Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvordan få nedlastning av tv-serie til å gå litt fortere?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-12, 11:49   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Hvordan få nedlastning av tv-serie til å gå litt fortere?

Jeg har aldri lastet ned tv-serier, filmer og den slags før. I går satte jeg i gang en nedlasting via et program som heter Torch Torrent. Det er en hel tv-serie på ca 46 GB, så jeg er klar over at det uansett vil ta lang tid. Men jeg får beskjed om at det tar ca 250 dager! Nedlastingshastighet varierer, men ligger på under 10 kb/s. Jeg har ikke verdens raskeste internettforbindelse. Hjemme har jeg 4 Mb/s linje. Nedlastingen står på hele tiden, men hastigheten er lav selv om det ikke er annen aktivitet på nettet mitt.

Finnes det noen måte å få dette til å gå litt raskere? Jeg hadde jo tenkt å se denne serien snart og vil helst slippe å vente helt til neste jul. Jeg har ikke funnet serien annet enn som en hel nedlasting. Prøvde å finne sesongene enkeltvis, men har ikke funnet det.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 12:00   #2
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan få nedlastning av tv-serie til å gå litt fortere?

Amazon UK leverer vanligvis ganske raskt. Hvis det er 46 GB er ganske sikkert alt, eller nesten alt, episoder som allerede er å få kjøpt på DVD. Sannsynligivs til en billig penge også.

Ben "quick, easy, and cheap" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 12:19   #3
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan få nedlastning av tv-serie til å gå litt fortere?

Er det pakket eller i en fil pr episode? Hvis det er en fil pr episode, så kan du sette prioritet på de første episodene, sånn at de blir ferdig først. (Tror jeg da, jeg har aldri brukt Torch Torrent, men jeg regner med at det går!)
Spørsmålet er jo om det stopper hos deg eller hos den som deler fila. Hvis det er bare én deler, så kan det ta TID. For å si det mildt.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no