gitt lekene til søskenbarna nårsomhelst. Type værsågod, dette trenger vi ikke lenger, men dere kan få mye glede utav det. (Evt. låne det, og få det tilbake når de er større og uinteresserte.) Så hadde jeg funnet noe nytt, men fint/funksjonabelt å gi til jul.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 10:36   #35
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Og jeg som hadde tenkt til å bare raske alt sammen i en Kiwipose for overlevering på julaften. Akk, sånt ekstraarbeid da gitt.

Ja, ante det meg ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 10:58   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Jeg hadde blitt utrolig glad på så mange plan om noen ga Poden noe slikt. Både fordi leken i seg selv ville falt i smak og fordi jeg syns gjenbruk på slike ting er genialt.

Men jeg kjenner også på at jeg hadde forhørt meg med foreldrene først om jeg selv skulle gitt bort noe brukt.

Så fint at forledrene der også syns det var fint.
Og ut

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 11:10   #37
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg hadde hørt med foreldrene før jeg hadde pakket det inn. Er det greit for dem så er det jo en kjempefin gave, og unger reflekterer ikke over sånt.
For min del hadde jeg blitt kjempeglad for en sånn pakke.

Enig
En virkelig flott gave synes jeg!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 11:28   #38
Nuta
tittel -en, titler
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Det syns jeg er en super gave! Jeg signerer Iset på det meste her
Jentene skal få brukte barbiedokker og klær til jul og jeg følger med på finn for å se om jeg finner noe lillebror ønsker seg.

__________________
"Mine barn på jorden teller tre og den fjerde er i himmelen et sted"
Nuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 11:48   #39
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg er fryktelig glad i gjennbruk, og både barn og voksne som vi kjenner setter stor pris på alle klær og leker som vi gir videre (og vi er meget fornøyde med selv å arve klær, leker og utstyr). Men det er noe med julen og at det skal være gave, det er da det skurrer for meg tror jeg. Man gir bort (eller selger)brukte leker, det er liksom ikke gaver som pakkes inn i pent papir. Hm, må jeg endre min oppfattning her tro?

Jeg akter iallfall ikke endre min. Jeg måpte godt da ungene fikk noe brukt i fjor.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 12:01   #40
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Eldste får dette fra ebay bl.a. :



og poden får dette (fra tidlig 80-tall?):


Ååååå!! Det der hadde Langøre som barn! Men det ble borte under flyttinger i ungdomstida. Han fikk et Millennium Falcon-romskip i barsel-gave av meg, da. Ny-produsert.

HI: jeg synes det høres ut som en vanvittig flott gave. Finn en eske eller lekekasse (fra Ikea el.l.) å ha det oppi, og pakk inn. Kan ikke tenke meg hvorfor dette skulle skurre. Ikke noe verre enn om du ga dem "mislykka hjemmetrikkede sokker" (ikke at jeg tror du er i stand til mislykket strikking, altså, men som et eksempel ).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no