Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-21, 14:34   #101
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det er jo ikke sikkert du hadde fått pengene enda selv om du hadde levert. Jeg leverte med en gang og har ikke fått pengene enda. I fjor gjorde jeg det samme og jeg mener at det var i juni pengene kom.



Jeg leverte med en gang både i fjor og i år. I fjor kom pengene 8. april, i år har jeg ikke fått enda. Dette er tydeligvis helt tilfeldig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 30-04-21, 15:21   #102
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Noe så bortkastet at 1. mai er på en lørdag som er fridag uansett.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 30-04-21, 15:54   #103
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Tolvåringen minnet meg om at butikkene har stengt i morgen. Det hadde jeg helt glemt

Får bruke morgendagen på å Google hvor yogasenteret i Revetal er!

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 09:07   #104
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.205
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg prøvde , fikk den helt ned , ble tvangsholdtfast når jeg prøvde å si de måtte ta ut, først når jeg prøvde å dra den ut så slapp de.

Jeg har slitt med å komme med en kommentar som godt nok dekker hvor sjokkert jeg er over å høre dette. Stakkars, stakkars deg! Så skremmende og klaustrofobisk det må ha føltes!

Jeg trodde legestanden var ferdig med tvangsbruk på denne måten. Spesielt når man vet at andre deler av helsevesenet ikke engang får lov til å låse dørene for å hindre at demente går ut og fryser i hjel.

Er det noe sted du kan klage på denne behandlingen?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 09:08   #105
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Noe så bortkastet at 1. mai er på en lørdag som er fridag uansett.

Mannen nevteat han jobber med noen russere som nå har fri i 10 dager, så prosessen stopper opp. Jeg måtte Google og der viser seg at de har innvilget noen ekstra lå for å prøve å hindre mer korona innimellom alle fridagene i mai. (helt hvordan det skal virke vet jeg ikke)

Men der ser ut til at de har et prinsipp om "fridag for" når noe havner på en rød dag. Offentlig fridag på den søndag, da er det offentlig fridag på mandagen for den dagen det var søndagen. Det er ikke bare i år.

Det er jo rett urettrfeigt når 1.5 havner på en lørdag, så det skulle bare mangle at man får fri på mandag, sant?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 09:10   #106
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Noe så bortkastet at 1. mai er på en lørdag som er fridag uansett.

Sant? I Skottland (og sikkert resten av uk), legges dagen til nærmeste ukedag, dersom den faller på en helg. Så mye å lære, altså.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 09:11   #107
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Det nesten dummeste med 1.5 på en lørdag i år er at det er en søndag neste år, samt at dagene kommer nå som de kommer etterpå og 1.5 på en lørdag betyr at 25. Og 26.12 er en lørdag og en søndag.

Dårlig deal. Ikke får vi fri av 1. Mai. Ikke får vi trøsten om at det blir fri neste år, og som følge av denne lørdagen er søren meg jula i helga!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 09:35   #108
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Noe så bortkastet at 1. mai er på en lørdag som er fridag uansett.

Vi burde hatt fri i går, for i dag er det jo som en søndag og da er det jo som en lørdag i går

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 09:53   #109
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Mannen nevteat han jobber med noen russere som nå har fri i 10 dager, så prosessen stopper opp. Jeg måtte Google og der viser seg at de har innvilget noen ekstra lå for å prøve å hindre mer korona innimellom alle fridagene i mai. (helt hvordan det skal virke vet jeg ikke)

Men der ser ut til at de har et prinsipp om "fridag for" når noe havner på en rød dag. Offentlig fridag på den søndag, da er det offentlig fridag på mandagen for den dagen det var søndagen. Det er ikke bare i år.

Det er jo rett urettrfeigt når 1.5 havner på en lørdag, så det skulle bare mangle at man får fri på mandag, sant?

USA gjør det sånn på endel fridager.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 10:59   #110
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Australia har også fri påfølgende mandag om fridagen havner på lørdag eller søndag.

Første mai og snøstorm! :gah:

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 13:12   #111
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Det meste går skeis her om dagen, fridag på lørdag er liksom bare en forlengelse av det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 13:34   #112
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ålesund og Bergen, er der jeg kommer på at det har vært faktiske utbrudd på senter. (Altså at smitten har skjedd der)

Og Tromsø.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 16:31   #113
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jizzez fuck. Oppå alt annet har jeg fått skikkelig manflu. Eneste jeg ønsker er å ligge på sofaen og drikke varm saft.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 16:58   #114
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.840
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Fortsatt intens tannverk, etter en liten pause. Det er leeenge til fredag.


Sist redigert av Kaija : 02-05-21 kl 07:15.
Kaija er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 21:38   #115
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Åtteåringen knuste ei parfymeflaske på badegulvet. Det lukter intens parfyme selv om det er flere timer siden. Bra det var en av mine favoritter som jeg liker lukta av.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 22:22   #116
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Åtteåringen knuste ei parfymeflaske på badegulvet. Det lukter intens parfyme selv om det er flere timer siden. Bra det var en av mine favoritter som jeg liker lukta av.

Lykke til. Ene ungen min gjorde dette rett etter vi flyttet inn i nytt hus med nytt bad, en eller annen Beyonceparfyme. Tror det tok godt og vel året før den lukten var borte.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 23:51   #117
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Lykke til. Ene ungen min gjorde dette rett etter vi flyttet inn i nytt hus med nytt bad, en eller annen Beyonceparfyme. Tror det tok godt og vel året før den lukten var borte.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 01-05-21, 23:58   #118
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Lykke til. Ene ungen min gjorde dette rett etter vi flyttet inn i nytt hus med nytt bad, en eller annen Beyonceparfyme. Tror det tok godt og vel året før den lukten var borte.



Har satt ut skåler med eddik i håp om at det ikke tar så lang tid.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 02-05-21, 08:43   #119
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Vask gulvet godt med eddikvann også, venla.

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 02-05-21, 09:50   #120
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Gruff 1: Snø. Flere centimeter som har lagt seg.

Gruff 2: Sommerdekk på bilen, og vi har lovet å komme til bestefar med middag.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no