Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hagestol-hjelp

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-08, 02:20   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Hagestol-hjelp

I Kamille nr. 8 fulgte det med et Interiør og Hage bilag.
Helt foran i det bladet er det avbildet en stol som er malt i lilla.

Jeg ønsker meg så veldig en slik stol, men har forløpig ikke sett det noen steder.
Jeg innbiller meg at jeg må på loppis e.l for å få tak i.

er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik i Oslo området?

Da ville jeg i såfall blitt usigelig glad for det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 07:50   #2
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hagestol hjelp

Hvordan ser den ut da?

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 09:23   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagestol hjelp

Nå har jeg ikke bladet foran meg, men var det ikke en Adirondack-stol? Det har jeg sett på Hilmers hus på Skøyen.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 11:50   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagestol hjelp

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Nå har jeg ikke bladet foran meg, men var det ikke en Adirondack-stol? Det har jeg sett på Hilmers hus på Skøyen.

Aner ikke ekstakt nan, men tror den går under tilnavnet Amerikansk hagestol

Innbiller meg at den opprinnelig er fra 50-tallet ca.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 11:52   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagestol hjelp

Jeg Googlet og fant.
En slik:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 11:56   #6
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagestol hjelp

Det var en sånn jeg mente, ja. Går forbi Hilmers hus på vei hjem fra jobben, jeg kan jo prøve å sjekke prisen?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 11:58   #7
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagestol hjelp

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det var en sånn jeg mente, ja. Går forbi Hilmers hus på vei hjem fra jobben, jeg kan jo prøve å sjekke prisen?

Ja takk. Hvis du gidder.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 18:17   #8
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagestol hjelp

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ja takk. Hvis du gidder.

2690 for stolen. Krakken så jeg ikke, det sto på prislappen på stolen at den fantes, men jeg hadde ikke tid til å gå inn og spørre.

Den finnes i hvitt eller teak.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 20:18   #9
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hagestol hjelp

De har en slik som på bildet hos Plantasjen til 998kr. Så den i reklamebladet som kom i posten i dag.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 20:58   #10
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagestol hjelp

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

De har en slik som på bildet hos Plantasjen til 998kr. Så den i reklamebladet som kom i posten i dag.

Så den jeg også. Så det blir nok den ja.

Allium: takk for at du sjekket prisen for meg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 13:14   #11
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hagestol-hjelp

Så fint at du fant en slik stol, kos deg masse i den

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no