Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Enda en "4 barn og bil"-tråd

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-13, 20:00   #21
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Enda en "4 barn og bil"-tråd

Da ble det bilkjøp i dag. Ble en 3 år gammel Galaxy. Vi får den ut i neste uke. De skal reparere en liten lakkskade først.

Så gjenstår det bare å se hvor mange vi blir i den. hehe

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 21:19   #22
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enda en "4 barn og bil"-tråd

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Da ble det bilkjøp i dag. Ble en 3 år gammel Galaxy. Vi får den ut i neste uke. De skal reparere en liten lakkskade først.

Så gjenstår det bare å se hvor mange vi blir i den. hehe

Gratulerer!

Vi har også Galaxy, og er veldig fornøyd. Da vi dro på ferie i sommer, satt vi 2+3+1, og hadde med bla fire kofferter. Vi har ikke takboks.

Når alle setene er lagt ned (og det å legge ned/ta opp setene er så lett at til og med jeg greier det :skrape: ) får du vanvittig god bagasjeplass.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 22:00   #23
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Enda en "4 barn og bil"-tråd

Gratulerer med ny bil! Skulle akkurat inn å anbefale galaxy. Vi er superfornøyd med bilen. Vi sitter 2+3+1. Mellomsøster med beltestol bakerst. Virkelig den smarteste bilen jeg har vært borti.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-13, 22:23   #24
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Enda en "4 barn og bil"-tråd

Er Galaxy mye større enn S-MAX?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-13, 23:18   #25
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enda en "4 barn og bil"-tråd

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Er Galaxy mye større enn S-MAX?

Den er en tanke lengre, men akkurat hvor mye er jeg usikker på. Og så er det vel "skikkelige" seter på 3.rad i Galaxy, av samme type som på 2.rad, mens S-max'en har seter som felles opp fra gulvet. Når det er sagt så er det gode seter de på 3.rad, i motsetning til klappseter jeg har sett i enkelte andre bilmodeller. Galaxy skrår heller ikke ned i taket bak slik som S-max, Galaxy er liksom litt mer "kassete" av seg. Jeg hadde valgt Galaxy om vi hadde flere enn 3 barn, men med våre 3 så er S-max super. Greit å ha 7-seter når man skal kjøre på ungenes venner osv.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 17:01   #26
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Enda en "4 barn og bil"-tråd

Fikk bilen i går og det er morsomt med "ny" bil da.
Jeg og kjæresten sitter helt fint i bakerste rad. God plass til beina, det er bare litt "høyere" gulv der om dere skjønner. Så knærne kommer litt høyere.

Bilen er 30 cm lenger og ca 15-18 cm bredere enn min Saab 93. Så det eneste jeg merker er at det er litt trangere i garasjen.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no