Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg en vaskemaskin til under 6000 kr

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-09, 19:11   #1
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Anbefal meg en vaskemaskin til under 6000 kr

Vi må ha trampet særdeles hardt på de ømme tærne til en eller annen premenstruell og nærtagende gud, eller så er vi offer for en hemmelig attentatgruppe som tester ut Murpys lov på oss.

Når bare ungene ser ut til å være i ferd med å bli friske, og jeg føler meg på høyde og i form til å ta fatt på berget med klesvask, så lyser feilmeldingen mot meg fra displayet på vaskemaskinen: Motorfeil, kontakt service. Det er temmelig lenge siden garantien gikk ut, så da må vi vel ut og kjøpe ny maskin. Som om vi har råd til det nå liksom.

Vi klarer oss ikke mange dagene uten vaskemaskin, så her er det bare å hive seg i det, men det er jo litt å velge i der ute. Er det noen som har greie på slikt, som kan anbefale meg en maskin til under 6000 kr (helst under 5000 også)?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 19:41   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en vaskemaskin til under 6000 kr

Jeg har akkurat kjøpt meg ny vaskemaskin. Hoover som tar 9 kg, har 1600 omdreininger på sentrifuge, og masse programmer ellers. Så langt er jeg superfornøyd.
Den kostet 5999,-




Mål (bxhxd)60x85x60cm Kapasitet9kgSentrifuge1600o/min EnergiklasseA+VaskeklasseA TørkeklasseAProgramvelgerElektronisk RestidsdisplayJaHurtigprogramJa
Jeg kan love at det er sååå deilig med maskin som tar to vasker i en smell...:sukker_salig:

  Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 20:36   #3
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vaskemaskin til under 6000 kr

Den så slettes ikke dum ut. Hvor får man kjøpt den?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 20:40   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vaskemaskin til under 6000 kr

Den som vi nettopp kjøpte, kan jeg trygt anbefale. Ikke minst fordi vi hadde en tilsvarende, dog billigmodell, i over 7 år ...
Det er Hotpoint Ariston sin, til 5999,- eller rundt der, på Elkjøp.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 21:16   #5
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en vaskemaskin til under 6000 kr

Jeg fikk maskinen min i gang etter en slik feil, en aeg. Jeg søkte litt på nett og fikk restartet maskinen, det var det elektroniske som hang seg opp og slett ikke noe galt med motoren. Likevel litt for slitsomt å leve med så vi kjøpte ny mielemaskin fredag.

__________________
HARIBO MACHT KINDER FROH UND ERWACHSENE EBENSO
pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 21:46   #6
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en vaskemaskin til under 6000 kr

Kjøpe brukt Miele fra forhandler, om du har mulighet til det? 1 års garanti der jeg har kjøpt, men en Miele lever normalt lenge.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 22:29   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en vaskemaskin til under 6000 kr

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Den så slettes ikke dum ut. Hvor får man kjøpt den?

På Elprice har jeg kjøpt min.

  Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 11:07   #8
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vaskemaskin til under 6000 kr

Denne: http://www.elkjop.no/product/hviteva...ux-vaskemaskin

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no