Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

"Hva skal vi med stjerner nå?"

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-07, 00:39   #21
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hva skal vi med stjerner nå?"

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Han bor like i nærheten her, og jeg orker ikke lese boka. Ikke ennå, i alle fall. Jeg kjenner han ikke, men det blir uansett for nært. Jeg tenker alltid at jeg kommer til å grine hvis jeg ser han på butikken eller noe sånt, og det ville jo være fryktelig for hans del, så jeg føler at jeg trenger å distansere meg litt.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 11:51   #22
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hva skal vi med stjerner nå?"

Når han var her i Tromsø for å fortelle historien sin, sånn i sammenheng med boken så var han og noen stykker til på restaurant som jeg var. Jeg fikk faktisk ikke lyst til å gråte, jeg var mer glad for å se at han hadde det bra og koste seg i vennelag. (Jeg hadde lest boka da, tror jeg)

polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 12:30   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal vi med stjerner nå?"

Den jula det skjedde var glitterbarnet to måneder, og jeg satt og gråt og gråt og gråt. Jeg kjenner ingen som var der, men bildene og historiene fra avisene sitter fast i hodet mitt. Jeg tror rett og slett ikke jeg greier å lese en personlig skildring av hva som endte. Jeg er redd jeg aldri kommer til å greie å legge det vekk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:46   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal vi med stjerner nå?"

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Den jula det skjedde var glitterbarnet to måneder, og jeg satt og gråt og gråt og gråt. Jeg kjenner ingen som var der, men bildene og historiene fra avisene sitter fast i hodet mitt. Jeg tror rett og slett ikke jeg greier å lese en personlig skildring av hva som endte. Jeg er redd jeg aldri kommer til å greie å legge det vekk.

Og jeg var 6 måneder på vei med S og det gikk veldig inn på meg også. Jeg greier heller ikke å lese den boka dessverre.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:56   #25
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hva skal vi med stjerner nå?"

Jeg var akkurat passert 12 uker med Snuppa, da tragedien rammet. Det var helt vilt å kjenne på gleden over de første tolv ukene, og så se tragedien ramme så mange.

Denne boken tror jeg ikke jeg makter å lese, det er mer enn trist nok å lese intervjuer og portretter av denne utrolige mannen og pappaen.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 19:00   #26
Elias
Superaktiv
 
Elias sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 317
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Sv: "Hva skal vi med stjerner nå?"

Jeg holder på med den, og den gir mange aha-opplevelser når det gjelder dette med livet og døden.

Jeg tror Espen Olafsen ville skrive sin historie for at vi andre skulle kunne lære noe av det han har opplevd, for å være bedre rustet nåe vi alle engang opplever "vår private tsunami" på en eller annen måte en eller flere ganger i livet.
Og så er det så godt å se at han ikke ligger nede lenger, men står oppreist og gir noe.

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 19:14   #27
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal vi med stjerner nå?"

Tror jeg må lese den boka, selv om jeg virkelig må jobbe med slikt i etterkant. Tenk at et slikt paradis kan bli et helvete på et brøkdels sekund. Jeg kjente ingen som omkom, en kollega var der og hun mistet venninnen hun var på tur med samt halve det svenske reisefølget de møtte der. Hun var borte lenge, men kom seg tilbake på jobb. Hun har fortalt litt, men det er nok fryktelig tøft å bearbeide alt sammen. Hun holdt seg fast på et tak, og sa at det værste var alle skrikenne, som stillnet minutt for minutt. Så var det ingenting mer, det er slikt som kommer igjen når man skal sove.
Sjefen til mannen omkom med sin lille datter, kun kona satt igjen. Nei, det er ubegripelig.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no