Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Gidditj

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 23:23   #1
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gidditj

Da har jeg sett alle fire semifinalene i CL - og begge "mine" lag røk ut
Derfor gidder jeg ikke (gidditj æ) å se CL-finalen om tre uker.

Sikkert noen gnomer som jubler over at MU og Chelsea skal spille i Moskva, men jeg er ikke blant dem...
Dårlig trøst at Liverpool og Barcelona ligner Rosenborg; alle taper...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 23:26   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gidditj

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Da har jeg sett alle fire semifinalene i CL - og begge "mine" lag røk ut
Derfor gidder jeg ikke (gidditj æ) å se CL-finalen om tre uker.

Sikkert noen gnomer som jubler over at MU og Chelsea skal spille i Moskva, men jeg er ikke blant dem...
Dårlig trøst at Liverpool og Barcelona ligner Rosenborg; alle taper...

Helt enig med deg, bortsett fra Rosenborg, da. Brann gjør det ikke så bra heller, så hva er vitsen, liksom?

Nei, på tide å melde seg inn i hagelaget og Sanitetkvinnenes forening. Fotball er bare tøys og tull, hvem gidder vel å se 22 menn løpe på en gressplen på jakt etter en ball?


007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 23:34   #3
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gidditj

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Helt enig med deg, bortsett fra Rosenborg, da. Brann gjør det ikke så bra heller, så hva er vitsen, liksom?

Nei, på tide å melde seg inn i hagelaget og Sanitetkvinnenes forening. Fotball er bare tøys og tull, hvem gidder vel å se 22 menn løpe på en gressplen på jakt etter en ball?


Brann gjør det bedre enn Rosenborg, så ikke klag da du
Vurderer Velforeninga, eller bli mer aktiv i politikken - det siste er skummelt, for der er det masse mannfolk som sikkert også vil prate fotball...og DET gidder vi jo ikke!!!!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 23:36   #4
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Gidditj


__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 23:40   #5
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gidditj

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Brann gjør det bedre enn Rosenborg, så ikke klag da du
Vurderer Velforeninga, eller bli mer aktiv i politikken - det siste er skummelt, for der er det masse mannfolk som sikkert også vil prate fotball...og DET gidder vi jo ikke!!!!

Politikken, ja. Det hadde vært no`om ikke det hadde vært for nevnte problemstilling. Vi har ingen Velforending, men Bygdelaget, kanskje? Eller Soknerådet?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 18:04   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gidditj

Denne har jeg ikke sett, jeg som lurte på hvorfor ingen ilte til for å trøste etter den begredelige semi'n.

Finalen må visst sees, jeg skal jobbe, så da er den på en tv hvor jeg enn snur meg. Og, jeg vet det er sært, men jeg håper faktisk ManU banker de ekle krypa fra Chelsea ned i støvlene. :bitter:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 20:42   #7
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gidditj

Dette er en skikkelig pest-eller-kolera-kamp for min del....
Hva er best; at MU atr både seriegull og CL-gull, eller at Chelsea tar CL-gull???!

Nei, da er det nesten bedre at Rosenborg rykker ned....

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 13:16   #8
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gidditj

Jeg bor jo faktisk i Moskva og hadde store planer om å se finalen, helt til jeg så billettprisene.......

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no