Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Se, han danser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-19, 08:28   #21
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.837
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se, han danser

Jeg blir så oppriktig innmari overrasket over hvor dårlig gangsyn det er mulig å ha. Og ikke minst hvor mange som tydeligvis tenker at:"Hey - det der er en passende leder". Ser at han selv skyter(som vanlig) budbringeren, det er nesten så jeg blir imponert over at han ikke selv innser at han har ansvaret for den situasjonen han nå er i.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 09:23   #22
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.462
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se, han danser

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Der har du jo et annet poeng: Han er en mann med kone og barn, at han i en alder av 52 ikke klarer å vøre ute en kveld uten å bli avbildet i en situasjon der han har hendene på en yngre kvinne, det er dårlig dømmekraft. Om han hadde vært ute etter å bygge tillit, så hadde han holdt seg langt unna både alkohol og andre kvinner, for hendene hans har jo tydeligvis lett for å havne på dem. Det holder ikke at dette var «uskyldig», de fleste menn jeg kjenner klarer å la være, rett og slett.

Dette! (min utheving)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 09:31   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se, han danser

En ting er at han ikke gjorde noe galt, noe annet er om det er spesielt lurt, når du prøver å komme inn igjen og få verv. Enten forstår han ikke at det ikke tar seg ut, eller så forstår han det, men greier ikke å la være. Begge deler er problematisk.

De aller fleste menn på hans alder med kone og barn lever gode liv uten nattklubber og tett dansing med yngre damer, enda de ikke engang er i noens søkelys.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 09:45   #24
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se, han danser

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Nå sier de han danset med, at dette var ok så da synes jeg dette blir litt storm i et vannglass.
Jeg synes det er rarere at fagforeningspersonen bare melder inn , uten å ha snakket med de involverte partene.

Men han VET jo dette. Det er jo ikke sånn at det er ukjent for han at det foregår en veldig maktkamp i partiet og at absolutt alt brukes. Sant eller usant. Nettopp derfor birde han holdt seg hjemme med kone og barn. Og ikke på dansegulv midt på natta.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 09:58   #25
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.453
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se, han danser

Jeg mener jeg leste at han var klar over at de ble filmet, dvs at de spurte om de kunne filme og han sa ja. Det er rart at han da ikke tenker over hvordan det kan fremstilles av andre i media. Jeg er mest glad for at dette ikke var et overtramp, men at alle parter opplevde det som uproblematisk, men at Giske ikke tenker seg om to ganger her er ikke så lurt.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 10:02   #26
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se, han danser

Opprinnelig lagt inn av My, her.

En ting er at han ikke gjorde noe galt, noe annet er om det er spesielt lurt, når du prøver å komme inn igjen og få verv. Enten forstår han ikke at det ikke tar seg ut, eller så forstår han det, men greier ikke å la være. Begge deler er problematisk.

Det er akkurat det. Uansett hvordan man snur på det så kommer han ikke spesielt bra ut.

Jeg føler at Giske har brukt det siste året på å prøve å fremstå som mer voksen, moden, anlagt skjegg og se litt annerledes ut enn før, men så går han hen og gjør noe sånt som dette og så er han jo rett tilbake til der han var før, en person med veldig manglende dømmekraft. Og en sånn vil være ledende politiker?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 10:19   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.357
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se, han danser

Jeg tror ikke Giske har skjønt denne saken i det hele tatt, og denne dansevideoen beviser jo det til fulle. Både måten han tolket og fremhevet APs uttalelse om at det ikke var deres jobb å fastslå om det var begått lovbrudd ("jeg er glad for at AP har fastslått at jeg ikke har gjort noe galt" ), og "jeg har tatt straffen min" Hvilken straff? Dette handler ikke om å gjøre bot, det handler å om å forstå hva man har utsatt andre for og bygge opp tillit igjen! Og det viser denne dansevideoen at han slett ikke forstår.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 10:31   #28
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.450
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se, han danser

Hmm, episoden viser jo skikkelig dårlig dømmekraft av Giske.
Selv om akkurat denne episoden har mer preg av å være en oppjazzet dråpe enn av å være veldig graverende.

Han må jo ha mistet grepet . Kanskje feil å spekulere i, men det kan jo hende at det er AKAN-oppfølging han burde hatt.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 10:32   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.357
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se, han danser

Mistet grepet? Han har jo alltid vært sånn. Han har bare ikke blitt konfrontert med det før.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 10:35   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se, han danser

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hmm, episoden viser jo skikkelig dårlig dømmekraft av Giske.
Selv om akkurat denne episoden har mer preg av å være en oppjazzet dråpe enn av å være veldig graverende.

Han må jo ha mistet grepet . Kanskje feil å spekulere i, men det kan jo hende at det er AKAN-oppfølging han burde hatt.

Om han nå ikke har et alkoholproblem (noe vi selvsagt ikke kan si at han har, eller bør spekulere i), så kan man vel trygt slå fast at han burde holde seg unna alkohol. Uten alkohol ville vel ingenting av dette ha skjedd. Så om ikke annet har han "alkoholproblem" i form av at alkohol har forårsaket store problemer.

Og enig med Tallullah, han kan ikke miste et grep han aldri har hatt. Og han har alltid vært kjent for å være glad i fest og damer. Men der man nå skulle forvente at han kanskje hadde tatt grep, så har han tydeligvis ikke gjort det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 10:42   #31
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.706
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se, han danser

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mistet grepet? Han har jo alltid vært sånn. Han har bare ikke blitt konfrontert med det før.

