Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Veikro på vei til Fredrikstad

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-14, 13:21   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veikro på vei til Fredrikstad

Jeg har ryggproblemer og klarer ikke kjøre mer enn ca 45 minutter i ett strekk. Da må jeg ha en halv times pause. I morgen skal jeg kjøre fra Oslo til Hankø. Er det noen veikroer som ligger ca 45 minutter fra Oslo? Trenger å planlegge nøye for å klare gjennomføre....

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 13:28   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.073
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veikro på vei til Fredrikstad

Det ligger en del rundt Vestby. Det er ca 35 minutter fra Oslo da. Både en veikro og en McDonalds. Og så er det vel en kro litt lenger ned også kanskje? På Mosseporten er det McDonalds.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 13:39   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.444
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veikro på vei til Fredrikstad

Ved avkjørselen til Outelten på Vestby er det både McDonalds (høyre), veikro (venstre), bensinstasjon (høyre) og et par cafeer på outleten (venstre). Rett etter Moss ligger det også en bensinstasjon og veikro på høyre side. Den etter Moss er det litt lenger enn 45 minutter til, så jeg hadde nok stoppet ved outleten, også hadde jeg kanskje stoppet ved avkjørselen til Fredrikstad. Der tror jeg ikke det er noe lenger (tidligere lå det en Coop der), men det er hvertfall en stor parkeringsplass. Jeg syns landeveien videre til Fredrikstad etter avkjøringen er litt stress, men jeg liker generelt bykjøring best, og landevei minst.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 15:12   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.972
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veikro på vei til Fredrikstad

Ja, rett ved Norwegian Outlet ved Vestby så ligger McDonalds og Marché. Og så ligger vel Dolly Dimple's inne på outlet'et.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 18:03   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.095
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veikro på vei til Fredrikstad

Det er Mc Donalds på Råde og bakeri litt lenger inn i "sentrum". Fra Råde til Hankø er det ca 30 min å kjøre.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:26   #6
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Veikro på vei til Fredrikstad

Inne på Vestby Storsenter er det også en veldig hyggelig kafe, Villa Vestby, med god hjemmelaget mat, samt Burger King og Subway.

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:39   #7
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Veikro på vei til Fredrikstad

Tusen takk for tips folkens! Da har jeg reiseruta klar.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 21:46   #8
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.473
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Veikro på vei til Fredrikstad

I tillegg er det veikro mellom avkjørselene til Moss. Kjør forbi avkjørselen til Mosseporten, neste er bensinstasjon og veikro.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 23:14   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veikro på vei til Fredrikstad

McDonald'sen på Råde (avkjøringen mot Fredriktstad) er langt mindre hektisk enn den på Vestby. Dit er det ca 45 minutters kjøring hvis det ikke er kø.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 23:48   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.444
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veikro på vei til Fredrikstad

Opprinnelig lagt inn av emma71, her.

Inne på Vestby Storsenter er det også en veldig hyggelig kafe, Villa Vestby, med god hjemmelaget mat, samt Burger King og Subway.

Ja, det er sant! Den cafeen på vestby storsenter er hyggelig!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

McDonald'sen på Råde (avkjøringen mot Fredriktstad) er langt mindre hektisk enn den på Vestby. Dit er det ca 45 minutters kjøring hvis det ikke er kø.

Fra Oslo? Da kjører du fortere enn meg, gitt. Eller, du kommer jo ut på Ring tre et godt stykke etter meg og slipper Årvoll.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-14, 08:40   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.073
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veikro på vei til Fredrikstad

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det er sant! Den cafeen på vestby storsenter er hyggelig!


Fra Oslo? Da kjører du fortere enn meg, gitt. Eller, du kommer jo ut på Ring tre et godt stykke etter meg og slipper Årvoll.

Men jeg bor nesten på vei ut av byen, og ikke snakk om at jeg bruker 45 minutter til Råde . Det tar ca 50 minutter til Mosseporten, tenker jeg, og Råde er jo etter det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-14, 10:03   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.444
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veikro på vei til Fredrikstad

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men jeg bor nesten på vei ut av byen, og ikke snakk om at jeg bruker 45 minutter til Råde . Det tar ca 50 minutter til Mosseporten, tenker jeg, og Råde er jo etter det.

Jeg bruker ca 50 minutter til Son (Høvdingen litt kortere tid), det blir omtrent samme avstand som til Mosseporten for deg, tenker jeg. Googlemaps sier 47 minutter til Son og en time til Råde fra meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-14, 11:36   #13
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.073
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veikro på vei til Fredrikstad

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg bruker ca 50 minutter til Son (Høvdingen litt kortere tid), det blir omtrent samme avstand som til Mosseporten for deg, tenker jeg.

Ja, det tror jeg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-14, 00:38   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veikro på vei til Fredrikstad

Vi bruker nøyaktig én time hjemmefra og til brua i Sarpsborg hvis det ikke er noe særlig kø i starten, og fra Råde videre antok jeg 15 minutter til Sarpsborg. Og det mener datasystemene som beregnet sånt også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-14, 10:05   #15
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.635
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veikro på vei til Fredrikstad

Enig med Tjorven. Jeg kjører Røa-Sarpsborg tre ganger i uken, og bruker 1 time og 14 minutter på det.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no