Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Herreguuuuuud

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-08, 22:33   #1
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Herreguuuuuud

Ok, jeg vet ikke helt om dette kan kalles kulturell aktivitet da, men .

Sitter her og spiller Sim samfunn. Og hjelp! Sist gang jeg spilte Sim var rundt 1998 eller deromkring. Sim City, god gammeldags. Var mester, det var yndlingsspillet mitt...

Nå... HJELP!!!! Får det ikke til . Sitter her og puster så tungt at mannen vrir seg i krampelatter .

Hjelper jo ikke at jeg ikke har mus, og at den lille reisemusen jeg koblet til får hele greia til å gå bananas . Aaaaargh!

Hoppet elegant over opplæringsspillet, for dette kunne jeg jo. Men kanskje jeg burde spille det likevel? . Eller i alle fall bruke litt tid på bruksanvisningen....

Eller kanskje like bra at jeg ikke blir like hekta som jeg en gang var .

Noen andre her som liker Sim? Og da tenker jeg ikke på alle varianene med folk, men god, gammeldags byplanlegging

Men nå gauler mannen at det er ut i hagen, så det er best jeg går

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 22:35   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Herreguuuuuud

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.


Nå... HJELP!!!! Får det ikke til . Sitter her og puster så tungt at mannen vrir seg i krampelatter .

Hjelper jo ikke at jeg ikke har mus, og at den lille reisemusen jeg koblet til får hele greia til å gå bananas . Aaaaargh!

Dette hadde vore noko til innlegg å poste i sex-forumet.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 22:37   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Herreguuuuuud

Maskinene blir raskere etter hvert og det har hendt med flere spill at nye maskiner blir for raske for den gamle versjonen. Men jeg elsket SIM CITY.
Det er mange år siden jeg spilte det.
Men mus er viktig.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 23:26   #4
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Herreguuuuuud

Hva i all verden vil mannen ut i hagen for midt på natta?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 23:27   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Herreguuuuuud

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Hva i all verden vil mannen ut i hagen for midt på natta?

Fordi reisemusa får alt til å gå bananas.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 23:30   #6
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Herreguuuuuud

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Dette hadde vore noko til innlegg å poste i sex-forumet.

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Hva i all verden vil mannen ut i hagen for midt på natta?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Fordi reisemusa får alt til å gå bananas.





__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 23:32   #7
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Herreguuuuuud

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Fordi reisemusa får alt til å gå bananas.

Ja, jeg regnet med det var derfor, men det er januar for svarte?

Milfrid, jeg skjønner dere har et spennede ekteskap.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no