Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Stresser desember deg?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-08, 21:34   #41
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

Det eneste jeg er stressa over, er at Desember går så utrolig fort og jeg skal begynne å jobbe igjen i januar

Det skulle jeg og. Men jeg fikk utsatt permisjonen min til ut januar. Kjenner at det føles godt nå.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:36   #42
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Jeg vasker,baker,pakker gaver,lager gaver, lager adventskalender,stryker duker og gardiner ute i snøen med ungene,og elsker det. Dette er ikke stress for meg,men kos. Og ja jeg hadde også glatt kunne droppe en gåtur for og vaske. Jeg kunne vasket huset 10 ganger,fremfor og gå en tur....

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:38   #43
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

Det eneste jeg er stressa over, er at Desember går så utrolig fort og jeg skal begynne å jobbe igjen i januar


Samme her....

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:42   #44
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Både ja og nei. I år er jeg rekordtidlig ferdig (iallefall nesten) med julegavene, og det er litt deilig. Har heldigvis fått mast meg to feriedager 22. og 23. desember - og det er godt! Skal jobbe en dag i mellomjula da, men det er greit. Må vel få bakt litt sammen med ungene, og en del selv, men det er bare kjekt. Vaskingen stresser jeg ikke så mye med . Det blir nok jul med en vanlig helgevask også.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:44   #45
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Mamma stresser. Hun er ikke tilsnakkendes om dagen.
Jeg slapper av. Vasker ikke mer enn ellers. Koser meg med barn, musikk, baking osv.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:46   #46
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Jeg er drittlei desember allerede.


Og nekter å bytte avatar.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:55   #47
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Og har i grunn nok sengesett. Men jeg synes også det er kjekt å få nytt likevel. For det trengs jo å byttes ut det og (sengesettet).

Gjør det det? Jeg har kjørt på de samme 5-6 settene i mange, mange år uten å bytte ut noen ting. De blir jo bare bedre og bedre.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:58   #48
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Gjør det det? Jeg har kjørt på de samme 5-6 settene i mange, mange år uten å bytte ut noen ting. De blir jo bare bedre og bedre.

...helt til de revner og mannen påstår at de må kastes. Jeg hater å ta i bruk nye sengesett, og er nesten på gråten over at de første sengesettene vi kjøpte sammen (billigste type på Jysk) i 1995 må avhendes.

Ja visst lar jeg meg stresse av desember.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 22:00   #49
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Gjør det det? Jeg har kjørt på de samme 5-6 settene i mange, mange år uten å bytte ut noen ting. De blir jo bare bedre og bedre.


Jepp!

Aller, aller best er de faktisk gangen før de revner når du tar dem av dyna.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 22:01   #50
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?


Jeg kjøper de nok for billig.. synes de blir slitte og stygge jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 22:04   #51
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Bake gjør jeg aldri uansett. uten om til bursdager.
vaske gjør jeg som normalt. Vasket vinduene på kjøkkenet da jeg hang opp mine rød rute gardiner for en mnd siden. og vasker gulv som vanlig. og resten. Her vaskes det rudt på høsten for å få ut all pollen som har kommet inn om sommeren :alergikere og asmatikere:

Stresser ikke noe mere nå en ellers. :lei av å pendle:

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 22:16   #52
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

...helt til de revner og mannen påstår at de må kastes.

Jeg syr dem igjen så lenge de revner i sømmen.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 22:38   #53
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 22:52   #54
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Det eneste som stresser meg ved desember er at jeg på et eller annet tidspunkt må ut i verden og ta del i kaoset i butikkene for å lete etter julegaver. :sent ute som vanlig:

  Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 22:52   #55
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Mannen jobber mye overtid i desember, så jeg er mye alene med ungene. Det er i grunn litt kjedelig, men det er jo greit med litt ekstra penger til jul også.

Sånn er det her også bortsett fra at mannen ikke får betalt overtid.

Jeg har stresset litt de siste par årene, men i år er jeg tidlig ute og føler jeg har full kontroll.
Straks feridig med gavene, bake skal jeg til helgen. Da skal også eldste ha juleverksted med noen venner. Rundvaske gidder jeg ikke.
Jeg har mye fri fordi ingen arb.giver trengte meg noe ekstra nå i desember : uff, så leit:

Og det beste av det hele er at jeg har fri i 2 uker etter julaften

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 22:59   #56
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Forresten så er jeg nesten ferdig med julegaver, så da slipper jeg å tenke på det. Svigermor får i oppgave å handle inn maten.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 00:48   #57
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Det eneste som stresser meg ved desember er at jeg på et eller annet tidspunkt må ut i verden og ta del i kaoset i butikkene for å lete etter julegaver. :sent ute som vanlig:

Internett.

Nei, jeg stresser ikke. Har kommet godt i gang med julegavehandelen, og setter ikke uoverkommelige mål når det gjelder baking, vasking og sånn. Jeg vet at vi får ei trivelig jul med alle våre nære uansett.
Det er hektisk på jobben denne måneden, men har planlagt godt, så satser på at det skal gå fint så lennge ikke vær- og føreforhold skaper vansker.

Er jeg for rolig? Har t.o.m planlagt å lage julelunsj til mine 30 medarbeidere på fredag ...

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 00:53   #58
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Jeg stresser ikke selv, men jeg blir litt fremmedgjort. Se ellers signatur.

Jobbdesember stresser meg, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 00:56   #59
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Nei, stresser ikke.

Vi har de siste årene vært ferdig med alle julegavene, og pakket dem inn til 1 desember.
Da er det kun baking som står igjen i desember.

Jeg vasker ikke huset i hver krok og skap heller, kun normal rengjøring.
Men vinduene må alltid vaskes før julestjerna skal opp

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 08:31   #60
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Nei, desember stresser meg ikke lenger. Jeg fikk litt perspektiv på nettopp det der når jeg for tre år siden tilbragte hele desember på sykehuset. Jeg handlet julegaver på nett fra barneavdelingen, reiste hjem på perm i to timer og vasket det verste i huset og julekaker bakte ungene med en god venninne. Det ble jul da også, vi hadde det tilogmed veldig koselig, så i årene etterpå har jeg hatt et avslappet forhold til det hele. Vi har alltid gjester på julaften, men det er nærmeste familie. Gaver er koselig å handle og pakke inn og førjulstiden med unger i hus er jo bare magisk.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no