Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

"Nyfamilien" og julefeiring

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-12, 16:46   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Nyfamilien" og julefeiring

Når jeg var gift så var vi annen hver jul hos respektive foreldre (mine foreldre er skilt)
Nå er jeg skilt og har ny kjæreste. I fjor var vi uten barn og dro til fjells bare oss to. I år tar vi med oss alle barna og drar opp til fjells.

Jeg har litt dårlig samvittighet ovenfor foreldrene mine for at jeg drar til fjells med barna i år. De var hos pappaen sin i fjor, så nå blir det minst to år til julaften sammen med barnebarn igjen....
Det er en stor kabal som skal legges når man skal koordinere tradisjoner i "nyfamilien"
Når jeg og kjæresten finner oss et sted å bo sammen, har jeg lyst til å invitere alle til oss, gleder meg til det blir en realitet. Nå bor vi i rekkehus begge to, og da blir det for trangt å være 20 stk rundt bordet...

Hvordan løser andre dette? Tips mottas

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 16:56   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Nyfamilien" og julefeiring

Vi løser dette veldig enkelt - feirer jul slik vi har lyst til.
Et år feiret vi på hytta. Da ble svigermor med (hun har bare oss). Vi kjørte henne til Gardermoen i romjula så hun fikk reise hjem igjen til nord, og feiret videre på hytta. Første eller andre juledag ba vi pappa og co på hytta, nyttårsaften ble feiret med venner.

Vi er så egoistiske at vi rett og slett feirer slik vi vil, og så får de som har lyst henge seg på. Og så tar vi det derfra.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no