Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-11, 10:41   #1
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Slekt og venner lurer på hva gutta ønsker seg til jul allerede.
Gutta selv vet ikke, eller størstemann ønsker seg egen pc og minstemann enda mer lego. Pc er uaktuelt da de har en på deling som de bruker, lego har vi vel nok at selv om han nok får et sett til jul.

Så hva ønsker deres gutter seg til jul?
Noen som vet hva som blir "inn" for denne aldersgruppa til jul?

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 10:48   #2
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Lille nevø på 8 år ønsker seg Pokemon-stæsj, både spill, kort, figurer og merch.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 10:50   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Min 7-åring ønsker seg lego, sovepose, ulike brettspill og eksperiment-kits.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 10:50   #4
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Lego, legospill, brettspill, bøker, eksprimentsett, klær, kule sengesett og håndduker (gjerne fra aktuelle filmer), dvder, spill til wii og ds.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 10:55   #5
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Mine nevøer på 7 ønsker seg Transformersgreier. De får fjernstyrt båt til å ha på sjøel.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 10:55   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Starwarslego, starwarslego og starwarslego.

  Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 10:58   #7
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Min 10-åring ønsker seg lego, lego og mer lego. Og gjerne litt klær fra DC.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 11:08   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Min 9 åring har begynt å ønske seg penger så han selv kan gå på spillbutikk og kjøpe PS-spill. Uansett er TV-spill alltid kuult.
Lego. Bøker er fint. Og så blir han glad for klær. Og slalomhansker og en tøff lue.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 11:08   #9
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Jeg var på butikken på teknisk museum på søndag og der var det myyye bra stæsj for både gutter og jenter i den aldersgruppa. Kjemisett blant annet.
Jeg ergret meg grønn over at de jeg skal kjøpe til alle er under 3 år, selvom det fantes fine ting til dem også.

Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 11:12   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Slalombriller, skihansker, kule akegreier, god hodelykt, kikkert, DC-stæsj til de eldste i gruppa, spill til konsoller og pc, filmer, cd'er, lydbøker, bøker. Nynorske bøker: Drakeguten 1og 2, og Landet under isen. Bokmålsbøker: Bøker i Lyntyvenserien, den unge James Bond, Artemis Fowl, Svein og Rotta, Doktor proktor-bøkene, Harry Potter.


Sist redigert av Snippa : 11-10-11 kl 14:44.
Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 14:27   #11
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Tøffe klær (dc, ed hardy og ting i den gata der), ninjago, legospill, spill til ds, spill til ps3, legofly, eyecamera og move til ps3. Det var vel i grunn ønskelisten til min.

Han ønsker seg ikke Star Wars lego, men siden det har vært pop før, så dukker det sikkert opp noe av det. (Ikke fra oss da selvsagt.)

Eksperimentsett, hvor får dere kjøpt det? Eksempler på noe som slår an? Jeg har så lite lyst til å kjøpe leker til min, rommet flyter over og det lekes ikke så mye med lekene lenger.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 14:59   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Eksperimentsett, hvor får dere kjøpt det? Eksempler på noe som slår an? Jeg har så lite lyst til å kjøpe leker til min, rommet flyter over og det lekes ikke så mye med lekene lenger.

Jeg har kjøpt mye i butikken til f.eks. Teknisk Museum i Oslo og Universeum i Gøteborg. Jeg har sett at endel bokhandler har dem også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 15:11   #13
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Fiskeutstyr og sykkelstæsj.

Spill til wii, gode bøker.

Leker? Ikke interessant. Han blir 10 i mars.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 16:36   #14
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

sovepose, spikkekniv, liggeunderlag, eksperiment-greier - butikken på Teknisk Museum er fabelaktig i så måte

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 16:37   #15
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Mine foreldre har gitt alle barna og barnebarna ordentlig trillekoffert (samsonite el) i håndbagasje-str til bursdagen det året de fylte 10 "for da kunne de dra/komme på besøk". (og stor "amerikakoffert" til oss barna da vi fylte 18 for da kunne vi enkelt flytte ut ). Hvis dere er ute og reiser litt kan jo det være en god ide.


Sist redigert av m^2 : 11-10-11 kl 17:16.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 17:11   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

PC, mobiltelefon, spill til PS3 og DS, juksekoder (hva nå enn det er for noe), brettspill, lego, playmobil. Og slalåmutstyr. Av mer praktiske ting ønsker de seg trillebag.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 17:12   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Poden (snart 9) ønsker seg i alle fall de nye Lego-spillene. (Altså brettspill som man bygger selv av legobrikker, ikke dataspill.) Den nye serien spill de har nå er sånn at man kan bygge dem sammen til ett større spill dersom man har flere i serien. Alle spillene han har fått så langt (han fikk flere til bursdag og jul i fjor) har vært morsomme å spille og overraskende forskjellige.

Ellers er det blant annet morsomt med turutstyr - kniv, sovepose, spisesett, sammenleggbar pølsepinne, stormkjøkken.

Og så er det mulig vi ender med at besteforeldrene spleiser på en iPod Touch til ham. Vi har ikke bestemt oss enda.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 17:16   #18
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Poden ønsker seg fiskeutstyr, starwarsting, spikkekniv, kule sengesett, lommebok, spionting, låsbart skrin til hemmeligheter, og spill til Playstation, Wii og 3DS (Biler i 3D og Ninjago, Mariocart osv.).

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.

Sist redigert av DM : 11-10-11 kl 17:21.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 20:32   #19
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Min straks 9-åring ønsker seg spill til wii, lynet 2 lego. Til bursdagen lurer jeg på å kjøpe en ny ds til ham, den gamle er 4 år og temmelig utslitt, men han er veldig glad i den. Så en ds XL, kanskje.
Jeg lurer også på muligens en ipod touch til jul. PC får han ikke ennå, vi har 2 bærbare i stua som han får bruke når han vil.
Nye skihansker og en kul lue vet jeg han blir glad for også. Jysk så jeg hadde angry birds sengesett, så kanskje det blir et sånt også (greit å kunne tipse litt tanter og besteforeldre).

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 20:34   #20
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker gutter 7-10 år seg til jul?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jysk så jeg hadde angry birds sengesett, så kanskje det blir et sånt også (greit å kunne tipse litt tanter og besteforeldre).

Takk for tipset! Det tror jeg vil være veldig populært her også!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no