Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Melkefri nyyydelig risgrøt

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-11, 19:43   #21
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Jeg har ikke engang tenkt tanken at man kunne lage risgrøt med kokosmelk, men det passer jo bra siden min lille melkeallergiker elsker risgrøt. Jeg har også en soyaallergiker, så soyamelk utgår med høye kneløft, men risgrøt med kokosmelk og eventuelt havremelk skal helt klart prøves.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 19:45   #22
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Vi bruker også kokosmelk nå, men soya kan vi ikke bruke pga alergi. Rismelken er tynn, men havremelken er helt grei å bruke. Blir bare litt gråere farge på grøten.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 20:04   #23
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Kokos /havremelk skal testes !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 20:57   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Jeg mener jeg leste at noen her inne eller på et annet forum hadde laget risgrøt som vanlig, men med rismelk m/vaniljesmak i stedet for kumelk. Jeg ser for meg en tynn grøt, men kanskje det bare er å ha i mindre væske. Jeg er vaniljejunkie, så det høres godt ut. Men kokosmelk gir en utrolig kremete og deilig konsistens da. Og ørlite kokospreg på grøten, jeg synes det var svaaakt, men bare nydelig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 21:29   #25
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Men det kunne jo ikke jeg vite at legen din har sagt til deg. Når du skriver soya er djevelens verk og kreftfremkallende skvip på den måten opfatter jeg det som om du mener det mer generelt. Og det syns jeg var voldsomt.

Det var derfor jeg skrev "i mine øyne eller i min verden" husker ikke eksakt hvilke ord jeg brukte..

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:10   #26
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg mener jeg leste at noen her inne eller på et annet forum hadde laget risgrøt som vanlig, men med rismelk m/vaniljesmak i stedet for kumelk. Jeg ser for meg en tynn grøt, men kanskje det bare er å ha i mindre væske. Jeg er vaniljejunkie, så det høres godt ut. Men kokosmelk gir en utrolig kremete og deilig konsistens da. Og ørlite kokospreg på grøten, jeg synes det var svaaakt, men bare nydelig.

Vi har prøvd og det er virkelig bare ekkelt. Det samme gjelder grøt kokt på havremelk. Det både ser ut som og smaker som gugge.

Her i huset er det kun kokosmelk som duger i risgrøt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:31   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Jeg er litt skeptisk til FOR mye kokossmak på grøten. Men nå liker jeg jo soyakokosgrøt, så da er jo det ikke noe issue uansett, hehe. Kjekt at risgrøten i hvert fall er i boks til jul, jeg liker at jeg fremdeles kan spise de tradisjonelle tingene jeg liker.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:57   #28
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Risgrøt med kokosmelk er kjempegodt, ikke svir det seg i gryta sånn som vanlig melk og konsistensen blir helt riktig!
Tidligere erfaringer med rismelk og havremelk er at grøten blir vandig - eller beinhard (altså myke riskorn men hard konsistens totalt sett) hvis man reduserer væskemengden, og med soyamelk smaker den jo... ja, soya. Urk.

Nå bruker ikke vi hverken ris-, havre-, eller soyamelk lengre. Men jeg har nylig funnet mandelmelk i kartong i butikken! Lurer på om det kunne vært noe?

(nja, nå spiser ikke vi ris heller da. Men lillegutt spiser "risgrøt" med raspet blomkål og kokosmelk, med kanel og eplemos på . )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:58   #29
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Men hvorfor søtet soyamelk? OG sukker? Blir det ikke veldig søtt? (ref til HI)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:59   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Jeg kjente ingen soya-bismak. Men mulig jeg hadde kjent det om jeg bare hadde brukt soyamelk. Jeg brukte jo begge deler. Og så synes jeg den usøtede soyamelken smaker mye bedre enn den søte.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:00   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Men hvorfor søtet soyamelk? OG sukker? Blir det ikke veldig søtt? (ref til HI)

