Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Dere med iPhone 6+

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-15, 21:51   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere med iPhone 6+

Er dere fornøyde med den? Er det noen som angrer? Blir den for stor, eller klarer man å venne seg til den?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 09:15   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med iPhone 6+

Jeg gikk fra en 4s til 6+, og elsker den. Det gikk under to dager før det ble normalstørrelsen. Endelig treffer jeg tastene skikkelig når jeg skal skrive, og kan lese det jeg skal lese uten at det er for lite.

Det er glemmesak å ha den i bukselommen, men det gjør jeg stort sett aldri likevel. Og det er litt sånn rart å gå med den i hånden, for den er så stor (men det også har jeg blitt vant til). Men det er jo ikke noe problem å ha den i jakkelomme eller veske.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 11:14   #3
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere med iPhone 6+

Tok meg ett minutt å venne meg til den. Er storfornøyd.
Jeg har dog aldri hatt mobil i bukselomma, da buksene mine ofte ikke har lommer, og det er heller ikke slik jeg funker. Utmerket til surfing, fikse bilder, kan se film og ja - alt mulig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 11:25   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med iPhone 6+

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en ubrukt av svogeren min og lurer på om jeg skal gå for det. Eldste sønnen trenger ny telefon, og da er min 5s fin til han.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 11:55   #5
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere med iPhone 6+

Jeg digger min.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 21:57   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med iPhone 6+

Jeg har den til hjemlån nå. Og den er jo latterlig stor. Men så får vi den til halv pris, og siden vi likevel trenger en ny mobil til eldste, så sparer vi endel på å velge denne til halv pris og ikke bundet til noen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-15, 18:43   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med iPhone 6+

Da har jeg bestemt meg for å ta 6+. Tilbudet var såpass bra i forhold til hva vi må ut med med for en annen. Jeg tror det skal gå bra.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-15, 21:03   #8
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Dere med iPhone 6+

Er du fornøyd? Skal kjøpe ny telefon i morgen og lurer på 6+

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-15, 22:25   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med iPhone 6+

Jeg er veldig fornøyd med den, selv om jeg fremdeles er stor. Men nå er jo 5s pitteliten i forhold. Jeg angrer ikke på at jeg tok den, selv om det nok hadde blitt vanlig 6 hvis denne ikke hadde kommet opp. Det er behagelig å surfe på den, skriften er større, og kameraet er veldig bra.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-15, 10:03   #10
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere med iPhone 6+

Jeg elsket min etter to minutter og synes andre telefoner er mikrotelefoner naa.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no