Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Liker du 17. mai?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Liker du 17.mai?
Ja 56 45,90%
Nei 28 22,95%
Både og...det kommer litt an på.. 38 31,15%
Annet (spesifiser i tråd) 0 0%
Deltakere: 122. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-15, 00:02   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Jeg har alltid elsket syttende mai! Men det var før vi fikk skoleunger og ble bundet til arrangementer her i bygda. Nå synes jeg det er litt stress. Overfolksomt, vet aldri hva jeg skal ha på meg (ønsker meg festdrakt eller bunad!) og kaotisk. Nei, likte det bedre før.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 00:04   #22
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.045
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg liker 17.mai slik vi har definert den i vår familie - som en dag vi er samlet som familie, vi hygger oss sammen, har på pent tøy og spiser god mat, og gleder oss over at vi er heldige nok til å bo i et så godt land som Norge er.

Barnetog og festligheter på skolen er ikke kompatibelt med hvordan ungen vår er skrudd sammen.

Jeg tror det er litt av cluet med å kose seg med 17.mai, å finne en måte å feire på som passer med ens egen familie....med de utfordringer som de enkelte kan ha.
Våre nære venner har en gutt som fungerer særs dårlig i store forsamlinger og liker ikke folkemasser av noe sort. De har derfor sjelden vært på skolearrangementer etter barnetoget (og han sluttet å gå i barnetoget ganske tidlig pga nevnte utfordringer). Men de har laget sine egne tradisjoner og feiringer, og storkoser seg den dagen.

Nå har jo jeg barn i barnehagealder, men jeg gleder meg til de begynner på skolen og vi skal være med på arr. der. Og ikke minst at jeg skal få gå i toget med dem.
Jeg har bare gode minner fra min barndoms arrangementer på skolen, enda min mor sjelden hadde tid til å være med meg for hun var med å arrangerte.
Men så gøy det likevel var!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 00:08   #23
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Nei, ikke noe særlig. Jeg er ikke oppvokst i Norge, så jeg har vel ikke noe inderlig forhold til det.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 00:18   #24
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Ja, jeg liker 17. mai.
Som barn elsket jeg denne dagen. Som student med nært forestående eksamen var den kanskje ikke så mye å skryte av, men det tok seg opp da jeg begynte å jobbe og kunne dra på frokoster som varte hele dagen. Som forelder synes jeg det kan bli mye stress, men ser at barnet har masse forventninger til dagen, og håper bare at disse kan bli innfridd, slik at hun kan sitte igjen med de samme gode minnene jeg selv har fra ulike feiringer opp igjennom.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 00:20   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Jeg svarte både og. De årene jeg har spilt og gått med korps har det bare vært stress og plikt og ikke noe gøy. De årene jeg ikke har spilt i korps har det vært kos og bare kjekt å se på det man har lyst til. Nå som barna har begynt å gå i tog, kan det bli litt mer press igjen. Det er det eneste ankepunktet jeg har mot at ungene skal få begynne i korps, at 17. mai er så stress og en evig transportdag.

Som jeg nevnte i en annen tråd(?): Her innebærer faktisk korpsbarn mindre stress. Vi leverer ham til flaggheising om morgenen, deretter sørger korpset for frokost og transport til neste tog. Vi henter ham i 12-tiden, og etter det er dagen fri. Annethvert år går de i tog kl 16, men det ser vi likevel på uansett.

Noen år blir vi bedt om å ta med noe til denne felles frokosten, men langt fra alle. I år er det ingenting.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 00:46   #26
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.417
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Her er korpset felles mellom 4 barneskoler og oppdrag på alle 4, så det er ikke fri før barnetog og alle skoler har fått sitt regner jeg med. Men de skal selvsagt få bli med i korps og jeg skal gjøre mitt aller beste for at de ikke skal merke om jeg synes det kan bli stress.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 00:50   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Her er korpset felles mellom 4 barneskoler og oppdrag på alle 4, så det er ikke fri før barnetog og alle skoler har fått sitt regner jeg med. Men de skal selvsagt få bli med i korps og jeg skal gjøre mitt aller beste for at de ikke skal merke om jeg synes det kan bli stress.

Åh, det hørtes travelt ut. Spesielt hvis korpset ikke selv transporterer. Kan jeg spørre om hvilket korps det er? :nysgjerrig:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 00:57   #28
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Elsker 17. - men er helt død på kvelden selvsagt. Går først i tog med elevene mine, så er det hjem å gå i og se på tog med barna mine, så er det leker og skravling med naboer og kjente, så er det hjem for å forberede grilling og kaker til gode venner kommer på besøk. I åttetida på kvelden er det av med bunad (den kommer ikke på henger før mange dager etterpå, orker aldri annet enn å legge den på sofaen oppe) og surfe på nett eller se en serie. Whats not to like???

