Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadia Tajik og bokomslaget

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-20, 23:47   #101
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Ørjaseter. Det var det denne debatten mangla.

https://www.nettavisen.no/nyheter/ha...54CcOCLhCu-WNE

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 07:21   #102
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Er det noen som tar henne alvorlig lenger?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 07:28   #103
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Ikke jeg, i hvert fall.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 09:26   #104
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er det noen som tar henne alvorlig lenger?

Debattredaksjonen til Nettavisen, åpenbart

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 11:02   #105
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ørjaseter. Det var det denne debatten mangla.

https://www.nettavisen.no/nyheter/ha...54CcOCLhCu-WNE

Her overgår hun nesten seg selv i toskethet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 11:27   #106
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Ordføreren i Bodø har lagt ut et innlegg på FB i dag der hun oppsummerer 5 år som ordfører - illustrert av et bilde som er tydelig inspirert av HT sitt. Digger det!

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 12:44   #107
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Tja, jeg er ikke spesielt begeisret for Ørjaseter men syns ikke hun er helt på jordet her. Det er klart at en bokforside er en kommunikasjonsflate som er helt ypperlig til å bygge merkevaren sin på. Tajik fremstår som en svært smart person som selvsagt har tenkt gjennom hvordan hun vil fremstå og hva hun vil kommunisere på forsiden av sin egen bok. Noe annet ville jo vært idotisk. Og alle til lags åt kan ingen gjera. Hun tar noen valg i hvordan hun vil fremstå, og er garantert klar over at hun treffer bedre i noen velgergrupper enn andre med det.

Jeg syns bildet (og Tajik) er kul jeg. Det signaliserer smart person med ambisjoner, retning, handlekraft og god smak. Det tiltaler meg. Men jeg ser godt at omslaget bygger avstand til grasrot og sliteryrkeansatte.

God artikkel som belyser temaet. Bytt ut bedriftsperspektivet med politker i valgkampmodus:
https://www.magma.no/hvordan-strateg...e-merkeverdien

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 13:45   #108
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Det er vel ingen som reagerer på at forsiden er gjennomtenkt og at forsiden av en bok absolutt er en kommunikasjonsplattform. Det er holdningene de legger til grunn, som er problematisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 13:57   #109
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Ordføreren i Bodø har lagt ut et innlegg på FB i dag der hun oppsummerer 5 år som ordfører - illustrert av et bilde som er tydelig inspirert av HT sitt. Digger det!

Digger enda mer at hun tagger fotografen som han som styrer Losvik kommune.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-20, 08:34   #110
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Altså, det er så mange fordommer i diskusjonen av dette omslaget! Nå hørte jeg nettopp en person på P2 som mente at hun ikke kom til å appellere til distriktene med det omslaget. Og Ørjasæter som mener at hun ikke er en av oss fordi hun har pynta seg. Personen som skrev inn til Morgenbladet lurte på om hun så sånn ut fordi hun var pakistansk og kalte henne Hadia Tacky.

Tror disse folka at folk i distriktene ikke pynter seg? At om man pynter seg så er det fordi man er pakistansk, bor i byen og egentlig ønsker seg til New York? Ekte nordmenn pynter seg ikke?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-20, 09:34   #111
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Altså, det er så mange fordommer i diskusjonen av dette omslaget! Nå hørte jeg nettopp en person på P2 som mente at hun ikke kom til å appellere til distriktene med det omslaget. Og Ørjasæter som mener at hun ikke er en av oss fordi hun har pynta seg. Personen som skrev inn til Morgenbladet lurte på om hun så sånn ut fordi hun var pakistansk og kalte henne Hadia Tacky.

Tror disse folka at folk i distriktene ikke pynter seg? At om man pynter seg så er det fordi man er pakistansk, bor i byen og egentlig ønsker seg til New York? Ekte nordmenn pynter seg ikke?

Ekte nordmenn går på fylla, spiser svin og nekter å pynte seg.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-20, 09:37   #112
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Ekte nordmenn går på fylla, spiser svin og nekter å pynte seg.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-20, 09:51   #113
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Ekte nordmenn går på fylla, spiser svin og nekter å pynte seg.

