Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hurtigruten med barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-19, 15:44   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Huff, spying i ølglass.

Ja, det blir litt kjedsommelig og langsomt, men vi har ikke unger som trenger konstant underholdning og vi skal på land og kose og se. Byer, natur og sjø.
Være sammen som familie da.

Kanskje vi er for positive, men greit å starte denne tråden for litt tips.

Det er jo egen iskrembar der! :-D

- og isen er kjempegod - (eller: De har jo helt snåle smaker som "tørrfiskis", men f.eks bruostisen var overraskende god! - Det er mye fint oppover og da! og siden dere tar hele turen oppover, så vil jeg tro at å se seg rundt (det er jo nesten en hel dag enkelte steder - som f.eks i Trondheim) - og jeg tenker at barna i deres alder., så kan turen bli fin. De er jo ikke 2,5 og i den verste "springe rundt og aldri sitte stille-alderen".

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 15:51   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Jeg skal vokte meg mot å være for negativ. Ungene mine har vært av den rolige sorten som kunne finne på å like noe slikt; når de bare var i skolealder.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 15:59   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Jeg håper du har tenkt til å fortelle her hvordan det gikk!

Her hadde søskenbarn ombord berget mye for mine på 11 og 13. Når de bare har søskenbarna, mobilene sine og en kortstokk er de underholdt i lange tider, og de trenger definitivt ikke noe lekeområde lenger. Ser for meg større aktiviseringsbehov for 6-åringen ja, men det er rart hva masse oppmerksomhet fra besteforeldre, snop, spill, iPad, hobbygreier og høytlesning kan gjøre. Og masse tid sammen!

Nå har jeg ikke reist med hurtigruten, men min erfaring fra andre ting er at å forberede ungene mentalt er alfa omega. Sørge for at de ikke har noen urealistiske forventninger. På interrail i sommer var det et par veldig lange reisedager der vi tilbragte nærmest hele dagen på tog. Vi snakket om dette på forhånd, ungene var med på det (fordi de var ivrige etter å komme fortest mulig til Paris), så de var forberedt, og da gikk det helt fint. La dem selv være med på å tenke igjennom hva de skal bruke dagene til, og hva de skal ha med seg å fordrive tiden med. Gjøre det klart på forhånd: Dette gjør vi for farfar, dette har han drømt om lenge, og det betyr veldig mye for han at dere er med. Det vil ta lang tid og bli mye stillesitting, så vi må tenke ut hvordan vi kan ha det litt gøy og hva vi kan kose oss med sammen på turen.

Prøv særlig å gjøre litt ut av selve reisen med yngste. Kanskje la henne få ha et prosjekt å holde på med, sett henne inn i reisa på forhånd, gjerne med trykt materiell, som en brosjyre e.l. fra Hurtigruta, la henne få sitt eget (papir-)kart der hun (gjerne sammen med bestefar) kan følge med på hvor dere er, og merke av alle anløpene, samle minner og suvernirer fra de stedene dere går i land, ha en reisedagbok/scrapbook og notere/tegne hva dere ser fra dag til dag, kjøpe en fuglebok og se hvilke fugler dere ser, få styre over et fotoapparat og ta så mange bilder hun vil, og kanskje lage minnebok etterpå etc. Eller ha med en maskot eller et kosedyr, som hun tar bilde av på et nytt sted hver dag (hva med å lage en konkurranse for storesøsknene eller besteforeldre etterpå, hvor de må prøve å gjette hvilket sted maskoten befinner seg på de ulike bildene?). Slike ting. Prøve å fjerne dere fra tanken på og forventningen om at alt må være veldig tilrettelagt og barnevennlig, og gå heller for involvering og aktivisering selv.

En gang da mine var yngre og vi skulle på ferietur kjøpte jeg dem hver sin mappe på forhånd, som jeg fylte med diverse. Tegnesaker, kortstokk, reisespill, aktivitetskort, notatbok, saks, limstift (så de kunne lime inn billetter, bilder o.l. i notatboka), kart over landet vi reiste i m.m. Mappen hadde masse lommer hvor de kunne ta vare på diverse brosjyrer, billetter, postkort etc som de samlet på turen. Fant dem på XXL, de var egentlig beregnet på å bruke som innmat i vesker, for å holde orden. De fikk den som overraskelse ved starten av reisen, og det var veldig stas. Den ene av mine fikk til og med barn hun møtte og kom i kontakt med på veien til å tegne og skrive i boka hennes.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-04-19 kl 22:00.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 16:14   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Har ikke tatt Hurtigruten, men er helt sikker på at man helt fint klarer å gjøre det til en fin tur for ungene også, det er jo ikke tre fireåringer du skal ha med deg, liksom. Bøker, kortspill, nedlasta filmer og ikke minst vite hva man skal, og ha en positiv innstilling til det, så blir det sikkert kjempefint.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 16:16   #25
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Åh, jeg har ingen tips, er bare inne for å si at jeg er litt misunnelig! Jeg skulle VELDIG gjerne tatt den turen med ungene.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 16:17   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Og dessuten synes jeg det er å gjøre unger en skikkelig bjørnetjeneste å alltid tilrettelegge alt mulig så de for guds skyld ikke skal kjede seg eller ikke føle at de er i fokus et eneste sekund. Unger har godt av å også ta hensyn til andre, her er dette et ønske fra besteforeldregenerasjonen, sånn kan man godt lære seg å respektere, og det finnes tyngre lodd i livet å bære enn å måtte kjede seg gjennom noen dager på en båt lissom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 16:49   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og dessuten synes jeg det er å gjøre unger en skikkelig bjørnetjeneste å alltid tilrettelegge alt mulig så de for guds skyld ikke skal kjede seg eller ikke føle at de er i fokus et eneste sekund. Unger har godt av å også ta hensyn til andre, her er dette et ønske fra besteforeldregenerasjonen, sånn kan man godt lære seg å respektere, og det finnes tyngre lodd i livet å bære enn å måtte kjede seg gjennom noen dager på en båt lissom.

