Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggingstråden 2014

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-14, 21:31   #821
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Da er aller siste gave pakket inn. I morgen overleveres de siste gavene som skal ut av huset.
Jeg har ikke begynt å bake ennå, men skal bare bake fire sorter så det er nok av tid. Jeg tror jeg venter med pepperkakene helt til mandag. Da jobber mannen hjemmefra, mens ungene har ferie så det er fint å ha en aktivitet å se fram til. Til gjengjeld har vaskeånden kommet over meg, så det har blitt skrubbet litt både her og der. Burde vasket stuevinduene, men det er for kaldt til å stå ute, så får vente til helgen og se om jeg gidder da.
Alt av julesnop er kjøpt inn. Kalkunen ligger i fryseren og da mangler bare resten av maten. Har skrevet handleliste så det er klart. Jeg tar noe på fredag mens storebror er i bursdag og så tar vi resten sammen på mandag.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 21:37   #822
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg har fått fri mandag, så da handler jeg mat tenker jeg og går på polet. Handlelisten er påbegynt. Vi blir ikke så mange, drar også noe bort, så det er ikke allverdens vi trenger i grunnen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 22:33   #823
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Alle gaver, med unntak av de til mann og barn, er pakket og påskrevet navn/noen med dikt, og pyntet etter beste evne.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 22:45   #824
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Krise, har bestilt for få julekort, enda jeg bestilte 20 ekstra som også er sendt ut. Har nå mottatt tre jeg ikke har sendt til, vil gjerne sende tilbake. Håper jeg enda kan rekke å få bestilt noen som kan hentes i byen. Da kan de jo enda sendes ut før jul.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 07:10   #825
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Her er julen i hus som den bruker: omgangssyke. Jeg skulle gjøre så mye denne uka, men i stedet er jeg hjemme på andre dagen og skal være hjemme i morgen også. 2 av 3 nede for telling - minien begynte på lørdag. Seiglivede greier. Jeg er kvalm på tredje dagen nå. Utrolig pyton. Ingen av oss spyr, heldigvis. Jeg kan takle mye omgangssyke så lenge ingen spyr. :P

Har fått juletre levert på døra, en snill FP-er handler juletrestæsj for meg og jeg benytter syketiden til å strikke julegaver. Eventuelle basselusker har dødd innen mottaker skal pakke opp uansett.

God bedring!
Minsten her har vært hjemme med forkjølelse etter et kruppanfall i forrige uke, når vi leverte han i barnehagen igjen på tirsdag, var det bare 3 av 10 barn på plass, resten var syke, mistenker omgangssyke... Sa til mannen at det frister å bare holde de hjemme fram til juleferie, for å unngå smitte, men det går jo ikke det heller. Får bare håpe de kommer gjennom de siste dagene uten å pådra seg smitte, vi er ihvertfall helt nazi på håndvask og hygiene så fort de kommer inn døra hjemme!

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 08:35   #826
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg har fått senebetennelse i skulder og er satt ut avspill. Får ikke lov til å gjøre husarbeid eller bære. Da faller det meste på min mann. Gavene er heldigvis i hus, og jeg tar med meg barna og stikker til Bergen noen dager. Da får i det minste mannen ro på seg til å rydde uten virvelvindene her, og jeg kan bli dullet med av min mormor.

Blir jul i år også!

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 11:54   #827
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.736
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Julekort og julepakker =sendt
Alle gaver er ferdig!
Juletre er kjøpt.

Nå gjenstår:
rydde/vaske/ pynte - helgen
bake pepperkaker - i ettermiddag og pepperkakehus i helgen
handle mat osv - helgen eller mandag
levere de siste gavene- helgen

med andre ord ganske så i rute.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 11:55   #828
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.736
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

God bedring Blåbær!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 12:23   #829
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Her mangler bare å kjøpe juletre og julemat, og å gjøre rent. Og godt er det, for sist uke falt jeg ned noen trinn i trappen og brakk foten.

Mannen og storebror tar seg av juletre, og mannen tar seg av handling av julemat, og så setter jeg ungene i gang med rydding og vasking i helgen tenker jeg. Så lenge hovedetasjen er ren og ryddig til julaften, så får det bli som det blir med resten tenker jeg. Det er jo bare hovedetasjen gjestene kommer til å se.

Det kjipeste er vel egentlig at jeg skulle ha jobbet natt til julaften. Liker ikke å tenke på at noen andre må jobbe siden jeg ikke kan. Men det er ikke så lett å humpe rundt på en sykehusavdeling på krykker....

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 13:45   #830
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

I går fikk jeg pakket inn de aller siste gavene som omsider har kommet. Det har tatt tid!

Alle julekort er sendt. Nesten alle gaver som skal ut av huset er levert der de hører til.

I dag og på lørdag skal det bakes tre slag småkaker og Stollen og så er det bare vasking og pynting igjen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 14:00   #831
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Har hatt noen dager hjemme med sykt barn, så da fikk jeg unna litt baking og ikke minst sendt alle gavene og julekortene innen fristen 16.12. En del igjen å pakke inn, men det er koseting jeg tar i helgen. Vi har en liste med kjøleskapvasking og ymse som skal tas før jul, men får se om vi gjør alt. Så er det mer baking og vasking og denslags i helgen, nå med splitter ny Kenwood. Sikkert litt vi har glemt, men neppe viktige ting. Har hjemmekontor på mandag og fri på tirsdag, så det blir en råd!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 18:39   #832
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Det skal jeg og. Absolutt.


