Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Fordeling av husarbeid

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-23, 07:43   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeling av husarbeid

Her er det definitivt ikke jevnt fordelt. Men jeg handler og lager mat, i det minste.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-23, 14:57   #62
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fordeling av husarbeid

Jeg gjør mest inne, han gjør mest ute. Når det ikke snør og er lite plenklipp, er det i hans favør. I løpet av uka gjør han «husarbeid» dvs støvsuging cirka 30 min, lager mye av maten. Jeg tar alt annet, så på ukentlig basis bruker jeg flere timer. Mest irritasjon fra min side er det at enkelte ikke forstår at vi har oppvaskmaskin, hva er greia med skitne kniver osv på brødfjøla eller i vasken?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-23, 15:26   #63
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fordeling av husarbeid

Jeg gjør det meste av husarbeid. Gutta deler på å vaske bad.
Jeg lager alt av middag. Mannen slår til en sjelden gang. Det har mest med at jeg er sulten og har alltid kommet først hjem.
Kun jeg som klipper gresset også. Malte også aller mest av huset. Mannen malte noen vinduer.
Det kommer litt av at jeg sover dårlig og våknet ved 6tiden i helger og ferier så fikk gjort mye fra tidlig morgen.
Det gjør meg egentlig ikke noe å holde på med noe hele tiden men er lei av å bo i hus.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no