Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Ønsker skomakertips (Oslo)

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 10:54   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ønsker skomakertips (Oslo)

Jeg har et par støvletter med skinnsåler som jeg gjerne skulle ha sålet om. Tenkte egentlig å levere dem til skomaker Dagestad på Bislett, men ser av hans nettside at han ikke påtar seg reparasjon av sko som ikke er kjøpt i hans egen butikk(!). Jeg har dårlig erfaring med sånne alt-i-ett skomaker-nøkkelfiling-renseri-saker, men det finnes sikkert bedre varianter av det også. Er det noen som har tips om en god skomaker i Oslo? GJerne i området Homansbyen/Bislett/Majorstua/Sankthanshaugen, evt. Grünerløkka.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:11   #2
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker skomakertips (Oslo)

Jeg har levert støvlene mine til en skomaker på Grefsen, rett over gaten for Grefsen videregående. Jeg har hørt mye godt om dem tidligere, men har ikke hentet støvlene for å sjekke. Kommer gjerne tilbake med en fornøydhetsvurdering!

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:12   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker skomakertips (Oslo)

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Jeg har levert støvlene mine til en skomaker på Grefsen, rett over gaten for Grefsen videregående. Jeg har hørt mye godt om dem tidligere, men har ikke hentet støvlene for å sjekke. Kommer gjerne tilbake med en fornøydhetsvurdering!

Ja, gjør gjerne det! Via Grefsen er også en rute jeg godt kan sykle hjem fra jobb. (Jeg bodde for øvrig noen måneder rett over gata for den skolen, men kan ikke huske å ha sett noen skomaker der.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:26   #4
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.056
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker skomakertips (Oslo)

Jeg kan anbefale han som holder til på Youngstorget, i "buene". Det var damene på (den nå nedlagte) Familieskomakeren som sendte meg dit.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:29   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker skomakertips (Oslo)

jeg har hatt dårlig erfaring med han på Youngstorget, han gjorde en veldig stygg jobb. Han var helt OK når jeg klaget, og jeg fikk tilbake alle pengene så han er veldig rederlig. Det er nesten 10 år siden innser jeg, men jeg har ikke turt å gå dit igjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:48   #6
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker skomakertips (Oslo)

Jeg har brukt den skomakeren som er på Byporten og er veldig fornøyd. Har satt på gummisåler på et par støvletter og fikset sånn at glidlåsen på ene støvletten ikke gnagde gnagsår på leggen. Veldig fornøyd der.

Men det er en sånn nøkkelfil alt mulig sted da.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:52   #7
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker skomakertips (Oslo)

Det ligger en skomaker i Kirkeveien, på venstre side rett ovenfor Majorstuekrysset (mot Ullevål) som jeg har veldig god erfaring med.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no