Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Lego julekalender er nå å få tak i!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-11, 19:02   #1
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Lego julekalender er nå å få tak i!

Årets utgave er lego starwars og lego city.
Dama i butikken sa at de alltid ble tidlig utsolgt så nå er våre handlet inn!
Tips dersom noen skal ha.

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:04   #2
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.689
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Jepp, med ønske om en roligere november prøvde jeg å prakke på min sønn en slik. Men neida, han syntes det var sååå koselig med pakkekalenderen farmor har sydd.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:12   #3
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jepp, med ønske om en roligere november prøvde jeg å prakke på min sønn en slik. Men neida, han syntes det var sååå koselig med pakkekalenderen farmor har sydd.

Da er løsning enkel. Du kjøper en lego deler den opp i 24 deler, pakker inn og henger opp. Gi en eller to sider av bruksanvisningen med de legodelene som er på siden. Veldig morsomt!

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:21   #4
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Allerede handlet inn! Vet det gikk fort tomt i fjor.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:34   #5
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jepp, med ønske om en roligere november prøvde jeg å prakke på min sønn en slik. Men neida, han syntes det var sååå koselig med pakkekalenderen farmor har sydd.

Da kjøper du en legokalender, tar ut smådelene i hver luke (de kommer jo i pose), klipper av bruksanvisningen som er trykket på luken og pakker inn i pakker! da får han pakkekalender, og du slipper unna med en legokalender og litt innpakningspapir!!!!!!!!!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:35   #6
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Hvor får man tak i dem på nett?

Sparkjøp er utsolgt.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:43   #7
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.689
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Opprinnelig lagt inn av guttemamma, her.

Da kjøper du en legokalender, tar ut smådelene i hver luke (de kommer jo i pose), klipper av bruksanvisningen som er trykket på luken og pakker inn i pakker! da får han pakkekalender, og du slipper unna med en legokalender og litt innpakningspapir!!!!!!!!!

Jeg er redd jeg har gjort min sønn svært kravstor. Det skal være forskjellige ting inni, nemlig.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:44   #8
Epla
Fullverdig medlem
 
Epla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 45
Epla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Sparkjøp er utsolgt.

Sparkjøp har vel ikke fått de inn enda? De pleier forøvrig å få de på tilbud nærmere advent.
Jeg har to gutter og kjøpte en Lego-kalender i fjor. Delte den i to og pakket inn 12 legogaver og 12 andre smågaver til hver av de. Da ble det ikke bare Lego, men også litt annet gøy.

Epla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:50   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

De hadde på obs på lade igår i hvertfall. Jeg vil tro de har flere steder.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:51   #10
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Obs, ja. Det var lurt.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:54   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.362
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Notabene og Toys R Us har pleid å ha.
www.ringoshop.no har.

Jeg kjøpte faktisk fjorårets rett etter jul i fjor, så den får hun i år. I fjor fikk hun den fra året før. Må nok kanskje ut og kjøpe en til til lillebror eller er en 3-åring for liten for denne typen?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:57   #12
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

www.biit.no

her har de både playmo og lego kalender.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:58   #13
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Vi har kjøpt på Brio.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 20:14   #14
Epla
Fullverdig medlem
 
Epla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 45
Epla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Notabene og Toys R Us har pleid å ha.
www.ringoshop.no har.

Jeg kjøpte faktisk fjorårets rett etter jul i fjor, så den får hun i år. I fjor fikk hun den fra året før. Må nok kanskje ut og kjøpe en til til lillebror eller er en 3-åring for liten for denne typen?

Min som ble tre i januar elsket Lego i kalenderen i fjor. Viktig å ikke gjøre forskjell på mine to tette.

Epla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 20:29   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.362
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Opprinnelig lagt inn av Epla, her.

Min som ble tre i januar elsket Lego i kalenderen i fjor. Viktig å ikke gjøre forskjell på mine to tette.

Ja, tror nok han må få Lego han også. Han går på storbarnsavdeling og bygger nå med smålego. Må bli Lego City da tenker jeg, eldste får også det. Hun elsker å bygge.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 20:30   #16
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.862
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Jeg bestilte fra Ringo.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 21:17   #17
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg bestilte fra Ringo.

Det var lurt. Jeg kjøpte på Brio til 299,-, på Ringo koster samme kalender (Star wars) 179. Vanvittig prisforskjell!

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 21:49   #18
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

299,- Jeg betalte 149,- på SmartClub. Gjorde jeg et kupp!

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 21:50   #19
Epla
Fullverdig medlem
 
Epla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 45
Epla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ja, tror nok han må få Lego han også. Han går på storbarnsavdeling og bygger nå med smålego. Må bli Lego City da tenker jeg, eldste får også det. Hun elsker å bygge.

Mine er 06 og 08. Din er kanskje sent 08?

Epla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 21:53   #20
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lego julekalender er nå å få tak i!

Vi kjøpte i går.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no