En ganske presis beskrivelse av miljøet der jeg vokste opp (i "distriktene"). Der ble du fort mistenkeliggjort eller sett ned på som "snobb" hvis du pyntet deg for mye. Eller kom fra feil sted. Eller ikke snakket nok dialekt. Eller, gud forby, ikke gikk på fylla. Forhåpentligvis har det endret seg siden den gang, det er snart 30 år siden jeg bodde der. Interessant nok er dette også et sted hvor Arbeiderpartiet har stått svært sterkt, i mange, mange år, til tross for at det er et jordbruksbygd, ikke et industristed. Men jeg vet at en hel del fra den eldre generasjon av tidligere ihuga Ap-folk i senere tid har gått over til FrP (trolig styrt av de samme mekanismene som Hans Rotmo). Og de pynter seg nok fortsatt ikke noe særlig, og synes neppe noe om at velkledde unge kvinner med pakistansk opprinnelse skal styre landet. Ikke engang om hun snakker dialekt (men disse hadde nok ikke lest boka uansett hva hun hadde hatt på seg).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 30-10-20 kl 10:17.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-20, 10:04   #114
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Digger enda mer at hun tagger fotografen som han som styrer Losvik kommune.

Det er han som er fotograf, altså.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-20, 10:37   #115
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Men My, du bodde også på landet. Og det finnes nok av oss som har bodd eller bor der som har definert seg ut av klisjeoppfatningen om folka i distriktet. Da jeg bodde der hadde jeg blitt dritsur av å bli beskrevet slik hun på P2 gjorde, for i realiteten var jeg da en del av mangfoldet i distriktet. Akkurat som jeg, som er ekte norsk blir dritsur av påstanden om at man må være pakistansk for å pynte seg i grønn velour. Eller ønske seg til New York. Hadia og Kamzy representerer mitt Norge mye bedre enn Bøhler og Felleskjøpet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-20, 10:53   #116
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men My, du bodde også på landet. Og det finnes nok av oss som har bodd eller bor der som har definert seg ut av klisjeoppfatningen om folka i distriktet. Da jeg bodde der hadde jeg blitt dritsur av å bli beskrevet slik hun på P2 gjorde, for i realiteten var jeg da en del av mangfoldet i distriktet. Akkurat som jeg, som er ekte norsk blir dritsur av påstanden om at man må være pakistansk for å pynte seg i grønn velour. Eller ønske seg til New York. Hadia og Kamzy representerer mitt Norge mye bedre enn Bøhler og Felleskjøpet.

Ja, er enig med deg i det altså, nå. Men jeg var jo innflytter, og av disse som ble mistenkeliggjort da jeg bodde der, for å snakke feil, kle meg feil etc. Jeg oppfattet nok ikke meg selv som en del av mangfoldet, men som en som ikke hørte til, unntaket som bekreftet regelen. Selv om jeg rent teknisk var en av dem som bodde der jeg også, og det var noen til. Men jeg hadde ikke blitt dritsur, jeg hadde trolig sagt meg enig i beskrivelsen, fordi jeg så bygda mye "utenfra" og følte meg aldri som en del av den.

Men nå ser jeg det selvsagt annerledes, i tillegg til at jeg tror (og håper) at verden har gått framover, også der jeg vokste opp. Men tviler ikke på at den oppfatningen fortsatt sitter igjen hos mange.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-20, 10:55   #117
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Tenker det er fint at de som føler seg utenfor får noen man kan føle seg på nett med. Jeg definerte meg også ut, og vil man endre på det må man slutte med sånne idiotpåstander som det Ørjaseter kommer med.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-20, 10:57   #118
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tenker det er fint at de som føler seg utenfor får noen man kan føle seg på nett med. Jeg definerte meg også ut, og vil man endre på det må man slutte med sånne idiotpåstander som det Ørjaseter kommer med.

Helt enig. Og ganske absurd at det fortsatt eksisterer slike holdninger.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-20, 11:15   #119
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men My, du bodde også på landet. Og det finnes nok av oss som har bodd eller bor der som har definert seg ut av klisjeoppfatningen om folka i distriktet. Da jeg bodde der hadde jeg blitt dritsur av å bli beskrevet slik hun på P2 gjorde, for i realiteten var jeg da en del av mangfoldet i distriktet. Akkurat som jeg, som er ekte norsk blir dritsur av påstanden om at man må være pakistansk for å pynte seg i grønn velour. Eller ønske seg til New York. Hadia og Kamzy representerer mitt Norge mye bedre enn Bøhler og Felleskjøpet.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-20, 11:16   #120
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Jeg ELSKER grønn velour. Men så er jeg mørkhåret også, da, og så ikke i nærheten av norsk nok ut for bygdeparadiset jeg vokste opp i. Håper og tror ting har endret seg litt der i løpet av de siste tjue åra, selv om Ørjaseter fortsatt er godt planta i gammelmodig tankegang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no