Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Tråden om The Voice

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-12, 23:02   #21
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Kanskje vi skal lage en egen Magne-tråd?

Morsomt konsept, og han som synger akkurat nå har en vanvittig god stemme.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:03   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden om The Voice

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:07   #23
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Utrolig posittivt overrasket over The Voice.
Dette tror jeg at jeg kommer til å følge med på.
Magne.....Suuuukkkkk

Men var det noen som fikk med seg om hver mentor skulle ha med seg 14 deltakere hver, eller om det er 14 stk totalt sett som skal videre?

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:10   #24
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Snasen 50 åring altså.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:12   #25
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Utrolig posittivt overrasket over The Voice.
Dette tror jeg at jeg kommer til å følge med på.
Magne.....Suuuukkkkk

Men var det noen som fikk med seg om hver mentor skulle ha med seg 14 deltakere hver, eller om det er 14 stk totalt sett som skal videre?

14 hver. Hvilket må bety maaaange runder? Ikke at det gjør noe altså. Jeg får jo med meg nytt på nytt i nyhetspausen, så noen gullrekke ødelegger det ikke, akkurat.

Jon og Magne. Begge i beste primetime.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:12   #26
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tråden om The Voice

50!!??
Tror jeg liker eldre menn

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:13   #27
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Eksmannen min ble skikkelig sur på meg fordi jeg syntes Magne var tusen ganger kjekkere enn Morten. Det er han jo fortsatt.

Pffft, med mindre eksmannen din var Morten så kan han bare holde munn!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:14   #28
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

14 hver. Hvilket må bety maaaange runder? Ikke at det gjør noe altså. Jeg får jo med meg nytt på nytt i nyhetspausen, så noen gullrekke ødelegger det ikke, akkurat.

Jon og Magne. Begge i beste primetime.

ja, det var det jeg mente at jeg hørte. gud, det blir fredagskos i maaaaaange uker fremover jo
Magne er jo en av de som blir hottere for hvert år som går jo

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:14   #29
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Jon og Magne. Begge i beste primetime.

Du och jag!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:15   #30
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Snasen 50 åring altså.

Himmel! Jeg blir med på Magnes lag. Anytime.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:15   #31
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Jeg likte både konseptet og Magne.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:16   #32
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Jeg er single og tar gjerne Magne, 50 år er jo ingen ting når det gjelder han.
HUsker jeg sgtort sett "fikk ha han for meg selv" i ungdomstiden, for alle de andre ville ha Morten. Han var for glatt da også.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:18   #33
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Kult program! Typen til en venninne skulle være med, men trakk seg, dusten. : mumle:

Magne er kjekk asså. : yummi:

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:19   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Jeg synes som regel sånne typer program er skikkelig kjedelig, men dette likte jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:20   #35
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

HUsker jeg sgtort sett "fikk ha han for meg selv" i ungdomstiden, for alle de andre ville ha Morten. Han var for glatt da også.


Der var jeg og.
Og Morten har jeg ikke tålt jeg. Men Magne derimot

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:22   #36
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg er single og tar gjerne Magne, 50 år er jo ingen ting når det gjelder han.
HUsker jeg sgtort sett "fikk ha han for meg selv" i ungdomstiden, for alle de andre ville ha Morten. Han var for glatt da også.

Jeg har alltid hatt det for meg at Morten lukter vondt og Magne lukter veldig godt. Har aldri luktet på noen av dem, så jeg kan hverken bekrefte eller avkrefte om mine antakelser stemmer. Men Magne virker renere enn Morten ihvertfall! *Samme med Brad Pitt, jeg tror han lukter vondt*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:24   #37
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har alltid hatt det for meg at Morten lukter vondt og Magne lukter veldig godt. Har aldri luktet på noen av dem, så jeg kan hverken bekrefte eller avkrefte om mine antakelser stemmer. Men Magne virker renere enn Morten ihvertfall! *Samme med Brad Pitt, jeg tror han lukter vondt*

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 00:43   #38
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Var også veldig skeptisk til enda en musikkonkurranse men dette var bra underholdning.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 00:54   #39
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Du glemte å kommentere Magne! *skingrestemme*

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 01:07   #40
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Jeg likte konseptet godt. Forfriskende med et talentshow med positivt fokus.

Og så er jeg også en som har siklet på Magne siden 1985. Eldste kommenterte tørt at hun skulle være grei og ikke fortelle mannen hvor mye pent jeg sa om Magne i løpet av progremmet. Mannen kan jo bli sjalu.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no