Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvor ofte?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 23:10   #21
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet - Daglig
.....skiftes sengetøy - To ganger i uka
.....vaskes gulvene - Annenhver dag
.....vaskes klær - Daglig
.....vaskes vaskeservanten - Daglig
.....rengjøres komfyren inni - Månedlig
....vaskes vinduene - Månedlig

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:13   #22
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet
Når det er nødvendig. Ihvertfall annenhver uke
.....skiftes sengetøy
Hver måned kanskje?
.....vaskes gulvene
Hver 14. dag
.....vaskes klær
For det meste hver helg. Spesialting som ull og 30 grader i løoet av uken
.....vaskes vaskeservanten
Når det trengs!
.....rengjøres komfyren inni
Eh.... når det trengs?
....vaskes vinduene
2 ganger i året - forhåpntligvis!

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:14   #23
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte?

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

.....vaskes toalettet - Daglig
.....skiftes sengetøy - To ganger i uka
.....vaskes gulvene - Annenhver dag
.....vaskes klær - Daglig
.....vaskes vaskeservanten - Daglig
.....rengjøres komfyren inni - Månedlig
....vaskes vinduene - Månedlig

WOW!

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:20   #24
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte?

kanskje jeg skulle svare selv også



vaskes toalettet=annenhver dag
skiftes sengetøy=hver uke hos oss, annenhver hos barna
vaskes gulvene=hver andre-tredje dag (har smuler-under-føttene-fobi)
vaskes klær=hver bidige dag
vaskes vaskeservanten=daglig
rengjøres komfyren inni=HÆ?! neida sånn omtrent ved juletider her også også hender det jeg drar en klut over bunnen (omtrent på den tiden da kluten skal kastes etterpå)
vaskes vinduene=ja, de gjør da det av og til, men helst ikke av meg

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:33   #25
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte?

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

WOW!

Psst! La du merke til lyvesmileyen? Det er vel heller sånn jeg skulle ønske det var her.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 00:37   #26
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte?

Hvor ofte....

.....vaskes toalettet
Vet ikke helt. Det er mannen min som pleier gjøre det. Kanskje en gang i uken.

.....skiftes sengetøy
med 2-4 ukers mellomrom

.....vaskes gulvene
Ca en gang i uken. Av og til sjeldnere.

.....vaskes klær
Ca en vask til dagen. Egentlig går det litt i skippertak så når vi først vasker så går maskinen hele dagen.

.....vaskes vaskeservanten
Tørker over den sånn ca hver tredje dag.

.....rengjøres komfyren inni
Gudene vet. Veldig sjelden. Vi prøver å være forsiktige sånn at mat ikke søles inni ovnen. Fastbrent mat er noe herk å få bort.

....vaskes vinduene
Når vi flytter herfra eller vi får kjøpt oss en nal. Får se hva som skjer først. Jeg har ikke hastverk med noen av delene.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 00:56   #27
Ferskna
Fullverdig medlem
 
Ferskna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på landet, nær byen..
Innlegg: 46
Ferskna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor ofte?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvor ofte....

.....vaskes toalettet
.....skiftes sengetøy
.....vaskes gulvene

Med noen ukers mellomrom. ("Noen" betyr at det varierer; så å si alltid mer enn to, men mindre enn f.eks. åtte. Vi vasker hvis det søles eller blir ekstra skittent av en eller annen grunn, da.)

.....vaskes klær

1-2 ganger i uken; 2-3 maskiner hver gang.

.....vaskes vaskeservanten

Når badet/toalettet vaskes, men den "klutes av" innimellom ved behov.

.....rengjøres komfyren inni

Når det er absolutt nødvendig fordi noe er sølt ut inni der. Det skjer ikke ofte.

....vaskes vinduene

Aldri. Eller "ved behov", hvis det høres bedre ut.



Så deilig det var å se at det er flere som meg.. ble et lite øyeblikk redd for at alle andre enn meg gjorde dette "flere ganger i uka"...