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 06:46   #29
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Elsker 17. mai, bunad, gå i tog, stemningen og hele greia.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 07:08   #30
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.621
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Synes 17 mai er fin. De fineste feiringene var nesten før barn. Venner, bunad, god mat og champagne til langt på dag. Har førsteklassing i år så får se hvordan det blir. Syntes dagen var stas som liten selv om vi spilte i fire tog. På kvelden var det familievennlig fest på lokalet med dans og kaker. Det var høydepunktet.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 07:20   #31
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.498
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg liker 17.mai slik vi har definert den i vår familie - som en dag vi er samlet som familie, vi hygger oss sammen, har på pent tøy og spiser god mat, og gleder oss over at vi er heldige nok til å bo i et så godt land som Norge er.



Vi deltar på arrangementer når vi har grunn til det (vi har Vesla, vi er ansvarlig for noe eller lignende), men her vi bor nå er det ikke noe klassedelt tog eller eget barnehagetog, så togdeltakelsen har minsket. Vi har som regel besøk, eller er på besøk, hos familie, så god mat, rolig feiring og ettertenksomhet står i fokus vanligvis.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 08:49   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.488
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er spesielt glad i folketoget i Stavanger. Det er veldig underholdende. (Folketoget er ikke det samme som borgertog i andre byer, her deltar ikke skolebarn og "vanlige" folk, det er et kultur- og organisasjonspreget tog. Dette toget er om ettermiddagen.

Det er slik borgertoget er her i byen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 08:52   #33
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.488
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Her er korpset felles mellom 4 barneskoler og oppdrag på alle 4, så det er ikke fri før barnetog og alle skoler har fått sitt regner jeg med. Men de skal selvsagt få bli med i korps og jeg skal gjøre mitt aller beste for at de ikke skal merke om jeg synes det kan bli stress.

Antar korpset transporterer? Vårt gjør det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 09:23   #34
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.531
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er spesielt glad i folketoget i Stavanger. Det er veldig underholdende. (Folketoget er ikke det samme som borgertog i andre byer, her deltar ikke skolebarn og "vanlige" folk, det er et kultur- og organisasjonspreget tog. Dette toget er om ettermiddagen.

Sånn er vel borgertoget i bl.a Tromsø også, skolene og barnehagene går i eget tog på formiddagen. Vi hadde det samme her før, men nå er det slått sammen til ett tog, og det er like greit.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 09:23   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Men altså, hvem tror dere korpset som transporterer er? Mvh kjørende korpsmamma

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 09:55   #36
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Jeg har aldri likt 17.mai noe særlig og jeg har tenkt etter hvorfor det var sånn allerede så tidlig. Jeg tror det er til dels fordi jeg misliker å være en av en stor gruppe, gå i flokk så å si.

Som voksen pleide vi å gjøre en hyggelig dag ut av det likevel, men når vi n har barn og det håpløse opplegget her i byen så er det vanskelig å få til noe annet enn stress.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 10:06   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg liker ikke dagen. Kunne jeg ha skippet hele greia hadde jeg gjort det. Men for ungene gjennomfører jeg det.

Jeg er her.

Og selv om jeg ikke liker slike dager, syns jeg det er fint for landet vårt/folket/samholdet at den er som den er. Så jeg roper hurra og er med fordi det handler om helt andre ting enn hva jeg liker og ikke.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 10:20   #38
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.148
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Jeg liker 17.mai! Gjør ikke alltid Så mye styr ut av det men er alltid i byen og pynta oss.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 10:51   #39
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.092
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Nei, men gjennomfører med "entusiasme" for ungenes skyld. De elsker 17.mai.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 10:53   #40
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.620
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du 17. mai?

Jeg liker 17. mai

Jeg har ikke korpsbarn, jeg har bare en førsteklassing så det er et år til det kan bli aktuelt også.

Vi står opp tidig, jeg elsker å stå ute og lytte etter salutten klokka sju mens fuglene kvitrer og verden våkner. Jeg elsker 17.5

Det kan bli litt stress og styr, men i år skal vi enkelt og greit feire på skolen der vi hører til, ikke noe styr med å kjøre og parkere, vi bare rusler bort. Ja, mannen er 17. mai kommite og det er nå litt her og litt er helt fra før åtte, men jeg har ikke helt fått oversikten enda, så jeg vet ikke helt hva og hvor og hva som faller på meg (utover ungene, selvsagt.) og hvor mye han egentlig skal

Men jeg gleder meg, det gjør jeg som vanlig

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no