(AKkurat det lover jeg meg selv hvert år, slår aldri til... )

Og god bedring - alltid kjipt med sykdom, men enda mer i en ellers veldig travel og sosial tid...

Tidligere ute neste år. Ja.

Som alltid.

Jeg planlegger jo fra oktober. Så hvorfor sitter jeg i desember og lurer på om pakkene jeg bestilte litt i seneste laget kommer frem i tide, og fortsatt har ei stua som ikke er helt klar for å pyntes? Rydde og vaske...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 19:43   #833
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg beynte også tidlig. Men på ett eller annet tidspunkt, sikkert når resten begynte å pese rundt meg rundt starten av desember, så fallt jeg litt av lasset. Men nå ikveld kjenner jeg at roen igjen begynner å senke seg for jeg begynner å tenke at det ordner seg, det jeg rekker rekker jeg og resten får være.

Jeg og ungene har pyntet det skeive pepperkaketoget vårt idag. Det ble ikke akkurat mye penere av det, men sjarm og god lukt har det iallfall. Og så så mye last som er i så tror jeg vi må invitere noen unger til til det skal demonteres etter jul - om de har lyst til å spise støvgreiene da.

Goood bedring til alle dere syke! Her er det bare mannen igjen men han er nå mann så det kommer til å vare noen dager til. Altså, ikke omgangssyke da, da hadde jeg nok hatt litt mer sympati(og litt mer panikk).

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-14, 05:31   #834
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Oppe i mer eller mindre hele natt med lett febersyk og forkjøla lillefrøken, og så skal vi ha juleselskap i kveld som krever masse forberedelser. Nettopp ferdig med å pynte treet, så noe kommer da ut av våkenetter.

(Og så må jeg sende ut "advarsler" om den småsyke lille, i tilfelle noen er redde for smitte.)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-14, 08:39   #835
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

God bedring til små sjuklinger!

I dag er det juletreinnkjøp som står på planen og så må pepperkakedeigen lages ferdig så den får stått i fred over natta.

Bytting av jule-"kaker" hos ei venninne står også på planen i dag. En boks nøttepraliner står klare til å has med og med meg hjem får jeg Sarah Bernard.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-14, 08:42   #836
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

I dag er det baking på plakaten. Storebror er sendt på skolen med godtepose og brus i sekken og vi andre skal bake shortbread og lage pepperkakedeig som skal bakes ut i helgen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-14, 08:43   #837
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg sitter her og tenker at burde jeg ikke være litt stresset? For jeg er ikke og har ikke vært julestresset i år. Gavene er på plass og vel ... that's it, egentlig. Vi reiser bort i jula, så jeg skal ikke gjøre andre juleforberedelser enn å pakke kofferten og skrive detaljert liste til tjueåringen, som skal være hjemme mesteparten av jula, om hvordan leiligheten skal se ut når vi kommer hjem.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-14, 08:46   #838
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg tenker at å være julestresset virker mot sin hensikt. Julen skal vel være kos og hygge og blir man stresset av alt man burde gjort er det ikke mye kos igjen. Man gjør det man har lyst til og så får resten bare være. Det blir jul selv om ikke gulvene har vært vasket på et par uker, man ikke fikk bakt mer enn ett slag eller ikke har sendt julekortene ennå.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-14, 10:51   #839
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg sitter her og tenker at burde jeg ikke være litt stresset? For jeg er ikke og har ikke vært julestresset i år. Gavene er på plass og vel ... that's it, egentlig. Vi reiser bort i jula, så jeg skal ikke gjøre andre juleforberedelser enn å pakke kofferten og skrive detaljert liste til tjueåringen, som skal være hjemme mesteparten av jula, om hvordan leiligheten skal se ut når vi kommer hjem.

Du får legge ved bilder.

Jeg er heller ikke stresset. Det vil si, jeg var litt stresset i går fordi jeg skulle levere alle julegavene som skal over fjellet i morges kl 8, men nå er det over. Nå stresser jeg bare på jobb.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-14, 11:25   #840
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

I natt før jeg la meg så tok stresset meg litt. Det løste jeg greit ved at jeg skreiv en liste over bør/må gjøres før jul så jeg kunne legge det fra meg og vite at jeg ikke kom til å glemme noe. Ungene fikk beskjed om idag at jeg skal gjøre det jeg rekker og det jeg ikke rekker må vi alle fire ta sammen i morgen før vi kan pynte. Det var de helt enige om var greit; "vi må jo vaske, det må jo være rent til vi skal pynte". De er vandt til skippertak. Type om jeg plutselig en dag sier at nå må vi vaske og rydde litt så kommer det gjerne fra spesielt Klumpen: "Får vi gjester/besøk?"

Det er ikke bare vasking på lista altså, det er type ting som levere siste julekortene, handle og slikt også. Vi får bare fordele mellom oss så ordner det seg nok.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no