Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi bygger hus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-07, 22:08   #101
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi bygger hus

Her må jeg følge med! Vi har så smått begynt å snakke om husbygging, men det ligger langt frem i tid, da.

Lekkert hus dere får, og nydelig beliggenhet!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 09:31   #102
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.013
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi bygger hus

Dette var en spennende tråd. Vi er i planleggingsfasen av et husprosjekt, vi òg. Hvor stor tomt har du?


Sist redigert av C3PO : 06-09-07 kl 09:40.
C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:29   #103
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Så flott det blir!

Angående kjøkken: Vi har masse djupe skuffer, og det er utrolig praktisk!

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 01:20   #104
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Bedre sent en aldri osv. Vi har hatt mye å tenke på siste ukene, ettersom vi solgte boligen vår før vi kunne flytte inn i noe nytt. Det gikk strålende, men nå venter nomadetilværelsen som skal tilbringes i en sentrumsnær leilighet. Siste urbane krampetrekning fra mor og far Kafeliv, fransk bakeri og barneteater i trikkestallen, vi tror dette skal bli en god vinter om enn litt slitsom.

Endelig er kjøkkentegningene ferdige. Jeg så to umiddelbare feil, men legger de likevel ut. Hun har glemt å tegne inn komfyren vår, men vi har fått tre skuffer i stedet Spørs om steika blir ferdig nedi en av dem.
Her er den ene tegningen, som ble enorm!


Sist redigert av emm : 18-08-08 kl 00:03.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 01:41   #105
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Vi bygger hus

Nice!!

syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 15:58   #106
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi bygger hus

Ser veldig bra ut!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 19:36   #107
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi bygger hus

Kjempestilig kjøkken. Det er så stilig med sånn øy på kjøkkenet.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 21:00   #108
bitte lille my
Fullverdig medlem
 
bitte lille my sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 42
bitte lille my har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vi bygger hus

Dette var virkelig lekkert.

__________________
Gutt født oktober 2006
bitte lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 21:02   #109
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Tomten er på 800 kvm, hvis jeg ikke husker feil

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:18   #110
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Vi bygger hus

Så fint det blir....

Morsomt å se hvordan løsning dere valgte. Vi har også fått tegninger på kjøkkent og de er ganske annerledes.. hehe...

Hvor langt har dere kommet i byggprosessen da

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 12:16   #111
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Stillstand på byggeplassen, men snekringen starter nå i oktober.
Har en kjøkkentegning i farger, men den var helt gal.
Nå er jeg på tapet jakt og flis jakt. Nærmer meg "psykotiske" tilstander, jeg klarer ikke å velge, og har en dårlig magefølelse med alt om dagen.

Følgende samtale utspant seg i flisbutikken (en leverandør valgt av prosjektet, ikke av oss):
Jeg: "Unnskyld, er dette skifer?"
Tyggegummityggende dame bak disken: "Hæ??"
Jeg: "Er dette skifer?" (Peker på et gulv i butikken)
Tyggegummityggende dame bak disken: "Detta er en flisbutikk assa!"
Jeg: "Ok, har dere skifer?"
Tyggegummityggende dame bak disken: "Nei, detta er en flisbutikk, herregud.."
Jeg: "Greit"

Og så langt kom jeg, etter det var alt i butikken stygt . Det beste av alt: Denne butikken må vi bruke, jippiyay

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 12:22   #112
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Stillstand på byggeplassen, men snekringen starter nå i oktober.
Har en kjøkkentegning i farger, men den var helt gal.
Nå er jeg på tapet jakt og flis jakt. Nærmer meg "psykotiske" tilstander, jeg klarer ikke å velge, og har en dårlig magefølelse med alt om dagen.

Følgende samtale utspant seg i flisbutikken (en leverandør valgt av prosjektet, ikke av oss):
Jeg: "Unnskyld, er dette skifer?"
Tyggegummityggende dame bak disken: "Hæ??"
Jeg: "Er dette skifer?" (Peker på et gulv i butikken)
Tyggegummityggende dame bak disken: "Detta er en flisbutikk assa!"
Jeg: "Ok, har dere skifer?"
Tyggegummityggende dame bak disken: "Nei, detta er en flisbutikk, herregud.."
Jeg: "Greit"

Og så langt kom jeg, etter det var alt i butikken stygt . Det beste av alt: Denne butikken må vi bruke, jippiyay

Sikker på det var en ansatt du snakket med eller :dån:

Kan ellers anbefale TM Bergersen på Ryen hvis dere kan handle i annen butikk.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 13:25   #113
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Vi bygger hus

Hvilken butikk er dette da?

Om de er i en flisekjede kan du jo gå i en annen butikk i kjeden og få bedre hjelp der og få med deg navn osv på flisene og sende bestillingen igjennom den ene bestemte flisbutikken dere måtte bruke.

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 09:57   #114
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Kupp på Finn.no Jeg som ikke skulle handle noe før innflytning
Jeg kjøpte dette bordet, skikkelig fint også bare 400 kr!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:19   #115
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.021
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Så spennende tråd. Fant den nå. Dette ser kjempefint ut, Emm. Moro å følge med!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:38   #116
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Vi bygger hus

Fint bord... Det var jo billig da. Hvor stort er det bordet da? Plass til hvor mange?

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 21:00   #117
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.462
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Hvorfor har jeg ikke sett denne fine tråden før nå? Huset ser kjempefint ut, spesielt inngangspartiet med døra og vinduene rundt.

Men flisedama, guuuuri

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 09:33   #118
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Vi bygger hus

Hvordan går det, emm?

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 09:44   #119
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Det er kjempespennende å følge med i utviklingen Emm!

Jeg inviterer meg selv og poden på besøk når dere er ferdig.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 16:16   #120
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Vi gleder oss til besøk Ru! Huset er nå tett! Vi var litt opptatt av det, for det er kjedelig om isolasjon mm blir vått av snø og regn. Huset skal jo være bra for helsa også
Har dessverre blitt slik at denne tråden har ligget stille alt for lenge. Prosjektet skrider frem, men det har skjedd så mye annet i det siste, så jeg har ikke hatt mye tid til å tenke på hus. Men her er hvertfall noen bilder:


Sist redigert av emm : 18-08-08 kl 00:03.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
byggeprosess, husbygging, interiørvalg

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no