VELDIG enig i dette.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 16:59   #28
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Bra at det skal være med flere barn. Da kan de ha påske-LAN ombord.
My sier mye klokt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 17:06   #29
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Boblebad er jo veldig kjekt da, husk badebukse. Ellers er kortspill veldig hyggelig selvsagt. God tur! Jeg tok en tur med minien min (da 4 år) i fjor, men kun en overnatting og en dag. Var supert det. Men hun liker jo «lekekroken» fremdeles.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 17:10   #30
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og dessuten synes jeg det er å gjøre unger en skikkelig bjørnetjeneste å alltid tilrettelegge alt mulig så de for guds skyld ikke skal kjede seg eller ikke føle at de er i fokus et eneste sekund. Unger har godt av å også ta hensyn til andre, her er dette et ønske fra besteforeldregenerasjonen, sånn kan man godt lære seg å respektere, og det finnes tyngre lodd i livet å bære enn å måtte kjede seg gjennom noen dager på en båt lissom.

JA! Det blir sikkert en kjempefin tur. Jeg har ikke tatt hurtigruta med mine, men jeg drar de da med på roadtrip støtt og stadig, det går strålende selvom det ikke er full underholdning 24/7. Jeg tar de tilogmed på roadtrip i land hvor roaming er grisedyrt, så de har ikke engang Internett å leke med.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 17:34   #31
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Åh både jeg og ungene ville elsket en sånn tur! Nydelig natur og masse tid sammen. Og stopp på land. Ta med aktiviteter og brettspill og fremsnakk turen. Skulle gjerne blitt med!


Sist redigert av Mei : 09-04-19 kl 21:18.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 18:02   #32
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og dessuten synes jeg det er å gjøre unger en skikkelig bjørnetjeneste å alltid tilrettelegge alt mulig så de for guds skyld ikke skal kjede seg eller ikke føle at de er i fokus et eneste sekund. Unger har godt av å også ta hensyn til andre, her er dette et ønske fra besteforeldregenerasjonen, sånn kan man godt lære seg å respektere, og det finnes tyngre lodd i livet å bære enn å måtte kjede seg gjennom noen dager på en båt lissom.


Enig. Det fins barn som liker å tegne, lese, spille spill og prate med familien. Kanskje til og med følge med på kartet hvor dere er. Dette er jo ikke to-treåringer heller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 20:10   #33
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.425
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Opprinnelig lagt inn av maverick, her.

og dessuten synes jeg det er å gjøre unger en skikkelig bjørnetjeneste å alltid tilrettelegge alt mulig så de for guds skyld ikke skal kjede seg eller ikke føle at de er i fokus et eneste sekund. Unger har godt av å også ta hensyn til andre, her er dette et ønske fra besteforeldregenerasjonen, sånn kan man godt lære seg å respektere, og det finnes tyngre lodd i livet å bære enn å måtte kjede seg gjennom noen dager på en båt lissom.

amen

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 20:18   #34
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Enig med Mave! Jeg tror dere får en fin tur.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 20:24   #35
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Jeg svarte ut fra at jeg trodde det var en 6-åring og en 5-åring, og tenkte med gru på hvordan mine to kunne gire hverandre opp i den alderen. De to store er jo noe annet, og én 6,5-åring blir jo også det.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 21:53   #36
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

For en nydelig utvikling av tråden! Jeg skal innrømme jeg var litt redd for å gå inn og lese videre.

My, så fantastiske tips!
Tusen takk! Nå har jeg mentalt forberedt 13 åringen, og han er positiv og skal ta med bok og teppe.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 21:54   #37
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg svarte ut fra at jeg trodde det var en 6-åring og en 5-åring, og tenkte med gru på hvordan mine to kunne gire hverandre opp i den alderen. De to store er jo noe annet, og én 6,5-åring blir jo også det.

Ja jeg ser hvordan den lett kunne misforstås!! Hun er sju i august og bare en stk.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 22:39   #38
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Hurtigruten er fantastisk, gitt at man trives på båt. Tips for unger - ta med kikkert, den går (ofte) ganske nært land, og dermed gode muligheter for å kikke på ting underveis.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 22:42   #39
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Det skal vi!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-19, 23:48   #40
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Usikker på når på dagen Hurtigruta har anløp i Trondheim, men kanskje dere rekker en tur i Pirbadet?

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no