Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

"Drømmehagen"

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-10, 00:24   #21
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Drømmehagen"

Min snart 2,5-åring vil endelig se litt tv og elsker Drømmehagen. Min 5,5-åring.. elsker det også.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 13:45   #22
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: "Drømmehagen"

Treåringen min liker fortsatt Drømmehagen han, hvor "langt fremme" barnet er har lite å si, har vel mer med personlighet å gjøre.
Han liker også Små Einsteins, Mikke Mus klubbhus og ikke minst Lynet McQueen.
Han er også veldig glad i filmene av Ivo Caprino, særlig Reveenka og Karius og Baktus.
Ugler i mosen på barnetv er også gøy

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 16:16   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Drømmehagen"

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Egentlig er alt som sendes mellom 1730-1830 på NRK super stas tror jeg.

Men egentlig mener jeg nrk har uttalt at 1730-18 er for de under to omtrent, mens 18-1830 er for de litt større (og 18.30-> for de enda større)

Knerten på rett over to liker det mest mellom 1730 og 1830, men med stadig større fokus på det etter 18.00 (noe som utsetter leggetiden hans litt..)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 16:26   #24
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Drømmehagen"

Poden mistet interessen for Drømmehagen rundt toårsalderen. Før det var han ivrig fan

Nå er det "Fantorangen" og de fleste programmene på nrks "Barne-TV"som gjelder. Han er 2 år og 8 mnd.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 16:35   #25
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: "Drømmehagen"

Min lille tulle på 7 mnd syns drømmehagen er kjempefestlig, da følger hun godt med når det blir satt på. De to på 5 kan også se på det men trur nok det fenger mer for de mindre.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 16:36   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Drømmehagen"

Min sønn elsket Drømmehagen i sommer, kunne ikke få nok. Nå er han nettopp fylt 2 og er over den fasen. Nå er det kun Thomas Toget og Emil som gjelder.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 16:57   #27
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Drømmehagen"

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men egentlig mener jeg nrk har uttalt at 1730-18 er for de under to omtrent, mens 18-1830 er for de litt større (og 18.30-> for de enda større)

Knerten på rett over to liker det mest mellom 1730 og 1830, men med stadig større fokus på det etter 18.00 (noe som utsetter leggetiden hans litt..)

Var iallfall slik når det var Drømmehagen på den tiden, nå synes ikke jeg at skillet er like stort.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 18:07   #28
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Drømmehagen"

Mi på 3 liker drømmehagen, men maser ikke om det så mye nå som i vår.
Dora liker ingen av mine, og ikke vennene til mine heller. Heldigvis.
Eller elsker snoopy ,pippi,emil, timmy tid,sauen shan? osv.

turbo liker ikke pippi eller emil og har aldri likt det og han er 7 år...

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:32   #29
Dirty Diana
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 13
Dirty Diana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Drømmehagen"

Har ikke sett Drømmehagen på en stund, men kan tenke meg hun begynner å komme litt over den. Hun fyller 2 om en uke.

Hun elsker Peppa Gris. Og Timmy Tid, Lille Prinsesse, Cosinus, Lola og Charlie, Tor med hammern.. +

__________________
snuppa november 08
lillebror ventes desember 10
Dirty Diana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:40   #30
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: "Drømmehagen"

Mine to på straks 3 år liker det meste som sendes på Nrk mellom kl. 17.30-18.30. Drømmehagen ble de lei ikke lenge etter fylte 2 år.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 21:12   #31
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Drømmehagen"

Tror jeg satser på postman pat, tomas toget og olebrumm.
(Ikke det at mine barn ser så mye film, men nå er det lenge siden vi oppdaterte "samlingen"... Greit å ha noe litt nytt å se på ved sykdom eller under lange bilturer.)

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 21:12   #32
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Drømmehagen"

Og takker selvf. for svar alle sammen!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 21:50   #33
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Drømmehagen"

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Var iallfall slik når det var Drømmehagen på den tiden, nå synes ikke jeg at skillet er like stort.

Enig, og det er det jeg var mest skuffet over når de tok av drømmehagen opprinnelig, min sønn var for ung for det meste de sendte 17.30-18 da, det traff ham ikke, han var godt under to, og de påsto denne halvtimen var for hans aldersgruppe.

Men nå med tiden har det blitt en del serier som treffer litt bedre de yngste synes jeg, enn det var med en gang.

Uansett, filmsamlingen til Knerten er skremmende stor for en sånn liten kar...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 01:41   #34
Dirty Diana
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 13
Dirty Diana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Drømmehagen"

Opprinnelig lagt inn av Dirty Diana, her.

Har ikke sett Drømmehagen på en stund, men kan tenke meg hun begynner å komme litt over den. Hun fyller 2 om en uke.

Fikk faktisk svar på dette på fredag. Vi var hjemme på dagtid og slo tilfedigvis på tv og der var det Drømmehagen. Gjensynsgleden var stor og hun begynte faktisk å gråte da Hopsi Deisi vinket hade og skulle legge seg - for hun ville se mer!

__________________
snuppa november 08
lillebror ventes desember 10
Dirty Diana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no