Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilke kalendere har barn 10-14 år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-14, 18:01   #21
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke kalendere har barn 10-14 år?

Da han var i den alderen fikk han enten vanlig sjokoladekalender eller godispakkekalender. Pakket inn diverse små sjokolader, karameller, kjærlighet på pinne, tyggiser i alle varianter (prøvde å fylle godt på med det). Prøvde å finne litt anderledes og spennende godteri.

Nå er han 16 og i år har jeg kjøpt Thorntons kalender til han og til meg selv.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 22:55   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke kalendere har barn 10-14 år?

Eldste er snart 10. Hun leker enda noe med lego friends og ønsket seg derfor det igjen i år, så da ble det det. Det er nok siste året for hennes del.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 00:21   #23
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.842
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke kalendere har barn 10-14 år?

Det ser ut til at det blir Haribokalender på eldsten. Nesteldste ville gjerne ha sjokoladekalender eller Haribokalender, og 8-åringen ville gjerne ha en godtekalender han også, selv om han fikk perlekalenderen han ønsket seg i bursdagsgave. (Lillesøster får kanskje kalender hun også. Da blir det vel med sjokoladebit i, tenker jeg.)

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 22:47   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke kalendere har barn 10-14 år?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Det ser ut til at det blir Haribokalender på eldsten. Nesteldste ville gjerne ha sjokoladekalender eller Haribokalender, og 8-åringen ville gjerne ha en godtekalender han også, selv om han fikk perlekalenderen han ønsket seg i bursdagsgave. (Lillesøster får kanskje kalender hun også. Da blir det vel med sjokoladebit i, tenker jeg.)

Nille har tilbud på Haribo nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 22:49   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke kalendere har barn 10-14 år?

Opprinnelig lagt inn av guttemamma, her.

Hva er dr who? Serie på DVD? Leter etter julegave til 12 åringen min.

Vi ser den på netflix, vi er hektet, både jeg og 12-åringen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 22:57   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke kalendere har barn 10-14 år?

Min 12 åring (og 8.5 åring) får sjokoladekalender og en Forskerfabrikkenkalender på deling.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 23:15   #27
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 768
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Hvilke kalendere har barn 10-14 år?

12 åringen her får Flax kalender og sjokoladekalender. Og hver søndag blir det en pakke med bruksting, type tskjorte, joggebukse....ting han ellers hadde fått fordi han trenger det.
5 åringen får en pakkekalender og sjokoladekalender.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-14, 00:39   #28
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke kalendere har barn 10-14 år?

11-åringen får en eller annen godterikalender, og 6-åringen legokalender.

I tillegg har hun største ønsket seg Quiz. Tenkte de kunne få hver sin oppgave hver dag. Blir mest mattenøtter. Må se om jeg finner noe som passer til 6-åringen.

Hvis jeg hadde hatt tid hadde jeg laget noe som ga dem en bokstav i løsningen og som ga dem et løsningsord med en premie hvis de greide å finne ordet. Men det har jeg ikke sjanse til å få til

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-14, 08:25   #29
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Hvilke kalendere har barn 10-14 år?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

11-åringen får en eller annen godterikalender, og 6-åringen legokalender.

I tillegg har hun største ønsket seg Quiz. Tenkte de kunne få hver sin oppgave hver dag. Blir mest mattenøtter. Må se om jeg finner noe som passer til 6-åringen.

Hvis jeg hadde hatt tid hadde jeg laget noe som ga dem en bokstav i løsningen og som ga dem et løsningsord med en premie hvis de greide å finne ordet. Men det har jeg ikke sjanse til å få til

Dersom du lager oppgaver til dem kan du ha svaralternativer enten med tall eller ord//setninger.

Feks en matteoppgave og så svar: 78 = N, 76 = S
Evt svar: nord = A, sør = G

Da får de ulike bokstaver hver dag som skal danne en setning til overraskelsen.
Du kan også gi to eller flere bokstaver ved noen svar om det trengs!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no