__________________
"Jeg har da aldri sagt at du blir noe lykkeligere av å gjøre husarbeid,
men det blir ihvertfall rent.." - Mamma
Ferskna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 11:31   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

Badene vaskes grundig annenhver uke av vaskehjelpen. Så tar jeg kjapt over doring og vask et par ganger mellom der. Ideelt, i hvert fall.

Sengetøy: Annenhver uke. Cirka.

Støvsuging og gulv ellers: Annenhver uke av vaskehjelpen. Tar det grøvste på kjøkkenet innimellom, men det er sjelden jeg VASKER.

Klesvask: Sikkert annenhver eller hver dag.

Komfyr: Aaaaaltfor sjelden... Det samme med vinduer. Når det har vært SKRIKENDE nødvengi noen måneder...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 01:13   #29
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet- minst annehver dag siden sønn 4 år går på do alene.
.....skiftes sengetøy- en gang i uken. Jeg elsker rent sengetøy.
.....vaskes gulvene- en gang i uken, ellers etter behov.
.....vaskes klær- hver dag, 2 maskiner.
.....vaskes vaskeservanten- annenhver dag.
.....rengjøres komfyren inni- det er sjeldent, kanskje 2 ganger i året.
....vaskes vinduene- 2-3 ganger i året.

Til påske og jul vaskes hele huset fra tak til gulv. Jeg er en god
husmor.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 01:24   #30
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte?

Når jeg ser det trengs.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 01:28   #31
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet Flere ganger i uken.
.....skiftes sengetøy Hver uke om sommeren, annehver uke om vinteren.
.....vaskes gulvene. Hver uke. Kjøkkengulvet gjerne hver dag.
.....vaskes klær Ved behov. Det kan variere, men har de siste årene ligget høyt.
.....vaskes vaskeservanten Hver dag.
.....rengjøres komfyren inni Svært sjelden.
....vaskes vinduene Ved behov, jeg synes det er fint med litt belegg på vinduene, så det er ikke så ofte. Max 8 ganger i året. Vasker ofte bort håndavtrykk og sikkel.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:27   #32
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.313
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet - hver 14 dag når vaskehjelpen kommer, om det ikke må gjøres før

.....skiftes sengetøy -ca hver 14 dag eller før

.....vaskes gulvene -hver 14 dag når vaskehjelpen kommer, om det ikke må gjøres før

.....vaskes klær - hver dag

.....vaskes vaskeservanten - drar en klut over annen hver dag ca, vaskes av vaskehjelpen hver 14 dag

.....rengjøres komfyren inni- ca to uker etter at det ble behov

....vaskes vinduene - når vaskehjelpen synes det bør gjøres

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:35   #33
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte?

vaskes toalettet - når jeg ser at det trengs.
skiftes sengetøy - Prøver å få gjort det en gang i uka, men det hender jeg fortrenger det.
vaskes gulvene - Nesten hver dag. Iallefall deler av gulvet. (Støvsuger hver dag)
vaskes klær - Hver dag
vaskes vaskeservanten - Nesten daglig. Spesielt etter at gubben har vasket hender,pusset tenner,barbert seg osv osv..
rengjøres komfyren inni - Når jeg ser at det ligger noe i bunnen
vaskes vinduene - Har ikke innarbeidet meg noen rutine enda. Når jeg ikke ser naboen klart nok, da må jeg iallefall vaske dem.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 23:41   #34
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet - annenhver dag og ved behov. Det kan bli opptil menge gang på en dag!!
.....skiftes sengetøy - annenhver uke
.....vaskes gulvene - jeg tørrmopper når det er smulete og sandete, hver og annenhver dag. Far støvsuger når han synes det er ille, gjerne et par ganger i uka, uavhengig av om jeg har moppet! Vi vasker ikke med vann så ofte, en gang i uka eller hver 14 dag.
.....vaskes klær - hver dag
.....vaskes vaskeservanten - hver dag
.....rengjøres komfyren inni - når det trengs
....vaskes vinduene - når jeg ikke kan dra ned markisene for å skjule møkka. Vaskes mye oftere innvendig enn utvendig! Jeg skifter gardiner ganske så ofte , fire, fem ganger i året. Da må vinduene være rene - ihvertfall inne.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 00:19   #35
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

Fy faen! Dere kan ikke ha mye annet å drive på med?

