Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

[Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-11, 14:46   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

[Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Jeg har et digert tre (eller rettere sagt to helt sammen nederst) akkurat der plenen går over i en ganske bratt skråning. Det er visst en ask, og sikkert nærmere 10 m høyt, iallefall en del høyere enn huset som er på to etasjer.

Om vinteren ramler det ned en del større kvister og grener, særlig når det blåser.

Jeg hilste nettopp på min nye nabo (ok helt ny er han ikke, men har ikke hilst ordentlig før). Nesten det første han sier er om vi har tenkt på treet han tror det kan være noe råttent inni. Jeg har hørt at ask er veldig sprø om vinteren, men har ikke peiling på trær egentlig... Han er redd før å parkere der av og til. Jeg tror neppe det er den veien den ramler om det skulle skje, men.

Hva kan det koste å få felt det digre treet? Må bruke kranbil eller slikt utstyr tenker jeg. Jeg har veldig lite lyst til å legge ut mye penger på dette nå, for det er ikke sikkert jeg skal bo her. Men har da ved å varme meg på lenge om den felles.

Kan de som feller ta en sjekk, for å se hvordan tilstanden til treet er? Jeg liker det store treet egentlig, og den skygger hos meg på dagen og veien om ettermiddagen, så den er ikke til mye plage for andre.

Men selvsagt vil jeg unngå at noen eller noe skades.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 14:49   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygg

Sjekk ut www.trefelling.no. Vi fikk felt to digre bjørketrær som stod skikkelig dumt til (inneklemt mellom garasjen og huset vårt og huset til naboen) og det kostet oss 5000,- Det var en mann som klatret til topps, tok grenene på vei opp og stammen på vei ned. Alt tok 3 timer.

Det kan også avtales at de tar med seg alt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 14:50   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygg

Vi har hatt firma som Akrobat www.trefelling.no på befaring.

Det er ikke å få det ned som koster, men rydding og bortkjøring.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 14:59   #4
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

det er jo for mye god ved til å la de ta det med seg... Tenkte jeg kunne høre med noen bønder (i familien og blant venner) om hjelp til å kappe. Men da må veteranbilen til eksen ut av garasjen først så jeg har plass til veden. Det jeg ikke får inn selv kan jeg gi bort. Men egentlig vil jeg beholde treet mitt.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 15:01   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Hvis du helst vil beholde treet er det kanskje lurt å få en ekspert til å ta en titt på det? Hvis en gartner/trefeller/hvem det nå er som har greie på sånt sier at det er friskt bør det vel berolige naboen?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 15:04   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

kan nok bare klatres i med utstyr tenker jeg. Kun mulig klar bane i veien, og det er jo litt upraktisk med tre over veien.

Vi kløyvde alt av trær på tomta da vi bygdehuset, bl.a. en stor gran som var veltet. Vi hadde ved i tre år tror jeg, og da fyrte vi mye med ved. Nå har jeg ingen mann i huset, og jeg er ikke akkurat effektiv med sag og øks, så jeg trenger hjelp med det.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 15:06   #7
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

alle andre kappet ned alt da de bygde her, men jeg ville vente. Kan tross alt ikke ombestemme seg da. Det blir fryktelig tomt om den må bort, men må den så må den.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 15:10   #8
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Vi har forresten en vedkløyver - den er genial. Så lenge stammen er kappet i kubbestørrelse kan selv jeg lage ved. Også er det litt gøy da. :barnslig:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 16:17   #9
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

spør dumt... Er det noe en kan låne av snille venner/slektninger? Altså at det går an å frakte ganske greit rundt omkring og lære idioter som meg å bruke?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 18:48   #10
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Vedklyveren er enkel å bruke. Den er heller ikke større enn at du kan låne den av noen.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 18:20   #11
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Drar frem denne igjen. Nå var naboen her igjen, for det har ramlet en del kvister ned i det siste.
Så nå har jeg sendt forespørsel til trefelling.no, anbudstorget og mittanbud. Spørs om det er like greit å ta hele treet. Da har jeg ved i flere år.

Håper å holde meg til 4 sifret beløp hvis jeg bare ber de felle og kanskje kappe til håndterlige lengder.

