Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-21, 14:08   #181
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Glasset er så innmari halvfullt for tiden!

Jeg klarer å glede meg over så mye. Det er så uendelig godt etter å ha vært veldig, veldig, veldig langt nede i høst/vinter. (Kan det har noe å gjøre med at jeg var fullstendig isolert? Og at jeg nå faktisk møter virkelig mennesker? Har det positiv effekt på ekstroverter tro? )

Ungene kommer hjem med karakterene for dette skoleåret. Jeg klarer å fryde meg over at Snuppa er SÅ MYE MER enn de karakterene hun har fått. De fantastiske tilbakemeldingene fra lærerne gleder meg så uendelig. SAMTIDIG blir jeg ubeskrivelig stolt over de vanvittig gode karakterene knerten får. At det er mulig, lizzom? Og siden alt nå bare er fryd og gammen, så sitter jeg jaggu og er veldig fornøyd med meg selv som klarer å gi ungene tilbakemeldinger på akkurat det som er viktig for dem knytta til dette. Snakk om vinn-vinn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 14:10   #182
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.488
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Fantastisk Tjorven! Supermamma!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 14:12   #183
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.438
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Herlig, Tjorven! Og ut fra hva jeg leser og leser mellom linjene så har datteren din endret seg mye de siste årene og blitt moden og mer voksen. Det er en flott alder.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 14:40   #184
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.488
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Og jeg er fortsatt stum av beundring over di snuppe som i fjor sommer, på kort varsel, møtte opp og dro med seg mi snuppe rundt på shopping i Oslo, uten å ha møtt henne før. Makan til sporty, sosial og omtenksom ung dame!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 15:13   #185
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Negativ test i husstanden, fortsatt sol, nokså bra dressurkurs med Boffen i går, planer om sykkeltur i dag, planlagt jogge-og-hilse-på-valp-tur med venninne i morgen, og et barn som kommer litt ut av dvalen (måtte det vare på en positiv måte).

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 15:29   #186
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.832
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Vi venter og venter på avklaringer omkring lærlingeplasser, og ingenting er klart, men i dag ble Storebror kalt inn til nok et intervju og han ble så glad! Det hadde vært mange søkere og bare det å bli plukket ut og sett og være relevant gjør underverker for selvfølelsen.

Kryss fingre!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 16:23   #187
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.760
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Fått booket leilighet i Bergen til sommerferien via airbnb.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 16:49   #188
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.438
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Vi venter og venter på avklaringer omkring lærlingeplasser, og ingenting er klart, men i dag ble Storebror kalt inn til nok et intervju og han ble så glad! Det hadde vært mange søkere og bare det å bli plukket ut og sett og være relevant gjør underverker for selvfølelsen.

Kryss fingre!

Tvi tvi!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 17:45   #189
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.605
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jobbtilbud!

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 17:49   #190
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.152
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg kjenner at nå står ikke verden til påske: Jeg oppdaget i vinter at vi har gjort en feil på vurderingen av eiendomsskatt, som gjør at vi i alle år har betalt for mye. Jeg sparket meg skikkelig på leggen for det, men tenkte at nå har vi det i hvert fall på plass for i år og fremover. Fylte ut skjemaer og ordnet opp. Så ringer de pinadø fra eiendomsskattekontoret for å hjelpe meg med å fikse det også for årene bakover! Tror det ikke helt før jeg ser det, men lell! Og supersøt og hjelpsom dame!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 17:56   #191
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.015
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Gratulerer, celebelen!

Jeg er lykkelig over at feriebillettene er i boks. Og at det ikke kosta det jeg trodde det først ville koste. Vurderte seriøst å leie bil i stedet (det er 2 dagers kjøring og bare meg som sjåfør). Det ville blitt billigere.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 18:10   #192
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.760
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jobbtilbud!

Gratulerer!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 18:38   #193
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Gratulerer Celebelen!

Jeg klarte muntligen med glans og fikk A som endelig karakter på bacheloroppgaven. Fantastiske tilbakemeldinger fra sensorene og oppfordring til å ta master (og bachelorveilederen meldte seg frivillig til å veilede master også om jeg ville!)

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 18:58   #194
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.605
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Fantastisk godt jobbet, Høst!

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 19:31   #195
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.760
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Gratulerer så mye, Høst.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 19:34   #196
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.832
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jobbtilbud!

Gratulerer!

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Gratulerer Celebelen!

Jeg klarte muntligen med glans og fikk A som endelig karakter på bacheloroppgaven. Fantastiske tilbakemeldinger fra sensorene og oppfordring til å ta master (og bachelorveilederen meldte seg frivillig til å veilede master også om jeg ville!)

Gratulerer! For en fantastisk tilbakemelding!

Polyanna, gratis penger! Så flott da.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 19:41   #197
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.488
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Gratulerer så mye med hhv jobb og toppkarakter Celeben og Høst!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 09-06-21, 19:41   #198
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.015
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Gratulerer, Høst! Godt jobba.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 10-06-21, 09:29   #199
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.488
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Hyggelig morgenkaffe og skravling på GoogleMeet med tre andre kollegaer. Det var en kollega som hadde kalt inn personer fra ulike avdelinger, som hun bare sjelden snakker med, siden vi ikke møtes i gangene eller ved kaffemaskina om dagen. Vi har jo jevnlige møter internt i egne avdelinger, så de ser vi jo forholdsvis ofte (og det blir en del sosial skravling også, i disse møtene), selv om vi har hjemmekontor, men dem på de andre avdelingene ser vi jo aldri. Bra initiativ, tror jeg skal videreføre det jeg også, og kalle inn dem jeg ikke ser så ofte til en liten kaffeprat.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 10-06-21, 14:06   #200
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Gratulerer så mye med hhv jobb og toppkarakter Celeben og Høst!

Det ble tre ukers sommerjobb på 18-åringen her også. Det er så bra, på så mange plan. Han er happy, vi er happy. (Og så håper jeg bare ikke det er noen snublertråder her, noen har bommet før...)

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no