Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gleder du deg til 17. mai?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-13, 23:19   #121
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Næææ, ikke egentlig. Jeg er oppvoskt i Sverige og har vel rett og slett ikke noe særlig tradisjon knyttet til 17 mai. Jeg koser meg over at ungene koser seg, men sånn ellers er det ikke noe spesielt for meg.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 23:20   #122
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Vi er invitert på frokost, det blir hyggelig! Gleder meg til å se frøkna gå i tog, for været kan neppe bli verre enn i fjor. De storkoste seg med lekene på skolen i fjor, så akkurat det gleder jeg meg til. Barna selv har ikke snakket så mye om 17.mai, men de gleder seg nok.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 23:26   #123
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.


Er det noen dere skal feire dagen med eller skal dere kose dere sammen dere to?
Jeg kan godt forstå det er vondt når 17.mai oppfattes som en familiedag.
Uansett så håper jeg dere får en virkelig fin dag både du og Poden.

Nei, jeg hadde egentlig tenkt å late som om det ikke er 17. Mai og ta ham med ut i skogen, men så har de snakket masse om det i barnehagen og plutselig gleder han seg sååååå til å gå i tog. Så da blir det bare oss, det blir sikkert koselig. Vi går i tog og går hjem og lager lakseburgere etter Podens ønske etterpå.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 23:37   #124
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Jeg og mannen hadde lyst til å droppe hele nasjonaldagen og heller heise flagget på hytta, men når snuppa ville feire, så blir det som hun vil, selvsagt. At det er meldt godt vær hjelper på.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 23:45   #125
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Jeg kjenner dog at jeg er veldig, veldig, veldig ferdig med 16. mai nå!

Min 16. mai-tradisjon skal brytes!

Jeg er lei av å stå sent på kvelden 16. mai og stryke... og oppdage at "søren, det var de knappene på skjorta hennes som skulle flyttes, ja" og "oisann, der skulle det jo være en sånn snor, hvor er nå den, forresten, det betyr ikke noe hvor den er, for når mamma la den ned sa hun at jeg måtte skaffe en lenger...." og "søren, her mangler det to knapper på bundasbuksa til guttungen".

Heldigvis, mamma hadde snor, knappene var jo lette å flytte, og jeg hadde en reserveknapp samt tatt vare på den ene som hadde løsnet (den andre mistet han nok i toget) og klarte etter mye om og men å fremdrive en liten meter med rød sytrå til å feste dem med...

Bunadssølvet mitt ble... så rent som det ble uten skikkelig sølvrens, for den vet jeg ikke hvor den ble av i flyttelasset.

Nå er sjekk av knapper og lisser lagt inn på kalenderen 9. mai hvert år, sammen med den delen jeg HUSKET på for ei uke siden, å se til at de har sko, strømper, skjorter og drakter som er passe. Hun MÅ ha ny neste år da. Han også antakelig.

Og 15. mai er registret som absolutt siste strykedag (ikke minst for da kan jeg om jeg likevel oppdager ting som "oisann, mangler", så kan jeg skaffe det 16. mai!)

Men nå er alt ferdig strøket, flagg, sløyfer, skjorter, busker, drakt og forkle, skaut og alt. Jeg er klar. Så NÅ gleder jeg meg til 17. mai.

Bortsett fra at jeg dessverre ikke får flagge i morgen, vi har kjøpt balkongflagg, men den saken til å feste på veggen som vi kan sette flagget i er sporløst forsvunnet
Det må vi få orden på over pinse.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 23:46   #126
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Jeg finner ikke sølja til bunaden til jenta mi. Hjelper det om jeg tar et glass vin?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 23:51   #127
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

oioioioioi, jeg så jo ikke en eneste BARNESØLJE når jeg holdt på med sølvet mitt? Iler avsted, jeg er visst ikke klar likevel...

