Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-18, 23:19   #61
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg tror faktisk aldri jeg har sett folk rave dritings rundt i bunad på 17.mai.

Ikke jeg heller, før i fjor. Da gikk vi gjennom byen en stund etter at toget var slutt, gjennom Vika og opp mot Solli plass, og hui og hei, da var det jubalong! Husker ikke at jeg så noen med barn, tror det var mest "unge voksne".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 23:29   #62
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

For meg er 17. mai som en arbeidsdag, er leder for et skolekorps. Så alkohol blir det lite av, og med oppmøte kl 06.45 utgår champagnefrokost og andre morgensprell med høye kneløft.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 23:48   #63
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ikke jeg heller, før i fjor. Da gikk vi gjennom byen en stund etter at toget var slutt, gjennom Vika og opp mot Solli plass, og hui og hei, da var det jubalong! Husker ikke at jeg så noen med barn, tror det var mest "unge voksne".

Jeg har sett folk i bakfylla da. Husker godt en studiekompis møtte opp med bunadskjorta på vranga, flotte broderier på innsiden av mansjettene. Han og en annen kompis, med enda mer komplisert bunad, kom rett fra nachspiel, og hadde måttet hjelpe hverandre med å kle seg. Men de kom da. Og holdt ut hele dagen, i bunadene sine.

Har sett en del bunadfyll på landskappleiken da. Men ikke i byen på 17.mai.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 23:53   #64
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg tror faktisk aldri jeg har sett folk rave dritings rundt i bunad på 17.mai.

Ikke? De siste fem årene har jeg sett ganske mange. Prøv Solsiden . Jeg har også fått gleden av å se folk på den ultimate walk of shame den 18. de siste årene.

Definitiv «unge voksne» ja.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 23:58   #65
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ikke? De siste fem årene har jeg sett ganske mange. Prøv Solsiden . Jeg har også fått gleden av å se folk på den ultimate walk of shame den 18. de siste årene.

Definitiv «unge voksne» ja.

Ja, mulig de finnes der, jeg bruker ikke å være på den kanten. Beveger meg stort sett i midtbyen hvor jeg ser på tog, spiser lunsj i Banksalen hvor det stort sett er familier, og det ikke serveres alkohol, og i skolegården til ungene, og der skulle det tatt seg nydelig ut med fyll.

I mine førbarnsdager gikk vi alltid på Naboen og tok en øl ute på lekteren. Kan ikke huske at jeg så mye fyll der heller, i alle fall ikke av folk i bunad. Walk of shame var det mest av på Moholt i sin tid, men da helst den 17., ikke 18., og fortrinnsvis av folk uten plagsomt mye skamvett.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 06:27   #66
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Vi har alltid alkoholholdig drikke tilgjengelig for de som vil ha, det hadde vi også da barna var små. Ikke bare ved større anledninger, men også til hverdags. Ingen stor greie, og alkoholen har aldri hatt noen hovedrolle, knapt nok en birolle, da vi aldri tenker over det.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 07:58   #67
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Vi har champagnetradisjoner på 17. mai. Vi har hatt slike frokoster med barn også, men de siste årene har vi lagt det til ettermiddagen i stedet, og tar en bytur først (frokostene ender fort med å vare hele dagen). Fyll med barn unngår vi, men jeg tror også dette er den dagen i året vi er nærmest grensen for hva som er greit. Så derfor legger vi det nå heller til ettermiddag og kveld.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 08:57   #68
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Jeg drikker så sjelden, at champagne/Prosecco til frokost, og et par glass vin utover dagen hadde gjort meg litt brisen. Uaktuelt på 17.mai, med barn tilstede.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 09:08   #69
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Vi gjorde det før barn og i studietid, men da var det aldri noe barn tilstede. Champagne tidlig på dagen med oppstæsja venner var fantastisk. Etter barn er det ikke alkohol på 17 mai. Blir kanskje litt øl etter ungene er lagt på hytta og bunaden har kommet av. Når ungene ikke feirer med oss lenger blir det rett tilbake til champagne til frokost.

Samme her. I studietida og før barn var det ganske vanleg med god mat PG eit lite glass champagne til frokost, vere publikum for tog, og grilling med alkohol på kvelden. Og eg tenker ikkje på det som problematisk når ein ikkje har ansvar for barn.

17. mai med barn er noko heilt anna. Eg ville ikkje blanda saman dei to ulike måtane å feire på.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 14:16   #70
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.732
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Vi har alltid alkoholholdig drikke tilgjengelig for de som vil ha, det hadde vi også da barna var små. Ikke bare ved større anledninger, men også til hverdags. Ingen stor greie, og alkoholen har aldri hatt noen hovedrolle, knapt nok en birolle, da vi aldri tenker over det.

