Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-10, 15:44   #61
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Nå kan vi teste om det går an å hoppe inn og ut av medlemsområdet.
En rød, så er jeg under 100 igjen.
Innafor, utafor, innafor, utafor...?

  Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 15:58   #62
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg:

1. Søvn
2. Ferdigoppusset hus
3. SE Xperia mini pro, rød
4. Elektrisk peis til arbeidsrommet mitt
5. Varme vintersko
6. Ulltøy
7. Diverse møbler, gjerne gavekort på IKEA
8. Deler til serviset vårt
9. Skriver
10. Badesalt og badeskum og sånt som passer når man er fersk badekareier. Og tid til å ta et bad i fred og ro, så man får brukt det.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 00:06   #63
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg Squeezebox - som jeg kan kjøre wimp på.
Jeg ønsker meg masse mer, men å ønske handy og snekkerkyndig mann er bortkastet så lenge jeg allerede er gift. Ikke nytter det å ønske seg barn heller så lenge naturen mener på at det er bare tull, nytt hus sier bankkontoen nei til. Den sier også nei til nytt kjøkken. Så det holder med at jeg ønsker meg Squeezebox Touch.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 00:40   #64
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg har bare dyre ønsker. Nytt bad, nye gulv osv. Trenger veldig mye oppgraderinger i huset.
Men ellers liker jeg stearinlys. Det er koselig å få.
Har vel ingen store ønsker. Trenger verken diamanter eller annet stæsj

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 00:48   #65
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg mye rart, men noe jeg allerede har skaffet meg og som jeg kan anbefale andre frysepinner, er disse sokkene fra Bavac. Kjempelange og varme, uten å være monstertjukke.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 13:22   #66
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

I år ønsker jeg meg bare iPad, og det vet jeg at jeg IKKE får. Ellers har vi hatt 10 års-bryllupsdag i høst, da fikk jeg iPhonen jeg ønsket meg. Til bursdagen min for tre uker siden fikk jeg det andre jeg ønsket meg. I går fikk jeg meg ny skinnveske som jeg faktsisk trengte.... I sommer fikk jeg en kjempefin klokke med diamanter på..... Jeg har fått utrolig mye fint det siste halvåret, så for første gang i mitt liv så har jeg ikke noen liste til jul......

Jeg fikk faktisk iPad, det hadde jeg ikke trodd. I tillegg fikk jeg gavekort på nakkemassasje som jeg kjenner at jeg trenger veldig. Pluss masse annet. Jeg er veldig fornøyd!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no