Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ulltøy: billig vs dyrt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 22:59   #1
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.208
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulltøy: billig vs dyrt

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Skjønner du ikke det? Hvis man har barn som ikke tåler ull rett mot huden, så er ull med bomull på innsiden et meget godt alternativ, og langt mere funksjonelt enn ren bomull. Ikke like effektfullt som ren ull, men får man ikke det beste så tar man det neste, ikke sant?

Jo, jeg skjønner det når det gjelder atopikere, men er det så mange av dem som denne tråden kan tyde på?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 09:30   #2
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ulltøy: billig vs dyrt

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jo, jeg skjønner det når det gjelder atopikere, men er det så mange av dem som denne tråden kan tyde på?

Nå vet jo ikke jeg svaret på det, men vil bare si at det faktisk er veldig mange barn som er atopiske. Og det blir bare flere og flere.

Forøvrig så er eldstemann også en varmeovn, men han har faktisk (såvidt jeg har merket) aldri blitt klam av cubus sitt ull/bomulltøy. Heldigvis, for her er det ingen alternativer - uansett hvilken type ull han får mot huden så blir han helt rødprikkete og klør enormt.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no