Samme her. Og akkurat nå stikker mannen og jeg Prosecco hjemme.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 16:14   #71
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Jeg fikk cava til tapasen klokken 15. Det blir vel det i dag.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 20:31   #72
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Som korpsmor føler jeg mer en dragning mot kveldsvodka enn champangefrokost Blir nok ingen av delen, det har hendt at jeg og mannen har delt en øl til kvelds etter en lang dag, men det er ikke ofte.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 20:35   #73
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Verken Helten eller jeg drakk bobler eller noe annet alkoholholdig i dag. Ingen av oss planlegger det heller, Helten fordi han har vakt som gjør at han må være kjøreklar da ti som helst, jeg fordi jeg skal jobbe i morgen og på sett og vis drakk nok i går kveld. Barna delte en flaske hvitvin etter lønsjen her, dvs. to barn og to av kjærestene, tredje ville ikke siden hun er gravid. Men det var vel ikke slike settinger du mente.

Seriøst: Sjampagnefrokost blir det aldri på meg, jeg liker det ikke og klarer heller ikke for mitt bare liv å drikke alkohol så tidlig på dagen. Men ja, jeg synes sjampagnefrokost med små barn (under 10?) er noget merkelig. Merkelig nok reagerer jeg ikke på litt alkohol senere på dagen, etter tog og skolearrangementer. Med vekt på litt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 20:35   #74
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Jeg prøver å jobbe inn mer alkohol på 17. Mai

17. Mai har alltid vært alkoholfri og masse styr med to barn og en mann i tog på 3 forskjellige steder i byen.

Nå er det meg og ett barn som begynner å bli stor. Og jeg mangler tradisjoner. Jeg vil ha faste linjer på 17. Mai.

Så jeg skal prøve å finne noen andre som også har unger som styrer seg selv, som kan være med på felles frokost (vanlig frokost, ingen alkohol for meg så tidlig ihvertfall), bord på kafé i byen der man går til og fra for å få med seg de forskjellige togene, øl, lunsj, hyggelige folk, og Poden vet han finner meg der mellom tog/tivoli/skole/venner.

#VilDuVæreMedSåHengPå

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 20:40   #75
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

For meg er 17. mai som en arbeidsdag, er leder for et skolekorps. Så alkohol blir det lite av, og med oppmøte kl 06.45 utgår champagnefrokost og andre morgensprell med høye kneløft.

Jeg må moderere meg litt. Hadde to russ i korpset i dag, og vurderte nesten å gi han ene en øl for å forhindre at han ble dårlig i løpet av barnetoget.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 20:44   #76
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Jeg gikk i alle fall elegant forbi noen steder på Frogner der vi kunne fått bord ute, fordi folk som satt det, var støyende beruset. Et sted sang de drikkeviser også. Høyt! Grøss. Da var klokka sånn rundt 14. De var uten barn, men læll ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 20:54   #77
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Hehe, vi arrangerer champangefrukost hvert år. 3 par og fem barn i alderen 2-14. Vi samles hos oss for da er det 100 meter å gå til toget, og 200 meter hjem til oss etter arrangementslutt. Så hår vi videre til neste par og spiser sammen, før vi avslutter hos svigermor, alt i en radius på 5-600 meter. 3 par deler en flaske til frukost, så blir det et par glass på ettermiddagen. I år sto jeg over i ettermiddag, var vel egentlig for jeg var varm og mett og orket ikke. Foretrakk brus i år,alt etter dagsformen. Orker i noe nå i kveld heller. Jeg har aldri i mine år omgått fulle folk på 17. mai.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 21:00   #78
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har aldri sett berusede folk på dagtid 17. mai.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ikke jeg heller, før i fjor. Da gikk vi gjennom byen en stund etter at toget var slutt, gjennom Vika og opp mot Solli plass, og hui og hei, da var det jubalong! Husker ikke at jeg så noen med barn, tror det var mest "unge voksne".

Heh, jeg skulle akkurat til å si at det er bare å krysse Aker Brygge og Solli Plass. I år var vi tidlig ferdig i toget, men på Tvuvholnen var festen i gang, og mange som begynte å bli fulle ved lunsjtider. Og på 21-bussen mellom Sker Brygge og St. Hanshaugen senere på ettermiddagen er et fylkeslag. Men det er ungdom og unge voksne da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 21:04   #79
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Det var nok berusa folk i byen idag. Men det var ikke de samme som hadde med seg unger stort sett.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-18, 21:15   #80
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Jeg fikk musserende hvitvin (8%) hos svigers i ettermiddag. Både meg og svigerinne drakk to små glass, men det kan vel ikke kalles dagsfylla.

Nå er vi hjemme, stakken er av og jeg vurderer å ta meg en kald øl.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no