Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

"Kaptein Nemos bibliotek" eller noe annet?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-09, 15:18   #1
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Kaptein Nemos bibliotek" eller noe annet?

Er det noen som har lest Kaptein Nemos bibliotek av P O Enquist?

Jeg er akkurat ferdig med Bly av Saabye Christensen og er på jakt etter en ny bok å lese. Jeg vurderer å gå rett videre på Bistettelsen men lurer også på å begynne med noe helt annet. Der kommer Kaptein Nemos bibliotek inn. Jeg rasket dem med meg fra personalbiblioteket og den så interessant ut. Eller bør jeg gå over på en av disse, som står i bokhylla hjemme, sammen med mange flere:

Jonathan Strange & Mr. Norell
The Nr. 1 Detective Agency
Øya

Noen gode råd?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 18:10   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Kaptein Nemos bibliotek" eller noe annet?

Bisettelsen er helt annerledes enn de andre, men er verdt å få meg seg som en avslutning.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 18:13   #3
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Kaptein Nemos bibliotek" eller noe annet?

Jeg som vanligvis sluker bøker har store problemer med Jonathan Strange & Herr Norell, mens detektivbyrået er fornøyelig lesning.

  Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 00:44   #4
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Kaptein Nemos bibliotek" eller noe annet?

Jeg har ikke lest noen av dem, men har fått anbefalt Øya på det sterkeste.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 01:53   #5
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Kaptein Nemos bibliotek" eller noe annet?

PO Enquists selvbiografi anbefales varmt: Et annet liv.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 00:39   #6
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Kaptein Nemos bibliotek" eller noe annet?

Hm! Må tenke litt til, tror jeg. Takk for tilbakemeldinger.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no