Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Ødelagt DS-skjerm

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-10, 21:45   #21
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Ødelagt DS-skjerm

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nå har jeg ventet på skjermen siden da jeg startet denne tråden, og i dag fikk jeg mail fra The Station om at siden jeg ikke hadde besvart mailene deres, så fikk jeg tilbake pengene og ingen skjerm.
Jeg har ikke fått noen mail fra de, så jeg har naturligvis ikke fått svart, men har nå gjort et nytt forsøk på å bestille fra DealExtreme. Håper på bedre hell her.
Det kostet ca. 13 dollar, så det er jo verdt et forsøk.

Håper du får det raskt.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 22:53   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ødelagt DS-skjerm

Min telefon ble sånn brått, og jeg hadde ikke bitt i den, for å si det sånn.

Hvordan kunne de i butikken vite at han hadde bitt i den???

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 19:07   #23
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ødelagt DS-skjerm

Taddddaaaa (fraserer)!

Vi fikk det til! I dag kom skjermen, og etter 3 timers intenst samarbeid har mannen og jeg demontert og montert konsollen for å skifte ut den ødelagte skjermen.

Halvveis i prosessen ble vi ganske motløse, for vi trengte egentlig et loddeapparat til å lodde fast høytalerledningene med, og det har vi ikke, men etter mye "om og men", så ble gaffatape( ) redningen.

Lyden ble litt svakere enn tidligere, og det er jo bare bra, for da slipper jeg å mase på poden om å dempe lyden når han spiller.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 17:57   #24
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ødelagt DS-skjerm

Okei, så dette er noe man kan klare selv kanskje?

Guttungen har også snart svart skjerm på sin ds, som han fikk til jul....

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no