Edit: Joda, de var der. *senker skuldrene igjen*

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 03:54   #128
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Det bobler ikke akkurat i blodet av glede og forventning, men jeg gruer meg heller ikke. Har ikke klart å skaffe tradisjoner her hvor jeg bor nå, det var noe eget der jeg voks opp. Er på nattevakt men har sagt meg villig til å klare meg på 3-4timers søvn for å ta med mann og barn for å gå i tog og slikt - om været er på vår side. Er været riktig ille så dropper vi å dra ut av huset men finner på noe ekstra med ungene inne. Menyen skulle være pølser og karamellpudding men jeg rakk ikke lage karamellpuddingen i går såh, ja. Regner med ting blir mer "skikk på" etterhvert som ungene blir større.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 09:27   #129
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

I år blir det kun toggåing før vi suser på hytta for å være med familien min. Toget ville poden gå i , så da skal han få lov til det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 10:27   #130
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Nei, jeg har aldri vært noe begeistret for denne dagen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 10:45   #131
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Nå ser det heldigvis mye bedre ut værmessig, så da har jeg troen på at det kan bli en fin dag

Og så skulle det seff komme DE regnbygene. I går var det helt fantastisk sommervær, og i morgen har de meldt 23 grader og strålende sol. I dag er det regn og opphold om hverandre. Hvem er det som styrer dette været, som alltid gjør at det er slik på nasjonaldagen? Synd vi ikke kan klage til noen.
Men det var verre i fjor da, så kan ikke klage heller.

Jeg har alltid vært helfrelst når det kommer til 17. mai. Men de siste par årene har jeg mistet litt gnisten. Tror det er en blanding av at jeg synes det er så nitrist å ikke ha bunad, at det alltid er drittvær og at jeg får mer og mer angst for store folkemengder. Vel, ikke akkurat angst-angst, men jeg misliker det sterkt. Toget begynner kl. 9, det er ALLTID ekstremt med trafikk der ungene slippes av (det går ikke busser og det er altfor langt å gå, så de fleste er nødt til å kjøre ungene her ute på bøgda, dessverre) så man blir stående i køkjøring i evigheter, og opplegget på skolen begynner med taler som varer i 293898495 timer og kø, kø, kø så man ikke får puste. Mannen er på skolen med barna nå, jeg gikk hjem etter å ha sett på toget utenfor. Må lage endel mat til senere og, da jeg skal ha gjester.

Sånn for å prøve å være litt positiv, så er det jo gøy å se alle de festkledde menneskene, de glade barneansiktene fulle av is (jeg blir så rørt), og høre korpsmusikken som jeg synes er grusom alle andre dager i året, men på nasjonaldagen er det bare vakkert.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 11:03   #132
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

I dag er dagen. Håper den blir fin for alle sammen!

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 12:30   #133
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Gleder meg ikke jeg, men så bor jeg ikke i Norge og feirer ikke heller. Kan ikke huske at jeg gledet meg spesielt før jeg flyttet heller. Men jeg tenker jo at det hadde vært artig å feiret i Norge når tvillingene blir litt større, og da kan det nok hende at jeg vil glede meg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 13:17   #134
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Da er vi i gang, og det har gått fint!

Våknet til korpsmusikk kl 07, var på skolen kl 08. Gikk til sentrum sammen med barna - noe som gikk helt fint! Og så var det litt kaos i sentrum, med organisering, tog, is og sånn - men gikk det og. Innom min jobb, og så drakk jeg Dromedarkaffe (da ER dagen reddet ) nede ved Nidelven/Bakklandet mens barna lekte der. Veldig kjekt!

Nå er vi hjemme. Og skal kule her et par timer, før vi skal ordne oss å dra på arrangement på skola til snuppa. Det er greit med en sånn pause midt på dagen kjenner jeg. Uten folk og opplegg. Vi skal lage oss sodd da, før vi drar på skola. Det tror jeg blir ok

Så. Grudde meg litt, men har kost meg! MYE takket være NYDELIG vær

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 17-05-13 kl 19:01.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 16:06   #135
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg kjenner dog at jeg er veldig, veldig, veldig ferdig med 16. mai nå!

Min 16. mai-tradisjon skal brytes!

