Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Er Fantorangen gutt eller jente?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-12, 21:11   #61
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Fantorangen er jo en fantorang!

Sånn er det med den saken.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 21:47   #62
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Fantorangen er jo en fantorang!

Men er han den eneste? Og verneverdig?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 22:37   #63
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Han er jo selvsagt en gutt, det har han alltid vært.

Det jeg lurer på er hva den geita med vinger, som er "vennen" til Kuraffen og Fantorangen på barnetv-introen heter og hvorfor han ikke får være med på skjermen, tell me! Tell me!! :intrigued:

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 22:43   #64
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jeg er egentlig mer opptatt av hvordan en elefant og en orangutang klarte å lage et barn.
Og hvordan de møttes. Finnes det en bar for sånt liksom?

Når jeg var liten fantes det en barnebok på svensk om en fjäril (=sommerfugl) og en elefant som ble forelsket og fikk en unge sammen: en fjant.


Jeg er ganske sikker på at fantorangen er i slekt med fjanten.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 22:43   #65
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Elgøye var rett og slett ikke poppis nok, når Orangufanten ble til Fantorangen og NRK super dukket opp så ble han skvist ut.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 22:44   #66
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

3-åringen min påstår også at Fantorangen er en gutt. At han pynter seg med tyllkjole virker ikke å være unaturlig for henne. Jeg har hele tiden tenkt at Fantorangen er kjønnsnøytral, selv om man jo kan lure ut fra sangen hans "vil du være vennen min så kom og gi meg snabel'n din, trallala".

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 22:45   #67
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Jeg var så dum at jeg spurte minstemann om dette rett før han la seg. Stakkars, han sovnet med DEN ettertenksomme rynke i panna.

Men for meg er Fantorangen en gutt, pga gramatikken. Det bøyen til -en, ergo hankjønn. :Preget av nynorskbakgrunn:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 22:58   #68
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Elgøye var rett og slett ikke poppis nok, når Orangufanten ble til Fantorangen og NRK super dukket opp så ble han skvist ut.


Typisk tv-kjendis med andre ord! Så trivelig og jovial (sagt på trøndersk) på skjermen, men egentlig bare en egosentrisk karriereklatrer med spisse albuer. Stakkars, stakkars Elgøye(?).

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 01:06   #69
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er fantorangen gutt eller jente?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg tenker gutt både på grunn av stemmen og snabelen. For meg er alle elefanter i utgangspunktet gutter på grunn av snabelen :enkel sjel:.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 18:56   #70
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Er fantorangen gutt eller jente?

Noen som har lyst å skrive mail å spørre på nytt?

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 22:09   #71
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Jeg spurte 10-åringen her. "Han er en gutt!"

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no