Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Forskerfabrikkens julekalender 2015

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-15, 15:26   #1
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forskerfabrikkens julekalender 2015

Årets kalender er tilgjengelig nå: http://shop.forskerfabrikken.no/cate.../julekalendere

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-15, 15:35   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Takk for tips. Det skal jeg sterkt vurdere å teste ut. I hvert fall en sånn pakke med 12 gaver. Da mangler det jo "bare" 36.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-15, 15:44   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Tusen takk, var inne og sjekket for et par dager siden.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-15, 15:50   #4
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Jeg har ventet på denne. De gjenbruker mye av det som var for to år siden. Da hadde vi kalenderen. De gjenbruker så mye at jeg tror vi dropper denne i år. Det skuffer meg litt for jeg hadde gledet meg til å kjøpe mer herfra.

Jeg tar heller med meg 1000,- og kjøper ting på Teknisk museum eller bruker noe i nettbutikken til Forskerfabrikken.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-15, 16:58   #5
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Har kjøpt den med 12. Det blir halvparten av lukene i familiekalenderen, det er grenser for hvor mye pepperkakebaking og kos i heimen jeg gidder finne på.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-15, 17:05   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Yay, takk! Vi har alltid vært for sent ute. Jeg bestilte en med 12 pakker, også fyller vi på med opplevelser på de andre dagene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-15, 17:55   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Sikkert veldig moro, men jeg synes det er sykt dyrt. Ikke i forhold til hva man får, men i forhold til hva jeg er villig til å bruke på førjulsgaver.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-15, 18:00   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Hm, hva skal man bruke en badebombe til uten badekar?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-15, 18:01   #9
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sikkert veldig moro, men jeg synes det er sykt dyrt. Ikke i forhold til hva man får, men i forhold til hva jeg er villig til å bruke på førjulsgaver.

Enig med deg. 700,- for 12 smågaver var mye. Men er sikkert spennende å prøve.. Blir nok ikke kjøpt i denne omgang.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-15, 18:11   #10
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Hadde egentlig tenkt at barna skulle få dele på denne, men er ikke imponert over årets innhold så vi dropper det.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-15, 18:17   #11
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sikkert veldig moro, men jeg synes det er sykt dyrt. Ikke i forhold til hva man får, men i forhold til hva jeg er villig til å bruke på førjulsgaver.

Jeg er enig. Jeg har pleid å bruke ca 700 kroner for 2 ferdige julekalendere.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-15, 19:39   #12
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Enig i at det er dyrt. Her får de to yngste på 7 og 8 dele en 12-dagers kalender, jeg synes innholdet virker helt ok. De kommer til å få en annen kalender i tillegg.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 21:17   #13
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Har noen av dere andre som bestilte da denne tråden ble opprettet mottatt noen kalender?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 21:40   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Nei, jeg lurte på det samme selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 22:13   #15
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Nei, men jeg fikk en oppdatert ordrebekreftelse der det sto at de skulle sende den i løpet av oktober.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 22:54   #16
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Vi venter også...

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-15, 09:23   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Nei, men jeg fikk en oppdatert ordrebekreftelse der det sto at de skulle sende den i løpet av oktober.

Hvem er den sendt i fra? Jeg kan ikke finne noen ordrebekreftelse i det hele tatt i mailen min.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-15, 09:28   #18
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvem er den sendt i fra? Jeg kan ikke finne noen ordrebekreftelse i det hele tatt i mailen min.

ordre@forskerfabrikken.no;

Din ordre hos Forskerfabrikken AS er blitt oppdatert.

Ordrenummer **** har fått følgende status: Under behandling

Kommentar på din ordre:
Hei,

takk for din bestilling, vi sender ut julekalenderen i løpet av oktober.

Mvh Forskerfabrikken.

Med vennlig hilsen
Forskerfabrikken AS

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-15, 10:00   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Jøss, jeg har ikke fått noe. Jeg må inn i banken og se etter om jeg i det hele tatt har bestilt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-15, 11:51   #20
Moia
Feil planet
 
Moia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Innlegg: 505
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Forskerfabrikkens julekalender 2015

Tips til de som vil unngå reprise-gaver; VitenWahl selger også kalendergaver av samme type:
http://www.vitenwahl.no/kalendergaver.html

__________________
'08, '12
Moia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no