Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Min høyt elskede Samsung S2 er død ...

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-12, 09:04   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Min høyt elskede Samsung S2 er død ...

Den er ikke så gammel, kjøpte den i slutten av mai.
La den fra meg i går kveld, helt normal, og med ca. halvt batteri.

Ikke hatt noe mistanke om at dette kunne skje, kanskje med unntak av at den har slått seg av et par ganger, men slått seg på igjen med en gang.

Idag da jeg sto opp, var den død, og jeg får altså ikke slått den på. Den tar lading, men det skjer nada mer.

Jeg har forsøkt å ta ut batteriet og så slå den på osv. Nope.

Tips til andre ting jeg kan prøve, før jeg biter i det sure eplet og leverer den på rep. ?

  Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 09:07   #2
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Min høyt elskede Samsung S2 er død...

Høres ut som min S. Den lever sitt eget liv, men har ikke dødd helt som din enda. Jeg må bare manne meg opp og få den levert inn. Er bare at hele livet mitt er på den liksom.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 09:13   #3
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min høyt elskede Samsung S2 er død

Lever den inn til reparasjon. En såpass ny telefon skal ikke oppføre seg slik.

Bare husk å ta backup av bilder etc. Jeg glemte dette og mistet alt av bilder, meldinger og telefonnr lagret i telefonen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 09:29   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Min høyt elskede Samsung S2 er død ...

Prøv å la den ligge litt uten batteriet. Du vet også at batteriladeren funker?

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 12:01   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Min høyt elskede Samsung S2 er død ...

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Prøv å la den ligge litt uten batteriet. Du vet også at batteriladeren funker?

Batteriladeren funker ja, for jeg ser at telefonen lader. Det batteriikonet viser at det lades ved at det blir mer og mer grønt.

  Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 12:28   #6
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min høyt elskede Samsung S2 er død ...

Det skjedde med min en gang i sommer, la den til lading en hel dag før jeg tilslutt fikk slått den på om kvelden, har ikke hatt problemer siden.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 12:34   #7
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Min høyt elskede Samsung S2 er død ...

Jeg måtte ta ut batteriet 2 ganger i forrigårs, da fikk jeg endelig skrudd på min. -Og det gikk ikke å skru på mens den ladet, måtte dra ut kabelen. Samsung er bæsj, aldri mer.

  Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 19:03   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Min høyt elskede Samsung S2 er død ...

Jeg fikk faktisk liv i den igjen etter at den var fulladet og jeg hadde latt den ligger uten batteri en stund.

  Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 21:54   #9
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min høyt elskede Samsung S2 er død ...

Min døde også plutselig en gang. Den var kun 3-4 mndr gammel, men plutselig gikk den svart og var helt død.
Jeg måtte også ta ut batteriet og sette det inn igjen.

Jeg kjenner at dette ikke var en kjekk tråd, jeg som er så glad i telefonen min.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no