Hva med å leve litt, også?

Nei, her kommer ikke jeg til å fortelle hvor ofte vi gjør ditten eller datten, men jeg ble veldig glad for Skilpaddas innlegg!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 05:31   #36
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte?

Hvor ofte....

.....vaskes toalettet: 2 ggr. pr. uke

.....skiftes sengetøy: 1 g. pr. uke

.....vaskes gulvene: 2 ggr. pr. uke (ofte ja, men her står alt oppe døgnet rundt og alle gulv er fliser)

.....vaskes klær: Sikkert 4-6 maskiner pr. uke

.....vaskes vaskeservanten: 2 ggr.pr. uke.

.....rengjøres komfyren inni: Ved behov...dvs. ikke veldig ofte.

....vaskes vinduene: Ved behov. En av de tingene jeg må maaaase på vaskehjelpen for at hun skal gjøre. Hun synes ikke det er spesielt artig med andre ord...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 09:42   #37
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte?

Hvor ofte....

.....vaskes toalettet - litt etter behov, men flere ganger i uka
.....skiftes sengetøy - ca annenhver uke
.....vaskes gulvene - etter behov, men skikkelig vask nesten en gang i uka
.....vaskes klær - kommer an på; noen ganger samler jeg opp to fulle stamper og tar en skikkelig vaske-klær-dag, andre ganger tar jeg det ofte...
.....vaskes vaskeservanten - ca annenhver dag
.....rengjøres komfyren inni - par ganger i mndn
....vaskes vinduene - Que? Det skjer noen ganger i året, men egentlig aaaaltfor sjelden

osv osv osv

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:55   #38
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet
*2-4 ganger i uka. Men sånn kjempegrundig bare 2 ganger i måneden

.....skiftes sengetøy
*2-3 ganger pr mnd. Alt etter som. I influensatiden skiftes det relativt oftere

.....vaskes gulvene
*1-2 ganger pr uke. Oftere blir det når litla begynner å krype

.....vaskes klær
* HVER dag HVER dag. Og vi er bare 3 personer....gøsj

.....vaskes vaskeservanten
*Hver eneste dag, og noen ganger 2 ganger pr dag. Alt etter om mannen har klart å skylle ned tannkremen etter seg

.....rengjøres komfyren inni
*OJ, her kan jeg ikke skryte på meg så mye...hva søren vasker man med inni komfyren?

....vaskes vinduene
* En gang i året utvendig, 3-4 ganger innvedig.....sånn er det med den saken

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 12:43   #39
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte?

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

rengjøres komfyren inni=HÆ?! neida sånn omtrent ved juletider her også også hender det jeg drar en klut over bunnen (omtrent på den tiden da kluten skal kastes etterpå)

Akkurat slik er det her også..!!

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 13:55   #40
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet
Ikke min jobb; men ca en gang i uken når badet vaskes, pluss at vi bruker børsten når det trengs.

.....skiftes sengetøy
Prøver på annehver uke, men kan hende det går lenger imellom også.

.....vaskes gulvene
Ikke min jobb; men ca annenhver uke, vi støvsuger begge to, stort sett daglig.

.....vaskes klær
Min jobb; bruker fellesvaskeri i borettslaget og får gjort unna alt en gang i uka.

.....vaskes vaskeservanten
Aner egentlig ikke...litt nå og da, når det trengs.

.....rengjøres komfyren inni
Jeg har gjort det en gang tror jeg. Mannen min gjør det et par ganger i året tror jeg. Vasker brettene og rista oftere da, og bruker folie og bakepapir.

....vaskes vinduene
Utvendig:
En gang i året, vanligvis på våren. Har glassdør til to verandaer, de tar vi ganske ofte, et par ganger i måneden.


...vi er ganske gode på å holde det ryddig da, selv om vi nok til sammenligning ikke er av de som bruker vaksekluten hyppig!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no