Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Leveringstid fra Look Fantastic?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-10, 16:01   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Leveringstid fra Look Fantastic?

Jeg la inn to bestillinger der forrige søndag som de da hadde mandagsmorgenen for 8 dager siden. Sendte to separate bestillinger og skrev beskjed om at de måtte sendes i hver sin pakke så jeg slapp å betale toll og moms her i Norge.

Har fortsatt ikke fått noe og begynner derfor å bli litt nervøs for at de har sendt den i samme pakken allikevel og at den er stoppet i tollen.

Dere som har bestilt derfra, hvor lang tid har det tatt? På hjemmesiden står det at beregnet leveringstid for Europa er 5-7 dager og at man skal ta kontakt med de om man ikke har fått varene etter 10 dager.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 16:20   #2
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leveringstid fra Look Fantastic?

Mine to siste leveringer brukte rundt 2 uker. De var begge under 200,- grensa, og har ikke vært stoppet i tollen. Ser bare ut som det tar noe lengre tid nå enn tidligere.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 16:29   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leveringstid fra Look Fantastic?

Ok, da satser jeg på at det går greit. Takk for svar!

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 16:32   #4
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leveringstid fra Look Fantastic?

Min siste levering har også tatt to uker, søstera mi venta på sin pakke i nesten tre. Det lå en beskjed ute på sidene deres et sted om forsinkelser på grunn av værforholdene i UK - de har visst fått litt mer snø enn de er vant til.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 16:58   #5
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Leveringstid fra Look Fantastic?

To ukers ventetid er helt normalt, det er min erfaring.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 20:32   #6
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leveringstid fra Look Fantastic?

Mine har også brukt å ta 1-2 uker

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 20:52   #7
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leveringstid fra Look Fantastic?

Helt normalt. Tar litt tid derfra. Sambo fikk ene pakken sin etter en måned. Da hadde han riktignok purret underveis og fikk et nytt produkt. Så kom den opprinnelige pakken tre dager etter.

Så, ja det tar litt tid. Og er det problemer så er servicen super.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 21:32   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leveringstid fra Look Fantastic?

Godt å vite, da trenger jeg ikke stresse på en god stund enda.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 21:35   #9
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.835
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leveringstid fra Look Fantastic?

Jeg vil bare tipse om strawberrynet (dersom de har det dere ser etter); jeg bestilte 9.2 om kvelden, og hentelappen kom i posten lørdag 13.2, sendt fra Hong Kong.

veldig fornøyd!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 21:36   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leveringstid fra Look Fantastic?

Takk for tips, skal sammenlikne neste gang jeg skal bestille.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 21:39   #11
Rabarbra
Superaktiv
 
Rabarbra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 330
Rabarbra er litt kul
Standard

Sv: Leveringstid fra Look Fantastic?

Jeg bestiller fra blivakker.no og der kommer varene etter 3-4 dager. Mulig de er noe dyrere da, men jeg slipper å være nervøs for tollen og de har en del veldig bra tilbud som jeg tror kan måle seg med strawberrynet etc.

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 21:49   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leveringstid fra Look Fantastic?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg vil bare tipse om strawberrynet (dersom de har det dere ser etter); jeg bestilte 9.2 om kvelden, og hentelappen kom i posten lørdag 13.2, sendt fra Hong Kong.

veldig fornøyd!

Måtte gå inn og sjekke, og det jeg bruker (Sebastian Potion 9) var jo mye billigere der! Så det skal jeg huske på til neste gang.

Hos blivakker kostet det over hundrelappen mer, så det utgår.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no