Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor mye skap har du til klær?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-08, 22:24   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Hvor mye skap har du til klær?

Nå har jeg febrilsk prøvd å presse inn en kleshenger i skapet mitt... og innser at det er rimelig fullt. Lurer derfor på hvor mye som er "vanlig" plass for klær?

Jeg har ett skap som er mitt. Et helt vanlig hvitt skap, med hengeplass på ene siden og metallkurver på andre siden. That's it. I hylla øverst er det sengetøy, og jeg burde kanskje vurdere å finne en annen plass til det, er jo tross alt ganske god plass der oppe.

Hva har du?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 22:27   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye skap har du til klær?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Nå har jeg febrilsk prøvd å presse inn en kleshenger i skapet mitt... og innser at det er rimelig fullt. Lurer derfor på hvor mye som er "vanlig" plass for klær?

Jeg har ett skap som er mitt. Et helt vanlig hvitt skap, med hengeplass på ene siden og metallkurver på andre siden. That's it. I hylla øverst er det sengetøy, og jeg burde kanskje vurdere å finne en annen plass til det, er jo tross alt ganske god plass der oppe.

Hva har du?

Jeg har det samme, én rad med trådkurver og én med heng. Tilsammen har vi 5 skap ved siden av hverandre, som rommer mine klær, sambo sine, pluss litt yttertøy og sko, håndklær og sengetøy. Det er alltid stappfullt og uoversiktelig.

:gleder meg til ny leilighet med skyvedørsgarderobe ja:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 22:33   #3
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye skap har du til klær?

Vi har et dobbelt skap som vi deler, en rekke med trådkurver til hver.
Har en meter med stang inni et kott i tilknytning til soverommet, her henger skjorter og kjoler. Sesongtøy pakkes bort og oppbevares i kott og på loft.

Jeg gleder meg vilt og hemningsløst til å få masse oppbevaringsplass på soverommet da huset står klart.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 22:56   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye skap har du til klær?

Jeg har et Pax-skap fra Ikea - er det 1 meter bredt, tro? Trådhyller til høyre, stang til venstre og to hyller over. I tillegg har jeg litt over halvparten av et halvmetersskap med hyller og skuffer, samt en halvmeter med ytterjakker, bunad, skiklær etc. på garderobestang i et annet skap. (Og ja, alt renner over. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 22:58   #5
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye skap har du til klær?

Jeg har netopp fått stort skap, av typen walk-in. Veldig fornøyd for å si det sånn.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 23:08   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye skap har du til klær?

Vi har 'walk in closet' , så litt vanskelig å forklare hvor mye plass jeg har. Jeg disponerer vel 75% av plassen tenker jeg, resten er til LøveMannens disposisjon I tillegg har vi hver vår kommode på soverommet, en stor skyvedørsgarderobe til yttertøy og så har jeg en del klær hengende i skapet på LilleVenn sitt rom...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 23:17   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye skap har du til klær?

ALT for lite! Det er ikke plass til mer heller. Når vi får pusset opp kjelleren og får soverom der da skal det bli andre boller!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 23:18   #8
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye skap har du til klær?

Jeg har to hyller i kleskapet, samt at mannen er generøs og lar meg få henge bunaden og de få kjolene jeg har i hengedelen av skapet, sammen med alle skjortene hans. Det er en rekke med hyller og tilsvarende et dobbeltskap med hengeplass.
Ja, og på soverommet har jeg ei hylle til undertøy, sokker og badetøy.

Her i huset er det altså mannen som har definitivt størst plass til klær.
Han har resten av hyllene i kleskapet, mesteparten av hengedelen i skapet, samt to av de tre hyllene vi har til undertøy o.l. på soverommet.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 08:24   #9
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye skap har du til klær?

Jeg har en trådhyllerad på 2 meter + hengeplass til bukser/jakker osv. på 130 cm + 40 cm hengeplass til lange kjoler og bunaden. Alt for lite, så jeg har planer om å gjøre om noe i skyvedørsgarderoben slik at jeg får frigjort plass.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 08:45   #10
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye skap har du til klær?

1 hylle til gensre
1 hylle til t-skjorter
1 hylle til bukser
2 skuffer til undertøy
1 meter med hengeplass.

Og det flyter ikke over, men jeg har det jeg trenger.

Mannen har ca dobbelt så mye klær som meg, minst.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 09:34   #11
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor mye skap har du til klær?

Jeg har et dobbelt Pax-skap med bare hyller. To av de er fylt med barneting, men det er mulig jeg må flytte om litt og ta tilbake den ene hylla.

I tillegg har jeg et enkelt PAX-skap med hengestang men med to kurver nederst og et "brett" til belter mm.

Alt av vinterklær og uteklær har jeg i et annet skap.

I tillegg har jeg en hylle med truser og undertøy på soverommet.

  Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 09:44   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye skap har du til klær?

I utgangspunktet burde vi ha nok skapplass, men pga gamle skap med håpløs innredning/dårlig løsning blir det trangt :drømmer om ny Pax-garderobe:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no