Jeg brukte usøtet soyamelk og litt sukker. Egentlig litt for mye, så jeg orket ikke ha sukker oppå grøten. Neste gang skal jeg ha mindre sukker i. Det stod søtet soyamelk i oppskriften på nett.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:00   #32
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Vi har kokt risgrøt på rismelk med vaniljesmak de siste årene, den blir veldig tykk og tung, men veldig god.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:01   #33
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg prøvde Go Green nylig og den var ikke noe særlig god. Jeg sverger til Alpro. Men hvilken piske"fløte" er best? Jeg har bare prøvd den der havre-vispen og den var jo allerede i kremkonsistens da jeg tok den ut av kjøleskapet. Trenger den altså ikke å piskes? Jeg prøvde litt men da ramlet den sammen.
Erlet kommer jo bare i sånne gedigne kartonger, er den holdbar? Og god?

Erlet smaker aldeles ingenting, innholder dog palmeolje hvis det er en issue.
JEg fant en annen god en som heter... eh, den var hvit og grønn og en litt sånn halvstor kartong. De hadde på meny, men nå var de utsolgt så jeg husker ikke navnet. Også med palmeolje. Begge disse lager fin krem hvertfall - jeg har brukt dem til å pynte bløtkaker bla. (må blande inn noe smaksgreier da, vaniljepulver elns)

Det er ikke mer holdbart enn vanlig fløte når du har åpnet kartongen.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:02   #34
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg kjente ingen soya-bismak. Men mulig jeg hadde kjent det om jeg bare hadde brukt soyamelk. Jeg brukte jo begge deler. Og så synes jeg den usøtede soyamelken smaker mye bedre enn den søte.

Jeg syns jo begge smaker urk i utgangspunktet så har nok noe med det å gjøre

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:08   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Erlet smaker aldeles ingenting, innholder dog palmeolje hvis det er en issue.
JEg fant en annen god en som heter... eh, den var hvit og grønn og en litt sånn halvstor kartong. De hadde på meny, men nå var de utsolgt så jeg husker ikke navnet. Også med palmeolje. Begge disse lager fin krem hvertfall - jeg har brukt dem til å pynte bløtkaker bla. (må blande inn noe smaksgreier da, vaniljepulver elns)

Det er ikke mer holdbart enn vanlig fløte når du har åpnet kartongen.

Oatly eller Go Green, kanskje? Jeg har i hvert fall en som heter Visp fra Go Green i kjøleskapet, den er hvit og grønn, kartongen er vel på størrelse med en sånn liten juicekartong (Kjeft). Den er god ja, men litt sånn marshmallowkrem-aktig. Jeg hadde den uåpnet i kjøleskapet sist, og da jeg åpnet den var den jo allerede i kremform, trengte ikke å piske den?!

Jeg skjønner ikke hvorfor de må putte palmeolje i ALT! I mange av de veganske kjøtterstatningene mine er det palmeolje, jeg prøver å finne uten men det er ikke så enkelt i dette landet. Da må jeg bestille på nett fra USA og sånt, og betale dyre dommer i moms, dessuten er det jo litt risky å bestille kjølevarer fra utlandet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:14   #36
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Nei, ingenting med havre i.. og større enn det. Hm

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:15   #37
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

I mine øyne er melk djevelens verk.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:15   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

I mine øyne er melk djevelens verk.

I mine også, mye mer enn det soya er.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:20   #39
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Jeg forstår at dersom man har hatt brystkreft eller lignende, eller har dette i familien, at man unngår soya, da det inneholder østrogenhermende komponenter, og at det kanskje ikke er noe å spise/innta for mye av for mannfolk, ellers så drikker jeg heller soya enn melk altså, men nå er ikke jeg i faresonen når det gjelder brystkreft, i tillegg er jeg ikke mann.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:21   #40
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Melkefri nyyydelig risgrøt

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nei, ingenting med havre i.. og større enn det. Hm

Er det menkomel du tenker på?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no