Det vil bli veldig rart uten treet, men jeg skjønner naboens bekymring for de døde grenene.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 19:50   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Vi fikk felt flere store trær der vi bodde før, og det kostet ikke all verden - mener vi betalte 11000 for 3 trær inklusive rotfjerning? Men så er dette 4-5 år siden da. Da tok de med seg veden og alt - ingenting igjen (vi hadde uansett fri tilgang på ved, så trengte jo ikke den). Vi fikk de også til å bore bort røttene, så ikke stubben ble stående igjen til evig tid.

Helt fersk ved må vel uansett ligge og tørke før det skal brukes, i år får du ingen glede av den, eller?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 20:51   #13
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Vet at veden må ligge ja. Finner jeg ikke plass til å la det tørke på tomta får jeg gi litt bort her og der. Stubben trenger ikke tas bort, siden treet står i kanten av plenen, mot skråning.

Får se om jeg får noen svar. Naboen er jo litt bekrymet, og jeg vil nødig få problemer der og.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 22:06   #14
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Kan du ikke bare få solgt eksens veteranbil på finn? :løsningsorientert: Eller taue den ut av garasjen og tørke veden i garasjen over vinteren.

Vedkløyver er enkel å bruke, det klarer du fint. Du kan også sikkert få lånt en kappsag og bare få en venn til å hjelpe med kapping og kløyving. Ved må kløyves når den er nyhogd helst, da er det mye lettere å kløyve den. Anbefaler å kjøpe vedsekker og en egen dings til å tre på vedsekkene, da blir det veldig lett å håndtere veden.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 22:11   #15
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Gi bort bilen mot at noen feller treet?

Jeg er forresten god med både motorsag og har kløyver

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 08:05   #16
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt


Før den dumme bilen kom dit var den delen av dobbelgarasjen full av ved. Det var en del trær på tomta de vi bygde. Hadde ved i flere år da. Har bra plass ved siden av garasjen. Går mye ved der.

Får se om jeg får noen svar om felling, så får jeg se hvor forelsket kjæresten er. Fin trening til Birken å hjelpe meg å hogge og kløyve ved.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 16:21   #17
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Har fått flere svar, men bare en jeg har snakket med. 1200 kr treet sa han. Jeg spurte ikke om det var med eller uten moms, men det høres jo greit ut. Kanskje det kommer tillegg for kjøring (holder til rundt en time herfra). Det glemte jeg å spørre om. Forsikring sa han at han hadde i orden. Hva annet skal jeg spørre om?

Jeg sa jeg skulle ringe tilbake når jeg hadde litt oversikt over når det passet. De deler opp i "håndterlige" lengder. Så får jeg ta dugnad til kapping.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 17:04   #18
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Har fått flere svar, men bare en jeg har snakket med. 1200 kr treet sa han. Jeg spurte ikke om det var med eller uten moms, men det høres jo greit ut. Kanskje det kommer tillegg for kjøring (holder til rundt en time herfra). Det glemte jeg å spørre om. Forsikring sa han at han hadde i orden. Hva annet skal jeg spørre om?

Jeg sa jeg skulle ringe tilbake når jeg hadde litt oversikt over når det passet. De deler opp i "håndterlige" lengder. Så får jeg ta dugnad til kapping.

Som privatperson skal du ha oppgitt pris inklusiv moms.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 16:31   #19
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Da har jeg hatt en på befaring i dag. Ikke den samme som ringte søndag, for han har ikke svart meg igjen.
Lokal vaktmestertjeneste-type-bedrift. Timespris pluss leie av lift. Kommer om 1,5 uke. Får skriftlig tilbud, og forsikring og slikt har han i orden. Billigere enn den som ringte. Det er liksom begrenset hvor mange timer det tar å felle treet. Så blir det dugnad senere med venner med motorsag/vedkløyver.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 10:19   #20
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Tirsdag skulle de komme og felle treet. Jeg ventet og ventet. Ingen kom, ingen svarte på mobil heller. La igjen svar på mobilsvar tirsdag og i dag.

I dag fikk jeg sms: Nei jeg kan ikke ta på meg den jobben for jeg er forkjøle og influensa.
Så jeg svarte: Ok. men kan du ta det når du er frisk igjen, eller skal jeg finne noen andre?
han svarte: Du kan få noen andre til det.

Festlig... For jeg hadde kastet lappen med de andre nummer på de som hadde ringt.

Men jeg gikk inn på anropsloggen på mobilen min og sendte et par smser for å spørre om det var de som hadde ringt. Så i morgen kommer en ny mann og ser på og kommer med prisforslag. Håper jeg...

Minstemor ga til og med treet ha-det-kos på tirsdag. :knegg.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no