Nettopp, det har bare vært en snakkis. Litt sånn ‘høhø, pass på å ikke være alene med han. :blunk-blink:’ i miljøet i årevis.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 10:45   #32
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.450
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se, han danser

Nå så jeg videoen. Jøye. Med mistet grepet mente jeg at for å komme dit han har kommet må han vel ha hatt en viss evne til å spille spillet, vite når hva er greit å gjør og hvem som ikke bør se eller høre hva.

Å danse/ gnikke seg inntil en ung, beruset jente samtidig som han gliser i kamera viser jo en total mangel på dømmekraft når det gjelder å forvalte eget omdømme.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 10:48   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.357
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se, han danser

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Nå så jeg videoen. Jøye. Med mistet grepet mente jeg at for å komme dit han har kommet må han vel ha hatt en viss evne til å spille spillet, vite når hva er greit å gjør og hvem som ikke bør se eller høre hva.

Nei, det er samfunnet som har endret seg. #metoo la ansvarer der det burde ligge, i stedet for før, hvor jentene bare fikk beskjed om å passe seg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 11:17   #34
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.450
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se, han danser

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, det er samfunnet som har endret seg. #metoo la ansvarer der det burde ligge, i stedet for før, hvor jentene bare fikk beskjed om å passe seg.

Det er jeg selvfølgelig helt enig i. Men også når man ser helt bort fra Giskes manglende moral og etikk mener jeg det ser ut som Giske har mistet grepet om hvordan han fremstår. Det at han som tidligere har vært "spiller" nummer 1 i AP ikke ser ut til å ha fanget opp at spillereglene har flyttet seg det siste året er jo veldig merkelig. Hvis han hadde vært sitt gamle, kyniske jeg hadde han tilpasset spillet sitt.


Skjegg og mer seriøs fremtoning det siste året er jo helt i tråd med en kald, kalkulert vurdering av hva som skal til for å vinne tilbake tillit. Opptreden på lørdag er en kortslutning i helt motsatt retning. Noe har skjedd.


Sist redigert av daffy : 22-02-19 kl 12:07.
daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 11:24   #35
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.453
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se, han danser

Sitat:

"Flere støttespillere av Trond Giske er oppgitt over gårsdagens video av Ap-toppen, etter det Dagbladet erfarer. Flere av dem som har brukt tid, krefter og politisk kapital til å forsvare ham, er nå «lei, trøtt og frustrert», ifølge flere kilder."

fra Dagbladet

Det blir interessant om denne episoden faktisk er dråpen som får begeret til å renne over. Tenk så frustrerende for de som faktisk er opptatt av politikk og vil gå videre, komme forbi den splittelsen som eksisterer i partiet i dag, og som med dette ikke bare kan ignoreres.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 11:42   #36
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se, han danser

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg tror vi ser en alkoholiker i fri utfoldelse.

Atte hva? Det er da ikke greit å spekulere i sånt. Han er en dust og særdeles lite smart når det kommer til kombinasjonen damer, alkohol og sene kvelder, men jeg synes virkelig ikke det er greit å gi ham alkoholiker-stempelet av den grunn.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 11:45   #37
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.453
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se, han danser.

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Denne oppsummerer greit hva jeg tenker: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i...df-86-dd7bc54a

Astrid Meland FTW!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 11:48   #38
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.096
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Se, han danser

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Dette sier den unge damen til nrk:
"– Videoen ser verre ut enn det var. Det var ikke noe mer enn en dans. Det var vi som tok kontakt med han, ikke omvendt. Det var ikke noe annet enn hyggelig tone. Vi opplevde det som uproblematisk og greit, og han gikk vel fra utestedet før vi gjorde, sier hun til NRK."

https://www.nrk.no/norge/kvinnen-som...var-1.14441359


Men først sa hun dette:

– Vi danset og hadde det hyggelig, så ble det litt mye, så jeg og venninnen min dro derfra, sier hun til VG.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/..._source=m6q1BE


Man kan oppføre seg som en dust uten at det er ulovlig. Tilliten min får man imidlertid IKKE.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 11:52   #39
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.453
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se, han danser

Nå har jeg sett videoen og jeg må si jeg lurer på hvordan han tenkte det skulle være en god ide. Fra Hegnar.no:

Sitat:

Lørdag kveld var jeg hos en kollega i Oslo og så skiskyting på TV og spiste middag. Etterpå gikk vi ut på nabopuben hvor vi sto sammen og pratet. Der var det et konstant trykk om å få ta selfier og bilder, menn og kvinner som ville ha bilde eller video av meg sammen med seg selv eller med venner, skriver han.

(Min utheving)

At det er konstant trykk om å få ta selfier og bilder med ham, det er det sikkert. Men betyr det at du ikke skal tenke gjennom hvordan du fremstår på bildene/videoene? Som politiker, som politiker med en #metoo-skandale bak deg? Jeg vil ikke at han skal være en politiker, for jeg tviler på hans evner til å ta gode valg.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 11:57   #40
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.453
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se, han danser

Aftenposten melder nuh at Giske er bedt om å vurdere sitt kandidatur. Jeg krysser fingrene. Det er ikke greit at han skal få nye, høye tillitsverv. Dette er en situasjon der Trøndelag AP kan vise at #metoo har konsekvenser (selvom jeg skulle sett at de hadde satt ned foten tidligere) og vise hele landet at de skjønner at Giske ikke er klar. Mulig han ikke blir klar, men det må i alle fall gå lengre tid før han kan avansere oppover igjen.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli

Sist redigert av sindrome : 22-02-19 kl 11:58. Årsak: La til Trøndelag, det er vel først og fremst de som har fremmet ham.
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no