Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

To hytte or not to hytte?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-19, 14:44   #41
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: To hytte or not to hytte?

Jeg elsker hyttelivet. Svigers har en ved sjøen 2 timer unna, og en på fjellet 2 1/2 time unna. Vi bruker dem i alle ferier og også noen helger. Jeg kunne ikke vært det foruten! Men vi deler jo på vedlikehold. Vi er sjelden i utlandet.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-19, 14:55   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To hytte or not to hytte?

Jeg er veldig usikker på om jeg egentlig elsker hyttelivet. Det var ikke noe sorg knyttet til å si opp hytta vi hadde, og jeg hadde egentlig brukt opp den lille byen den lå i tilknytning til. Men var det stedet, hyttas manglende fasiliteter eller hytte generelt som egentlig var avgjørende?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-19, 21:02   #43
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To hytte or not to hytte?

Lei på åremål der det kan være aktuelt å kjøpe og se om det er noe for dere.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-19, 21:59   #44
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To hytte or not to hytte?

Jeg sykler jo forbi en stor kolonihage på nært hold hver dag, og det SER i hvert fall utrolig idyllisk ut.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-19, 22:04   #45
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To hytte or not to hytte?

Om jeg hadde bodd i blokk i Oslo, tror jeg at jeg ville gått for kolonihage. Nå har vi allerede et hus som krever mye vedlikehold samt hage, og jeg trenger ikke en eiendom til i samme by som krever enda mer.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-19, 23:03   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To hytte or not to hytte?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Lei på åremål der det kan være aktuelt å kjøpe og se om det er noe for dere.

Det er det vi har gjort i 7-8 år allerede.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Om jeg hadde bodd i blokk i Oslo, tror jeg at jeg ville gått for kolonihage. Nå har vi allerede et hus som krever mye vedlikehold samt hage, og jeg trenger ikke en eiendom til i samme by som krever enda mer.

Nei, da skal du strengt tatt ikke få kolonihage heller, det er egentlig forbeholdt folk som bor uten hage. Men det er en del som tusler til seg kolonihage like fullt.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg sykler jo forbi en stor kolonihage på nært hold hver dag, og det SER i hvert fall utrolig idyllisk ut.

Ja, og det er ganske mye fint som skjer i kolonihagene, det er ikke bare gamlinger som skuler på naboens plenklipping lengre. Hagevisning av Cinema Paradiso, ta med eget teppe og vin, yoga og mye hengekøyehenging. Og det er jo ikke akkurat vanskelig å bli kvitt dem om vi skulle ombestemme oss.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-19, 23:05   #47
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To hytte or not to hytte?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, da skal du strengt tatt ikke få kolonihage heller, det er egentlig forbeholdt folk som bor uten hage. Men det er en del som tusler til seg kolonihage like fullt.

Ja, vi har noen borti her som har for eksempel. De bor i rekkehus med bare fellesarealer riktignok, så har sånn sett ikke "egen hage", men de har jo et hageareal.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no