Jeg er lei av å stå sent på kvelden 16. mai og stryke... og oppdage at "søren, det var de knappene på skjorta hennes som skulle flyttes, ja" og "oisann, der skulle det jo være en sånn snor, hvor er nå den, forresten, det betyr ikke noe hvor den er, for når mamma la den ned sa hun at jeg måtte skaffe en lenger...." og "søren, her mangler det to knapper på bundasbuksa til guttungen".

Heldigvis, mamma hadde snor, knappene var jo lette å flytte, og jeg hadde en reserveknapp samt tatt vare på den ene som hadde løsnet (den andre mistet han nok i toget) og klarte etter mye om og men å fremdrive en liten meter med rød sytrå til å feste dem med...

Bunadssølvet mitt ble... så rent som det ble uten skikkelig sølvrens, for den vet jeg ikke hvor den ble av i flyttelasset.

Nå er sjekk av knapper og lisser lagt inn på kalenderen 9. mai hvert år, sammen med den delen jeg HUSKET på for ei uke siden, å se til at de har sko, strømper, skjorter og drakter som er passe. Hun MÅ ha ny neste år da. Han også antakelig.

Og 15. mai er registret som absolutt siste strykedag (ikke minst for da kan jeg om jeg likevel oppdager ting som "oisann, mangler", så kan jeg skaffe det 16. mai!)

Men nå er alt ferdig strøket, flagg, sløyfer, skjorter, busker, drakt og forkle, skaut og alt. Jeg er klar. Så NÅ gleder jeg meg til 17. mai.

Bortsett fra at jeg dessverre ikke får flagge i morgen, vi har kjøpt balkongflagg, men den saken til å feste på veggen som vi kan sette flagget i er sporløst forsvunnet
Det må vi få orden på over pinse.

Vi er visst to like.
Jeg sprang over til nabo i dag for å få hjelp til å kle på meg bunad (klarer ikke alt det alene med sølv osv. osv). Vel, etter en liten stund finner vi ut at det faktisk mangler to knapper til å feste selene i! I fjor brukte jeg ikke bunaden pga. elendig vær, så de knappene har nok falt av 17. mai for to år siden. Syntes jo jeg husket det var noe, ja. Så jeg skal ut og kjøpe nye knapper nå snart og få sydd på så den er klar til neste år. Og jeg skal også stryke skjorte lenge før den 16!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 17:27   #136
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Her har også dagen vært fin, mye mindre stress enn fryktet.
Og fantastisk å se tiåringen spille med korpset for første gang på 17.mai.
Ikke verst å bare ha spilt i 9 måneder, for så å spille foran så mange mennesker.
Fantastisk korpsmusikk fra både hovedkorps og andre korps, dette er dagen jeg virkelig savner å spille selv.
Nå er det telling av russekort fra russetoget og grilling for bare oss fire på planen, deilig å "være ferdig".

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 21:44   #137
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Jeg har hatt en fantastisk dag! Jeg har gått i toget som medlem av 17. maikomitéen og fôret unger med godterier fra fiskedammen for så å ha huset fullt hjemme av små og store gjester til pølser, is og kake. Alle storkoste seg og ingen ville gå hjem, selv om de smås leggetid var passert for lenge siden. En flott dag!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 22:12   #138
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Min dag ble også ganske fin, og fikk seg en real opptur på slutten!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 22:13   #139
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Takket være Balanse ble vår dag også bra, men den startet dårlig med sur 4-åring (som gjorde mamma'en sur). Takk Balanse!!!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 22:20   #140
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Min dag ble også ganske fin, og fikk seg en real opptur på slutten!

Det var veldig kjekt å lese! (Og så blir jeg selvsagt nysgjerrig da...)


Vi har hatt en utrolig fin dag. Mildt og relativt bra vær, har sett barne- og folketog, spist fantastisk lunch bestående av reker og røkelaks, hatt en times hvil mens mann og barn var hos svigers, til slutt kaker og kaffe her hjemme med mams på besøk.
Avslappende og flott dag!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no