Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Anbefaling: Datoen (NRK)

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-20, 21:12   #21
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Veldig bra programmer. Ble veldig fascinert av han amerikanske rein-forskeren. For en mann!

Hvilket slektsforskningsprogram, Stompa?
Mener du det svenske, heter det ikke ukjent arving?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-20, 10:15   #22
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Ja, denne og den slektsforskningsserien (Mona Levin-episoden! ) er noe av det beste jeg har sett på tv de siste årene.

Er det "Hvem tror du at du er?"? Den serien er også veldig bra!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-20, 10:54   #23
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Er det "Hvem tror du at du er?"? Den serien er også veldig bra!

Må nok være den, ja, for der var det et program om Mona Levin og hennes families skjebne.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-20, 10:55   #24
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvilket slektsforskningsprogram, Stompa?
Mener du det svenske, heter det ikke ukjent arving?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Er det "Hvem tror du at du er?"? Den serien er også veldig bra!

Ja, "Hvem tror du at du er" var det.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-20, 11:18   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Aha, ja, den ja!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-20, 23:50   #26
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Jeg elsker den serien. Spesielt det aspektet med at livet går opp og ned, og at ting kan snu. Det tenker jeg ofte på selv i mitt eget liv, og gjør at jeg klarer å være litt mer i nuet.

Hvilken episode er den med skinkesteken og potetene?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 01:19   #27
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg elsker den serien. Spesielt det aspektet med at livet går opp og ned, og at ting kan snu. Det tenker jeg ofte på selv i mitt eget liv, og gjør at jeg klarer å være litt mer i nuet.

Hvilken episode er den med skinkesteken og potetene?

Sesong 1, den med Magne Furuholmen.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 02:28   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Sesong 1, den med Magne Furuholmen.

Takk skarru f*&en meg ha. For en episode! Jeg måtte jo se hele, så det ble en smule seint.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 08:26   #29
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 09:44   #30
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 10:27   #31
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Altså, Magne Furuholmen! Kan ikke fatte at dette programmet har gått under radaren min. Han er nesten en fantasiens "love of my life" for meg, og har vært det i 35 år. At jeg faktisk har møtt ham og snakka med ham, er jo egentlig helt utrolig.

Det var et veldig fint program ellers også. De som lager denne serien er veldig flinke til å lage norgeshistorie ut av noen litt tilfeldig utvalgte personlige fortellinger.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 11:10   #32
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Altså, Magne Furuholmen! Kan ikke fatte at dette programmet har gått under radaren min. Han er nesten en fantasiens "love of my life" for meg, og har vært det i 35 år. At jeg faktisk har møtt ham og snakka med ham, er jo egentlig helt utrolig.

Det var et veldig fint program ellers også. De som lager denne serien er veldig flinke til å lage norgeshistorie ut av noen litt tilfeldig utvalgte personlige fortellinger.

Denne episoden var en av de sterkeste synes jeg. (Men altså, Magne. Herlighet for en mann!) Ut i fra det lille ikonbildet på min lille pc trodde jeg lenge det var Øystein Bache som var med, og dette ble derfor en av de siste episodene jeg så.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 11:25   #33
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Det jeg liker så godt, er fokuset på at hver og en av oss mest sannsynlig har et liv som er verdt å fortelle. Ikke at alle må på tv, men alle har erfaringer som kan lære andre noe.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 11:26   #34
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Ei som er ansatt i samme firma som meg skal være med i programmet som går i kveld.

Liker serien kjempegodt!

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 11:47   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Denne episoden var en av de sterkeste synes jeg. (Men altså, Magne. Herlighet for en mann!) Ut i fra det lille ikonbildet på min lille pc trodde jeg lenge det var Øystein Bache som var med, og dette ble derfor en av de siste episodene jeg så.

Jeg har visst knapt sett programmer før sesong 3, viser det seg. Masse til gode! (Og for en mann, ja! Liker han bare bedre og bedre etter hver gang jeg ser eller leser intervjuer med ham.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 11:47   #36
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Ei som er ansatt i samme firma som meg skal være med i programmet som går i kveld.

Så kult!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 12:30   #37
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Det jeg liker så godt, er fokuset på at hver og en av oss mest sannsynlig har et liv som er verdt å fortelle. Ikke at alle må på tv, men alle har erfaringer som kan lære andre noe.

Det har du så rett i!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 13:27   #38
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Jeg elsker denne serien.

Jeg er født samme dag som en komiker, nå venter jeg bare på at NRK skal ringe.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 14:45   #39
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Jeg har ikke fått med meg episoden med Magne Furuholmen, men den skal jeg få sett.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 14:46   #40
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har ikke fått med meg episoden med Magne Furuholmen, men den skal jeg få sett.

Bare pass på å starte i god tid før midnatt!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no