Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-10, 00:26   #21
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Kjole fra Tulip og Tatamo - og den får jeg visst også.

Også ønsker jeg meg ull-undertøy.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 00:27   #22
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg varme, gode støvler. Og det får jeg.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 00:29   #23
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Nattkjole fra Nøstebarn (det har jeg kjøpt og signert fra Fjøsnissen he eh he)
Sjal fra BeckSöndergaard (kopierer fra absalone her)
Nesnalobber Polar
Duckfeet boots fra En gul knapp
Active Sports 2.0 for Playstation (men finnes for de andre konsollene også)
Kaffekanne fra Georg Jensen
Julestjerne fra Georg Jensen
Sånn lyslykt i stort format i glass og sølv!
Fuglehus
Hårprodukter
Stearinlys
Abonnement på blad
Strikkesokker
Spark eller kjelke

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 00:31   #24
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Parfyme
Høgtalere til PC
Gode sokker/truser
Gavekort på Tilbords
Bodylotion/håndkrem fra apoteket
Armbånd/smykker/øredobber

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 10:12   #25
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Platespiller.
Mummikopper og tallerkner.
En rosa bluse fra Odd Molly.
Siste Läckbergboken.
Hjemmestrikket tykke ullsokker.
Engler.
Heklet kåpe, og den tror jeg at jeg får av moren min.
Gavekort på massasje.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 10:22   #26
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Ny telefon
Goretex-xko
Mummikopper
Bøker
Ørepynt og sånt

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011

Sist redigert av ming : 18-12-10 kl 10:54.
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 10:23   #27
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Lobber type høye i sort.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 11:39   #28
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Perlesmykke a la Jackie O
Veske
Øredobber
Neglestelleting
Bøker (Jonathan Frantzens Freedom, eller den siste til Paul Auster)

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:08   #29
Klosetta
Fullverdig medlem
 
Klosetta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 74
Klosetta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg er skikkelig treg i år, jeg VIL ha iphone, så jeg ønsker meg kun penger fra alle.

Klosetta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:45   #30
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Varm vinterdyne.
Etasjefat.
Dunjakke.
Bøker.
Sjokolade.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 14:34   #31
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Bløte hjemmelagede pakker, lys, lysestaker, julepynt, duker, strikkegarn, klær, skotøy.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 14:51   #32
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

I år ønske eg meg ny pc-veske og det får eg. Eg ønske meg også tre-etasjers fat, smykkestativ og ulltruser. Og så New York-tur da.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 14:56   #33
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg har vel ikke sagt så mye, egentlig. Men jeg har hintet om at jeg ønsker meg Bergans Myrull jakke i ullblanding, øredobber i hvitt gull med diamant (som jeg ikke får uansett, for da vil han at jeg skal plukke ut selv), innesko, enda mer ullklær, svart kåpe, og KitchenAid kjøkkenmaskin. Ellers er alt fra sportsbutikk en hit her, og gjerne ullundertøy av god kvalitet.

Jeg får neppe noe av dette, men vi får se hva nissen bringer.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 15:30   #34
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

calida ull/silke stillongs
knit pro strikkepinner
ny pulsklokke
mac book
decleor-produkter
omslag til ipad
mulberry messenger

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 15:56   #35
Merete
Superaktiv
 
Merete sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Innlegg: 310
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Macbook
iphone 4
Timberland støvler
gavekort på klær
Smykker fra Hjerter
gavekort på hudpleie
parfyme
Kitchen aid blender
Gulv teppe
ull undertøy

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 16:52   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

I år ønsker jeg meg:
Fatboy
Morgenkåpe
Armbåndsur
Kindle
Juleduk fra Georg Jensen
Pelsforede votter
"Det røde hjerteformede smykket på Norway Design som du fikk bilde av på MMS med undertittelen 'Dette er et hint' på".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 17:37   #37
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Bløte hjemmelagede pakker, lys, lysestaker, julepynt, duker, strikkegarn, klær, skotøy.

Du som er så snill får sikkert minst et av ønskene oppfyll.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 17:43   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Kakaomugge

Det var en himla god idé, faktisk. Har aldri tenkt på det, men står og heller fra gryta og irriterer meg litt over det. Jeg har en saftmugge i noe som ser ut som ildfast materiale, kanskje jeg kunne prøve den? Er bare litt redd for at den sprekker, den er fra Søstrene Grene.

Bla bla.

Jeg ønsker meg Foscarini Caboche, btw. Eller Toscarini, som mannen min kaller den.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 17:45   #39
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Teo - hva skal du med Kindle når du har iPad, egentlig?

Jeg ønsker meg billetter til Kaizereventen jeg. Til eldstebarn og kanskje yngste også. Kanskje jeg burde si det?

Ellers ønsker jeg meg ikke så mye. Eller - jeg ønsker meg jo noe, men jeg er helt umulig å kjøpe til så jeg må stort sett kjøpe selv.

  Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 18:02   #40
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det var en himla god idé, faktisk. Har aldri tenkt på det, men står og heller fra gryta og irriterer meg litt over det.

Jeg har sjokolademugge. Men problemet med helling fra gryta er fortsatt der, for sjokoladen må jo fra gryta og over i muggen... jeg setter muggen i kjøkkenvasken så kan jeg skylle vekk sølet etterpå.

Så jeg ønsker meg ikke sjokolademugge, men:

Blitz til kameraet mitt
Ulltrøyer som er pene nok til å brukes alene
Kari Traa superundertrøye, langermet
Garnvinne i tre

Og siden foodprocessoren min sprakk med glans da jeg skulle hakke sjokolade til Neiman Marcus cookies i dag: Blender. Men den må jeg nok kjøpe selv.

Dessuten har jeg fått ny pumpe til parafinfyren av foreldrene mine, så jeg skal ikke klage.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no